Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Verschil tussen een vlakschuif en een rondschuif

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 906 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #51550 - Verschil tussen een vlakschuif en e...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1640 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Top-honda 20-8-2008 22:04 Print topicpost

Posts: 158
Waarom is een vlakschuif caberateur nou beter dan een rondschuif caberateur?
 

Tommyofzo 20-8-2008 22:09 Print reply

Posts: 6934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: borowed
Waarom is een vlakschuif caberateur nou beter dan een rondschuif caberateur?

moest je hier nou een topic voor openen?

maar iig had te maken met een beter 'flow' dacht ik
 
mtx-motard 20-8-2008 22:10 Print reply

Posts: 14947
utfs

google.nl
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
flip_nsr_80cc 20-8-2008 23:07 Print reply

Posts: 597
best interesante vraag ijgenlijk

dingen zijn best stukje duurder
 
i cant spel, dus zeur niet
mtx-motard 20-8-2008 23:09 Print reply

Posts: 14947
gasreactie?
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
grasmaaier89 20-8-2008 23:09 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: flip_nsr_80cc
best interesante vraag ijgenlijk

dingen zijn best stukje duurder



hoi flip

maar de vraag kon beter in KVT of een FAQ

maar de flow is beter, krijg je beter je benzine toegedient dacht ik.

Dit bericht is gewijzigd door grasmaaier89 op 20-8-2008 om 23:09 uur.
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
mtxrijder 20-8-2008 23:19 Print reply
Posts: 338
is tog gewoon puur de gasreactie..
 
cittaghostracer 21-8-2008 12:51 Print reply
Posts: 144
korter traject van luchtfilter tot verbrandingskamer
resulteert in betere/snellere gasreactie

dat is wat ik zo kan bedenken.
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 21-8-2008 12:54 Print reply

Posts: 10835
topic blijft gewoon open. Dit kan een interessante discussie worden.
probeer het wel serieus enzo te houden.

En neem ook meteen de D-slide carb mee in de vergelijking
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
d.m. 21-8-2008 12:57 Print reply
Posts: 1390
vlakschuif kon je toch turbulentie krijgen? daar was d slide dan weer voor zodat je wel een korter weg van luchtfilter naar verbrandingskamer hebt en geen turbulentie
correct me if i'm wrong
 
Derbi Senda X-treme Pro
Joel_koningslust 21-8-2008 13:04 Print reply

Posts: 14514


ff wat dingen op een rijtje

voordelen vlakschuif:

kleinere inbouwruimt dus korter inlaattraject---> betere gasreactie

betere inlaatflow

nadelen:

meestal een stuk duurder

hij gaat meer verbruiken

 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.

Dit topic is 1640 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved