ik zei al mits je weet wat je doet, dus als je nog een identieke spoel hebt liggen, kijk je gewoon even precies waar het wel stevig is en niet makkelijk breekt etc, bij honda zitten er nogal massieve delen aan de uiteindes van de 2 grote spoelen, waar ze vastgeschroeft zitten aan de grondplaat.
Als je een beetje goeie ogen hebt en een loop/zaklamp en desnoods een vergrootglas, zie je ook wel door je vliegwiel heen of het stevig genoeg is, of dat er niet een draadje loopt. verschilt nl tussen mb-t en mtx-ot..
verder heb ik eerder last dat ik mn krukas schroefdraad mol dan dat ik m'n vliegwielmoer net vast genoeg krijg, heb het niet over een hema schroevendraaier he. dus ik snap je niet helemaal..
platkop schroevendraaier glijd niet zo gauw weg, maar een bijtel oid mag ook hoor. zolang je maar weetwatjedoet
en idd zon tang is het mooiste, er zijn ook mensen die pakken gewoon een ijzerstrip en die boren er 2 gaten in het uiteinde en doen daar bouten in die in de vliegwielgaten passen
Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 19-8-2008 om 18:27 uur.
|