Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Begin Forum - Topic #51456 - "kleine vragen" topic - deel 33
|
Pagina 3 van 205
|
Dit topic is 84030 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Derbi-Olaf |
14-8-2008 23:22 |
Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
http://www.youtube.com/watch?v=wZ4H4wApoko
weet iemand hoe dit nummer heet ? klinkt als ac/dc maar ik ken em niet.
te tof filmpje btw
kijk jij eens ff het hele filmpje tot het einde door , daar staat het
pixies-ana,
en
acdc-the gun
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
Sypie_Honda |
14-8-2008 23:27 |
Posts: 13830 |
owja die franse text boeide me niet echt
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
mtx-bart |
15-8-2008 0:59 |
Posts: 816 |
Ik rijd met mijn 70cc parmakit en proma uitlaat en 18 keihin nu 85 met wind mee en 65 met tegen. Dit met 15/45. Wat is een betere tandwielverhouding? Ik wil gewoon hard gaan, dus geen optrek twv.
PS er komt een homoet rs aan, dus dat betekent meer power in de powerband die loopt van 8 tot 11,5k
Gaat om MTX-sh
Gr Bart
|
|
|
|
ikkejw |
15-8-2008 1:18 |
Posts: 9886 |
wat is een normale prijs voor 6202 (voorwiel) lagers?
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
Sypie_Honda |
15-8-2008 11:42 |
Posts: 13830 |
5 - 10 euro het stuk.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
vantriest |
15-8-2008 13:14 |
Posts: 187 |
Mag het kenteken op de accubak bij een Derbi zitten? en dat ie van de achterkant nog wel goed zichtbaar is?
|
|
Limited '07 #856 :) |
|
Sj_dt |
15-8-2008 13:51 |
Posts: 886 |
wat zijn de symptomen van te weinig compressie?
|
|
|
|
Jelmer MX |
15-8-2008 13:51 |
Posts: 13514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: vantriest
Mag het kenteken op de accubak bij een Derbi zitten? en dat ie van de achterkant nog wel goed zichtbaar is?
nee
|
|
|
|
Derbi-Olaf |
15-8-2008 13:52 |
Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sj_dt
wat zijn de symptomen van te weinig compressie?
moeilijk starten, nog moeilijker starten als die warm is, kickstarter die enorm snel omlaag gaat, geen felle motor.
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
Sj_dt |
15-8-2008 13:57 |
Posts: 886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Fantic303trial type2
[...]
moeilijk starten, nog moeilijker starten als die warm is, kickstarter die enorm snel omlaag gaat, geen felle motor.
en hoe loopt het de motor zelf? weinig power dus, verzuipen? Met minder compressie, wil hij dan ook eigenlijk meer benzine hebben?
|
|
|
|
Derbi-Olaf |
15-8-2008 13:58 |
Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sj_dt
[...]
en hoe loopt het de motor zelf? weinig power dus, verzuipen? Met minder compressie, wil hij dan ook eigenlijk meer benzine hebben?
nee, niet echt verzuipen doet 'ie niet. maar het kan verschillende bijwerkingen hebben, mijn fantic kreeg ik koud perfect gestart, maar warm haast niet,.
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
Sj_dt |
15-8-2008 14:10 |
Posts: 886 |
ja ik twijfel er dus over of dat bij mij het probleem is. mijn zuiger ziet er niet helemaal 100% fris uit(klein warmlopertje denk ik), maar met mijn nagel kan ik geen oneffenheid merken. Je ziet wel dat er wat vegen in zitten.
Mijn vorige zuiger heeft dat ook gehad, maar die heeft toen nog heel lang gewoon goed gelopen, zonder vermogensverlies. Zag er hetzelfde uit, dus vandaag dat ik denk dat het toch aan iets anders ligt.
Ik krijg mijn rs alleen met de choke gestart en hij reageert erg slecht op het gas. Hij verzuipt de hele tijd. Ik weet alleen niet of het een teveel aan lucht of een teveel aan benzine is.
Als ik de choke los laat valt hij ook elke keer snel genoeg uit. Mijn afstelling was voorheen goed, ik heb nu ook al 2 grotere sproeiers geprobeerd. HIj doet het precies hetzelfde, alleen blijft hij nou meestal iets langer aan. En zonder choke heeft hij al wel startneigingen. dit waren trouwens de sproeiers 124 en 130 die ik erin gezet heb, dus zijn eigenlijk al veel te groot.
het gaat trouwens om een aprilia rs met alle origineel ontgrensd.
(eigenlijk is het niet meer voor kvt maargoed)
|
|
|
|
Derbi-Olaf |
15-8-2008 14:12 |
Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sj_dt
ja ik twijfel er dus over of dat bij mij het probleem is. mijn zuiger ziet er niet helemaal 100% fris uit(klein warmlopertje denk ik), maar met mijn nagel kan ik geen oneffenheid merken. Je ziet wel dat er wat vegen in zitten.
Mijn vorige zuiger heeft dat ook gehad, maar die heeft toen nog heel lang gewoon goed gelopen, zonder vermogensverlies. Zag er hetzelfde uit, dus vandaag dat ik denk dat het toch aan iets anders ligt.
Ik krijg mijn rs alleen met de choke gestart en hij reageert erg slecht op het gas. Hij verzuipt de hele tijd. Ik weet alleen niet of het een teveel aan lucht of een teveel aan benzine is.
Als ik de choke los laat valt hij ook elke keer snel genoeg uit. Mijn afstelling was voorheen goed, ik heb nu ook al 2 grotere sproeiers geprobeerd. HIj doet het precies hetzelfde, alleen blijft hij nou meestal iets langer aan. En zonder choke heeft hij al wel startneigingen. dit waren trouwens de sproeiers 124 en 130 die ik erin gezet heb, dus zijn eigenlijk al veel te groot.
het gaat trouwens om een aprilia rs met alle origineel ontgrensd.
(eigenlijk is het niet meer voor kvt maargoed)
ik zou juist eens wat kleinere sproeiers proberen, als die zonder choke al startneigingen heeft.
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
Sj_dt |
15-8-2008 14:22 |
Posts: 886 |
met de sproeier 130 heeft hij zonder choke startneigingen, met de sproeier die er normaal in zat (116) doet hij zonder choke niets en met choke start hij wel, maar valt ook meteen weer uit
|
|
|
|
Derbi-Olaf |
15-8-2008 14:24 |
Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sj_dt
met de sproeier 130 heeft hij zonder choke startneigingen, met de sproeier die er normaal in zat (116) doet hij zonder choke niets en met choke start hij wel, maar valt ook meteen weer uit
start hem met sproeier 116 eens op de choke, dan valt 'ie dus vanzelf uit, en dan haal je de choke eraf, en dan probeer je hem volgas te starten, als dat niet gaat dan speel je gewoon wat met het gas tijdens het starten.
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
Dit topic is 84030 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 3 van 205
|
|