Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Van 70cc naar 50cc om te schouwen. Hoe het makkelijkst?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 644 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #51462 - Van 70cc naar 50cc om te schouwen. ...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2034 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

flip_nsr_80cc 17-8-2008 10:34 Print reply

Posts: 597
overal moeten de orgienele nummers in staan

je moet knipers heb

je moet spiegels heb

blok nummer moet kloppen

cilinder moet kloppen

moet 45 rijden

tuuter

licht

profiel

ALLES MOET PERVECT ZIJN

dit is bijna niet mogelijk tenzij de brommer gekocht is en weg gezet is en vervolg nooit iets aan versleuteld is , of kost je HEELLL veel geld


 
i cant spel, dus zeur niet
Woutjuh 17-8-2008 12:04 Print reply

Posts: 4422
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: flip_nsr_80cc
overal moeten de orgienele nummers in staan

je moet knipers heb

je moet spiegels heb

blok nummer moet kloppen

cilinder moet kloppen

moet 45 rijden

tuuter

licht

profiel

ALLES MOET PERVECT ZIJN

dit is bijna niet mogelijk tenzij de brommer gekocht is en weg gezet is en vervolg nooit iets aan versleuteld is , of kost je HEELLL veel geld



Knippers en spiegels zijn niet verplicht geloof ik.

Of het met een keuring ook zo is, weet ik niet.
 
veel MT spul te koop!
Saknet 17-8-2008 12:32 Print reply

Posts: 10355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: flip_nsr_80cc
overal moeten de orgienele nummers in staan

je moet knipers heb

je moet spiegels heb

blok nummer moet kloppen

cilinder moet kloppen

moet 45 rijden

tuuter

licht

profiel

ALLES MOET PERVECT ZIJN

dit is bijna niet mogelijk tenzij de brommer gekocht is en weg gezet is en vervolg nooit iets aan versleuteld is , of kost je HEELLL veel geld



hee dat is leuke uitleg, alleen is er nog 1ding wat ik onduideiljk vind eraan,

moet het blok nummer nou kloppen (overeenkomen) met het framenummer? of moet gewoon de 1e 4 kloppe zo van AD01*****
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Elco 17-8-2008 13:04 Print reply
Posts: 4527
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
[...]

hee dat is leuke uitleg, alleen is er nog 1ding wat ik onduideiljk vind eraan,

moet het blok nummer nou kloppen (overeenkomen) met het framenummer? of moet gewoon de 1e 4 kloppe zo van AD01*****



Ik ben met mijn gpr naar de keuring geweest,

en daar stonden gegevens van in de computer, ding was uit 2004, iig, het framenummer en bloknummer stonden in de computer, en die moesten dus kloppen,


Knipperlichten hoeven niet, spiegels ook niet, je moet gewoon met een technisch 100 % goede brommer aankomen,

oja, wat ook belangrijk is, je vering moet goed zijn, je mag geen lekke voorvorkkeering ofzo hebben!
 
Thijsje 17-8-2008 13:11 Print reply

Posts: 1687
brommers met bouwjaar 2007, moeten links een spiegel hebben...
maar wie koopt er nu een brommer, van 2007, zonder kenteken...

verder zijn knippers niet verplicht.


@saknet, volgens mij maakt dat geen zak uit.. iig, zal dan lastig worden, omdat er bij veel mb/mt en andere brommers het blok wel eens is vervangen oid.. zie dan nog maar eens het zelfde blok erbij te krijgen!

correct me if im wrong...

 
http://www.youtube.com/watch?v=8NcqvivbcB8
De Schout 17-8-2008 13:14 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsje
brommers met bouwjaar 2007, moeten links een spiegel hebben...
maar wie koopt er nu een brommer, van 2007, zonder kenteken...

verder zijn knippers niet verplicht.


