Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 33

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 745 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #51456 - "kleine vragen" topic - deel 33
Pagina 189 van 205
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 188, 189, 190 ... 203, 204, 205Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 85331 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Royal Club 19-10-2008 16:45 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gprnick
hallo

ik wil een cilinder kopen en wil dan denk ik gaan voor een hebo manston 70

nou viel me alleen op dat daar best veel verschillende van zijn.

ik kwam tegen:

de hebo manston 1 ( zal wel van bepaald jaartal zijn )
de hebo manston 2
de hebo manston revolution
de hebo manston pata negra ( dit word hem tog niet aangezien die mij veel te duur is )

alleen wat is het verschil kwa prestaties en hoe kan ik het uiterlijke verschil herkennen? de pata negra had dacht ik zwarte kop alleen je hebt dan nog een zilvere en rode kop welke zijn dat?

en wat is het verschil kwa prestaties tussen de hebo manston en de metrakit pro race?

nick

EDIT er staat op de zuiger 03-05 dus komt denk ik uit 2005 is dit dan manston 1 of 2?


manston 1 bestaat niet

manston II is de eerste in de manston reeks, dat zijn zegmaar de snelste van de hebo cil's, daarna kwa de revo uit, een manston, met rooie kop, en sneller als manston II, en daarna kwam de hebo manston pata negra, zwarte kop dus , uit, en dat was dacht ik een revo, maar dan getuned door de huistuner van hebo.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Jasper Strahiem 19-10-2008 16:50 Print reply

Posts: 1950
Hoe kan een spanningsregelaar stuk gaan? Mijne is namelijk stuk maar als ik nu een nieuwe koop van 50 euro en die gaat meteen weer stuk..
Is het een beetje zonde. Dus hoe kan zo'n ding stuk gaan?
 
Make the most of now
jan-dx11 19-10-2008 16:52 Print reply

Posts: 4931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: markhispania3
[...]


vtw: 15 euro
atw: 35 euro
ketting: 40 euro

tenminste dat heb ik er voor betaald.

dan ben jij dik afgezet.

igm 8ertandwiel ¤17,-
am6 voortandwiel ¤10,-
Ketting Regina gold ¤23,-
Of Iris gold ¤16,-

Totaal ¤50,-/43,- @ http://www.bromfiets...php&parentid=538
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
ikkejw 19-10-2008 17:15 Print reply

Posts: 9886
wat kost een nieuw big-end lager + persen?
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Rs Dude. 19-10-2008 17:18 Print reply

Posts: 1426
Wat voor accu moet er in een rs98?
Heb nu 12v 4 ah Maar me start motor draai 4 rondjes en het dan geen zin meer... Nu aan het leeg trekken en dan opnieuw helemaal opladen en maar kijken wat ie doet. Maar dat boeit nu niet.Me vraaag is heb ik de goede accu ja of nee???
Kan het nergens vinden
 
Joel_koningslust 19-10-2008 17:26 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
wat kost een nieuw big-end lager + persen?


ligt eraan wat voor merk je hebt enzo

bij emot, kost het voor am6. 35 voor bigend en drijfstang. en 35 voor persen
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 19-10-2008 17:29 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
wat kost een nieuw big-end lager + persen?


Ik heb laatst mijn dt80 krukas laten reviseren, dat koste 85 euro.

Daarbij werd:

De schroefdraad opschonen en weer rechtmaken (die van mij was een beetje krom)
Alle roest werd weggehaald.
Een complete nieuwe drijfstang set.
En uitbalanseren.
 
Royal Club 19-10-2008 18:12 Print reply

Posts: 60390
weet iemand waar je een filmpje van 596mb kan uploaden?:p
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Jasper Strahiem 19-10-2008 18:22 Print reply

Posts: 1950
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
weet iemand waar je een filmpje van 596mb kan uploaden?:p

als bestand? of dat je het ook online kunt kijken..
 
Make the most of now
jan-dx11 19-10-2008 18:23 Print reply

Posts: 4931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
wat kost een nieuw big-end lager + persen?

voor dat ducktape ding?? bruggen in jubbega doet het wel, maar ik vindt dat niet zo'n super bedrijf. je zou kunnen bellen
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
Royal Club 19-10-2008 18:24 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jasper Strahiem
[...]

als bestand? of dat je het ook online kunt kijken..


online kijken
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
EnnY 19-10-2008 18:46 Print reply
Posts: 26
Welke maat heeft de originele sproeier in een Derbi SM X-treme 2007 ?

Ik wil mijn brommer namelijk terug origineel maken voor verkoop.
 
Jasper Strahiem 19-10-2008 18:52 Print reply

Posts: 1950
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: EnnY
Welke maat heeft de originele sproeier in een Derbi SM X-treme 2007 ?

Ik wil mijn brommer namelijk terug origineel maken voor verkoop.



70
Of heb je nieuwe blok?

Dit bericht is gewijzigd door Jasper Strahiem op 19-10-2008 om 18:53 uur.
 
Make the most of now
EnnY 19-10-2008 19:08 Print reply
Posts: 26
Ik denk dat ik het nieuwe blok heb.
 
Twizz 19-10-2008 19:09 Print reply

Posts: 851
Klopt het bedradingsschema van een suzuki tsx?

want het volgende vind ik raar:
als je het stekkertje van het contactslot losmaakt, dan kun je hem starten zonder sleutel. Dat betekend dat er in het contactslot een verbinding word gemaakt tussen 2 draden als hij uitstaat. Volgens mij gaat de stroom van de ontstekingsspoel dan gewoon via het frame ipv via de bobine->bougie.

Maar in het bedradingsschema staat dat de enige connectie die gemaakt word is die van de draad van de ontstekingsspoel naar een zwartwit draad die enkel naar de turn-signal-relay gaat?
Sowieso dacht ik al dat zwart-wit draad over het algemeen de min-draad is, en dat zou betekenen dat er gewoon een 'connectie-puntje' vergeten is in het schema dat die zwart-witte draad vanaf het contactslot verbind met het centrale zwart-wit circuit. Volg je?

Maar is dit een fout of heeft het echt iets met de turn-signal-relay te doen?

Dit bericht is gewijzigd door Twizz op 19-10-2008 om 19:09 uur.
 
houw ns op!

Dit topic is 85331 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 189 van 205
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 188, 189, 190 ... 203, 204, 205Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved