jan-dx11 |
17-8-2008 21:24 |
Posts: 4931 |
onderdelen zijn schaars en duur. maar wel lekkere brommers
|
|
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden. |
|
PUcH jE wEEt tOch |
17-8-2008 21:26 |
Posts: 32 |
Ok, maare er zijn toch nog wel ergens nieuwe cilinders te koop? of dat ook niet meer?
|
|
|
|
Joel_koningslust |
17-8-2008 21:27 |
Posts: 14514 |
onderdelen zijn moeilijk te krijgen zowel origineel als opvoerspul
de koppelingen van gsm's willen het wel eens af laten weten bij opvoeren.
verder moet je gewoon op de normale dingen letten zoals ze in de faq hier op bf staan
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
RowdyCross |
17-8-2008 21:41 |
Posts: 3211 |
Welk blok heb je? Morini of Derbi ?
|
|
sloms heub ick lest ven eun bietje typityvus |
|
gassie-1 |
18-8-2008 0:46 |
Posts: 71 |
onderdelen enzo zijn inderdaad lastig te krijgen en prijzig, maar dan weet je ook wel dat het goed spul is.
Je ziet ze ook niet heel veel en daarom zijn het leuke dingen vind ik zelf.
en je kan de faq volgen waar je op moet letten, geen lekkende keringen, goed schakelen, remmen, stationair lopen en ga maar door.
en volgens mij heeft GSM ook niet echt typische kwaaltjes, (zoals am6 die nog wel eens terug zou willen schieten in de versnelling, of rieju die uit de fabriek nog al roestig is.) maar zeg het natuurlijk als het nie klopt
|
|
|
|
Convergence |
18-8-2008 2:00 |
|
hilly |
18-8-2008 7:59 |
Posts: 227 |
als je hem wilt opvoeren moet je er alles aan doen. hij is echt alleen gemaakt voor 50cc. kruk ass is zeer dun. standaart carb is veel te klein (12mm). maar verder leuke brommer. met ander uitlaatje rijd hij al gou 90 op teller (gianelli). en op easyparts.nl kan je er nog veel voor krijgen alleen wel rete duur
|
|
|
|
Frysk |
18-8-2008 8:49 |
Posts: 34930 |
Als je echt een gsm wilt zou ik een zulu pakken en daar sm van maken (Zulu = cross maar Derbi blok)
|
|
giggitybyte |
|
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod |
18-8-2008 8:51 |
Posts: 13700 |
Je hebt ook gsm met derbi blok, zijn de latere bouwjaren.
|
|
|
|
PUcH jE wEEt tOch |
18-8-2008 9:03 |
Posts: 32 |
Owke, en waar zie ik het eraan dat't een derbi blok is? En wat als ik nou zo'n derbi blok koop, kan hij dan zonder lassen etc. in mun Gsm frame?
|
|
|
|
jan-dx11 |
18-8-2008 10:15 |
Posts: 4931 |
ik heb er een am6 blokje in gemaakt, moet je wel lassen, maar is goed te doen hoor.
|
|
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden. |
|
PUcH jE wEEt tOch |
18-8-2008 10:33 |
Posts: 32 |
ok, en een derbi-blokje, moet je daarvoor het frame ook aanpassen? Omdat er Gsm's zijn geleverd met derbi blok...
En ik weet nog steeds niet wat voor blok eronderzit, hoe kun je dat zien met welk blok je te maken hebt.
Gr.
|
|
|
|
Frysk |
18-8-2008 10:42 |
Posts: 34930 |
Naja je moet ff de gallerys af strunen naar gilera zulu en gsm dan zie je het verschil wel
|
|
giggitybyte |
|
Remolino |
18-8-2008 10:49 |
Posts: 32 |
Ik zelf heb een GSM met een Morini blok dus je kan dan ff in mun gallerij kijken hoe zon blokje eruit ziet
P.S Gsm is mooi en lekker brommertje alleen als je niet zo handig bent raad ik het je af er een te kopen want de onderdelen zijn heel schaars en het is nou eenmaal een oud ding dat bij mij ten miste vaak problemen heeft.
|
|
|
|
PUcH jE wEEt tOch |
18-8-2008 10:51 |
Posts: 32 |
Kijk dit blokje + uitlaat zit eronder... is die uitlaat trouwens bekend/goed? :P
Ik ben bang dat't een morini blokje is..?
Dit bericht is gewijzigd door PUcH jE wEEt tOch op 18-8-2008 om 10:59 uur.
|
|
|
|