@saknet, volgens mij maakt dat geen zak uit.. iig, zal dan lastig worden, omdat er bij veel mb/mt en andere brommers het blok wel eens is vervangen oid.. zie dan nog maar eens het zelfde blok erbij te krijgen!

correct me if im wrong...




slagletters zijn je vriend
 
tune tweak fiddle bang bummer
Makrolon 17-8-2008 15:25 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: flip_nsr_80cc
overal moeten de orgienele nummers in staan

je moet knipers heb

je moet spiegels heb

blok nummer moet kloppen

cilinder moet kloppen

moet 45 rijden

tuuter

licht

profiel

ALLES MOET PERVECT ZIJN

dit is bijna niet mogelijk tenzij de brommer gekocht is en weg gezet is en vervolg nooit iets aan versleuteld is , of kost je HEELLL veel geld



Wat lul je nou stom, ik ken genoeg mensen die gewoon een oudere brommer hebben laten keuren, dat ze uber streng zijn word zwaaar overdreven. Is best te doen.
 
KTM 525 EXC Supermoto
steef ts70xk 17-8-2008 15:55 Print reply

Posts: 3244
en dat 45 lopen maakt ook niet uit ze hoeven niet eens te lopen
 
NeonFreaky 17-8-2008 18:08 Print reply

Posts: 260
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: flip_nsr_80cc
overal moeten de orgienele nummers in staan

je moet knipers heb

je moet spiegels heb

blok nummer moet kloppen

cilinder moet kloppen

moet 45 rijden

tuuter

licht

profiel

ALLES MOET PERVECT ZIJN

dit is bijna niet mogelijk tenzij de brommer gekocht is en weg gezet is en vervolg nooit iets aan versleuteld is , of kost je HEELLL veel geld




  • Knippers:
    Nee
  • Spiegels:
    Nee
  • Bloknummer:
    Anders dan me frame nummer.
  • Cilinder:
    Als ik hem laat schouwen pleur ik de 50cc erop.
  • 45km/u:
    Zorg ik wel voor
  • Toeter:
    Moet ik nog vastdraaien
  • Lamp:
    Ja
  • Profiel:
    Heb hier nog een pirelli noppenband staan dus die gaat er op.


Maar het beste is denk een nieuw frame kopen.
Heb de brommer voor 450 euro gekocht en dan zou ik uitkomen op 600 euro met kenteken.
En op internet stonden tsjes met kenteken voor 650 euro.
Dus ik ben nu voordeliger uit
Nu heb ik voor 450 euro gekregen:

De brommer in goede staat.
70cc malossi blok
50cc origineel blok.
2 vliegwielen.
1 HPI raceontsteking
Zelfgemaakte grondplaat.
17mm cabarateur
24mm cabarateur
En nog het een en ander aan losse rotzooi.
Ben ik genaait ofniet?
 
Brommerforum: Wir Leben Brommers
stoeptegel 17-8-2008 18:22 Print reply

Posts: 3085
Behoorlijk
 
80 cc ownatsj
NeonFreaky 17-8-2008 18:29 Print reply

Posts: 260
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stoeptegel
Behoorlijk

Hoezo dan
 
Brommerforum: Wir Leben Brommers
RowdyCross 17-8-2008 18:30 Print reply

Posts: 3211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NeonFreaky
[...]

Hoezo dan



Ik zou er 250 voor geven.
 
sloms heub ick lest ven eun bietje typityvus
De Schout 17-8-2008 18:32 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stoeptegel
Behoorlijk


mwah, als ter een nette hpi bij zit valt t nog wel mee tog.
 
tune tweak fiddle bang bummer
NeonFreaky 17-8-2008 18:33 Print reply

Posts: 260
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RowdyCross
[...]



Ik zou er 250 voor geven.

tja
gekocht is gekocht ik kan het niet meer terug draaien...
Hhaha
Maar volgens mij valt het nog aardig mee voor wat ik er voor krijg
het blok is trouwens ook net gereviseerd met nieuwe onderdelen met bonnen

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
[...]


mwah, als ter een nette hpi bij zit valt t nog wel mee tog.

het was een raceontsteking die er zeer goed uit ziet.

Dit bericht is gewijzigd door NeonFreaky op 17-8-2008 om 18:34 uur.
 
Brommerforum: Wir Leben Brommers

Dit topic is 2034 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved