Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 33

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 913 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #51456 - "kleine vragen" topic - deel 33
Pagina 199 van 205
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 198, 199, 200 ... 203, 204, 205Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 85311 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bart3092 22-10-2008 11:01 Print reply
Posts: 80
met welk moment moet de standaard cilinder van een honda nsr aangedraaid worden?
 
Niek de Wildt 22-10-2008 11:20 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dennis_mt5
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dennis_mt5
past deze pakkingset op orginele 50cc en 75 cc italkit?(gilardoni)
http://www.easyparts...cs/0118072025_hi.jpg


link nu goed!

Dit bericht is gewijzigd door Dennis_mt5 op 21-10-2008 om 22:27 uur.


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dennis_mt5
Oke, dan zal ik bij josdijkman wel bestellen
http://www.josdijkma...d&productId=2328
deze moet wel passen he?
[...]




waarvoor zijn die ronde gaten bij de voetpakking?
 
ds-sm-apple 22-10-2008 12:05 Print reply
Posts: 602
Ik ben op zoek naar een uitlaat voor mijn brommer, maar heb een tijd gereden met een Leovinci V6, maar vind deze te hoog toerig. Ik ben nu op zoek naar een uitlaat die de prestaties wel wat omhoog haalt, maar niet alleen zijn vermogen boven de 6500 toeren heeft, maar waar de trekkracht al wat eerder begint. Iemand die me wat kan aanraden?

Groeten Bart
 
Derbi-Olaf 22-10-2008 12:11 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ds-sm-apple
Ik ben op zoek naar een uitlaat voor mijn brommer, maar heb een tijd gereden met een Leovinci V6, maar vind deze te hoog toerig. Ik ben nu op zoek naar een uitlaat die de prestaties wel wat omhoog haalt, maar niet alleen zijn vermogen boven de 6500 toeren heeft, maar waar de trekkracht al wat eerder begint. Iemand die me wat kan aanraden?

Groeten Bart

origineel ontgrenst
volgens mij is die leovinci zo ongeveer de laagtoerigste uitlaat die te vinden is
het is en blijft ten-slotte 50 cc,
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
gerwin88 22-10-2008 13:08 Print reply

Posts: 5197
niet echt brommer-gerelateerd maargoed:
ik heb een probleempje met marktplaats...
soms kan ik er gewoon op komen, maar vaak lukt dat tussen de middag niet. (zoals vandaag dus)
iemand een idee waar het ergens aan kan liggen?
Ik zit btw op de pc van mn werk..
 
VW rider for live
ds-sm-apple 22-10-2008 15:45 Print reply
Posts: 602
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

origineel ontgrenst
volgens mij is die leovinci zo ongeveer de laagtoerigste uitlaat die te vinden is
het is en blijft ten-slotte 50 cc,


Leovinci laagtoerigste? Ik denk dat je hoogtoerigste bedoeld?
 
grasmaaier89 22-10-2008 15:47 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ds-sm-apple
[...]


Leovinci laagtoerigste? Ik denk dat je hoogtoerigste bedoeld?


ze zijn laagtoerig

hoogtoerig is zo'n uitlaat niet

Dit bericht is gewijzigd door grasmaaier89 op 22-10-2008 om 15:47 uur.
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
Derbi-Olaf 22-10-2008 15:47 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ds-sm-apple
[...]


Leovinci laagtoerigste? Ik denk dat je hoogtoerigste bedoeld?

ik bedoel echt laagtoerigst,ik heb iig nog nooit gehoord dat hij het hoogtoerigst zou zijn
maar staat 'ie niet gewoon verkeerd afgesteld?

 
Heeft een SOHC in z'n broek!
jan-dx11 22-10-2008 16:01 Print reply

Posts: 4931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ds-sm-apple
Ik ben op zoek naar een uitlaat voor mijn brommer, maar heb een tijd gereden met een Leovinci V6, maar vind deze te hoog toerig. Ik ben nu op zoek naar een uitlaat die de prestaties wel wat omhoog haalt, maar niet alleen zijn vermogen boven de 6500 toeren heeft, maar waar de trekkracht al wat eerder begint. Iemand die me wat kan aanraden?

Groeten Bart

ik denk eerder dat je het bij de afstelling moet zoeken, leovince v6 heeft ook ondering bet wat kr8
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
ds-sm-apple 22-10-2008 16:09 Print reply
Posts: 602
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jan-dx11
[...]

ik denk eerder dat je het bij de afstelling moet zoeken, leovince v6 heeft ook ondering bet wat kr8


dan zal het inderdaad wel aan de afstelling liggen, maar deze uitlaat is nu kapot, en ik moet een nieuwe hebben (door een ongeluk flink ingedeukt). en iemand daarvoor dan misschien een aanrader? ik verwacht mooi geluid en natuurlijk een goede prestatie
 
Derbi-Olaf 22-10-2008 16:14 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ds-sm-apple
[...]


dan zal het inderdaad wel aan de afstelling liggen, maar deze uitlaat is nu kapot, en ik moet een nieuwe hebben (door een ongeluk flink ingedeukt). en iemand daarvoor dan misschien een aanrader? ik verwacht mooi geluid en natuurlijk een goede prestatie

was je tevreden met het geluid en de looks van je V6 ?
zo ja, dan zou ik weer voor een V6 gaan, en dan goed afstellen
is denk ik zo ongeveer de laagtoerigste aftermarket uitlaat op de markt
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Intenso 22-10-2008 16:17 Print reply

Posts: 2922
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart3092
met welk moment moet de standaard cilinder van een honda nsr aangedraaid worden?


gewoon goed vastdraaien bij een brommer cilinder boeit het moment niet echt
kruislinks vastzetten en overal ongeveer even vast dan zit het wel goed.
 
---Suzuki stuk voor stuk een sensatie---
Intenso 22-10-2008 16:18 Print reply

Posts: 2922
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ds-sm-apple
[...]


dan zal het inderdaad wel aan de afstelling liggen, maar deze uitlaat is nu kapot, en ik moet een nieuwe hebben (door een ongeluk flink ingedeukt). en iemand daarvoor dan misschien een aanrader? ik verwacht mooi geluid en natuurlijk een goede prestatie


bij een crossmotor zaak kunnen ze die deuken er wel uitblazen kost je ongeveer 20 a 30 euro
 
---Suzuki stuk voor stuk een sensatie---
ds-sm-apple 22-10-2008 16:19 Print reply
Posts: 602
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

was je tevreden met het geluid en de looks van je V6 ?
zo ja, dan zou ik weer voor een V6 gaan, en dan goed afstellen
is denk ik zo ongeveer de laagtoerigste aftermarket uitlaat op de markt

sorry ik herinner me nu pas dat ik ben vergeten te zeggen dat ik met een 50cc snel airsal rondrijd, en met die cylinder blijf ik dus wel nog rondrijden, welke uitlaat heeft hiermee de prestaties verdeeld over de hele toeren?
 
harmor 22-10-2008 17:45 Print reply

Posts: 125
omdat r eerst niet op gereageerd werd nog maar n keer:

ik rijd nu een derbi senda sm xtreme uit 2006
ik rijd met tandwielverhouding 15-53 en dat trekt niet echt hard
ik heb een top die verder gaat dan de teller kan en dat is nog in zn 4 bij 9000 toeren. uitlaat etc is allemaal ori en hij is goed afgesteld, zou k er nu een kleiner voortandwiel op moete leggen 13/14 oid. wat ligt er ori op?
bvd
 

Dit topic is 85311 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 199 van 205
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 198, 199, 200 ... 203, 204, 205Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved