Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Aprilia MX, of Honda MT8

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 759 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #51381 - Aprilia MX, of Honda MT8
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3254 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Banaan 11-8-2008 22:15 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
[...]



een mt gaat niet beter erop rijden. die dingen zijn gemaakt voor 60 km/h niets meer.. als je wilt gaan sprinten/keihard touren, koop een nsr/mtx. Heb je tenminste nog enige stevigheid.


nooit gehoord van MT8?

Framepjes zijn t zelfde als van MT5, en die kunnen dat gewoon aan hoor
 
grasmaaier89 11-8-2008 22:17 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Banaan
[...]


nooit gehoord van MT8?

Framepjes zijn t zelfde als van MT5, en die kunnen dat gewoon aan hoor


ow shit, die kende ik nog niet -__-
kom op, elk mt frame is niet recht.. tenzij ze er een beugel erop hebben gelast onderlangs. Die dingen zijn veelste te makkelijk te verwringen, als er een te heftige setup onderzit.

ik raad je t gwn niet aan. Hou t geld in je zak.. straks komt t echt van pas
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
mtx-motard 11-8-2008 22:18 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
[...]



een mt gaat niet beter erop rijden. die dingen zijn gemaakt voor 60 km/h niets meer.. als je wilt gaan sprinten/keihard touren, koop een nsr/mtx. Heb je tenminste nog enige stevigheid.


haha
zie jij maar eens een MT frame krom te krijgen
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Banaan 11-8-2008 22:18 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
[...]


ow shit, die kende ik nog niet -__-
kom op, elk mt frame is niet recht.. tenzij ze er een beugel erop hebben gelast onderlangs. Die dingen zijn veelste te makkelijk te verwringen, als er een te heftige setup onderzit.

ik raad je t gwn niet aan. Hou t geld in je zak.. straks komt t echt van pas



met onderstaande ben ik t helemaal eens..


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
[...]


haha
zie jij maar eens een MT frame krom te krijgen


 
grasmaaier89 11-8-2008 22:19 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
[...]


haha
zie jij maar eens een MT frame krom te krijgen



ik krijg alles kapot

hmm, nu ik zo even denk, gaat alles kapot wat ik aanraak
dat zal t wel zijn
maar ik hou me eraan vast, doe t niet. Hou t geld in je zak..

Dit bericht is gewijzigd door grasmaaier89 op 11-8-2008 om 22:22 uur.
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
- Kevin - 11-8-2008 22:21 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
een mt gaat niet beter erop rijden. die dingen zijn gemaakt voor 60 km/h niets meer.. als je wilt gaan sprinten/keihard touren, koop een nsr/mtx. Heb je tenminste nog enige stevigheid.


Onzin!

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Banaan
nooit gehoord van MT8?

Framepjes zijn t zelfde als van MT5, en die kunnen dat gewoon aan hoor


Precies!

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
ow shit, die kende ik nog niet -__-
kom op, elk mt frame is niet recht.. tenzij ze er een beugel erop hebben gelast onderlangs. Die dingen zijn veelste te makkelijk te verwringen, als er een te heftige setup onderzit.

ik raad je t gwn niet aan. Hou t geld in je zak.. straks komt t echt van pas


Mijn MT frame is anders kaarsrecht! Er is geen beugel opgelast, onderlangs. Je praat de hele tijd onzin, zie mijn gallery en voertuiggegevens van mijn MT8. De setup is heftig genoeg.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
haha
zie jij maar eens een MT frame krom te krijgen



 
grasmaaier89 11-8-2008 22:25 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: - Kevin -
[...]


Onzin!

[...]


Precies!

[...]


Mijn MT frame is anders kaarsrecht! Er is geen beugel opgelast, onderlangs. Je praat de hele tijd onzin, zie mijn gallery en voertuiggegevens van mijn MT8. De setup is heftig genoeg.

[...]







hoi kevin
ja ik ken mt8 ja. Filmpjes heb ik ook al gezien en je setup.
dus ok, ik geef op
verdoeme


doe maar wat je wilt met je geld.
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
-simon- 11-8-2008 22:41 Print reply

Posts: 8211
als je dan een mt wil haal dan een mt en maak die mooi en bouw er een snel blok bij op.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Markjo 11-8-2008 22:57 Print reply

Posts: 1061
das wel een goede optie ja

gewoon straatblokkie en een sprint blokkie voor 't mooie weer. zoveel werk is 't niet om om te bouwen.
 
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten
Banaan 11-8-2008 23:08 Print reply

Posts: 5725
dat kan ook nog wel ja..

ombouwen is idd wel te doen.

SMvoorvork&achterbrug ben ik nog niet zeker van of dat doorgaat (kijk in -kevin- zn pro voor meer info daarover :P), want ten eerste kost dat weer een 175euro, en ten 2e word t gewicht daar ook weer wat hoger van, en of de wegligging beter word is maar de vraag.

17inch voor en achter wil ik zoiezo..

nu zit ik met het volgende daarover:

MT naven in 17inch velgen laten spaken of niet? het grote nadeel daarvan (vind ik) dat ik dan geen schijfrem heb, (wat ik vooral aan de voorkant erg tof vind). iemand oplossingen/ideeen daarover?!

Dit bericht is gewijzigd door Banaan op 11-8-2008 om 23:08 uur.
 
Joel_koningslust 11-8-2008 23:12 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Banaan
dat kan ook nog wel ja..

ombouwen is idd wel te doen.

SMvoorvork&achterbrug ben ik nog niet zeker van of dat doorgaat (kijk in -kevin- zn pro voor meer info daarover :P), want ten eerste kost dat weer een 175euro, en ten 2e word t gewicht daar ook weer wat hoger van, en of de wegligging beter word is maar de vraag.

17inch voor en achter wil ik zoiezo..

nu zit ik met het volgende daarover:

MT naven in 17inch velgen laten spaken of niet? het grote nadeel daarvan (vind ik) dat ik dan geen schijfrem heb, (wat ik vooral aan de voorkant erg tof vind). iemand oplossingen/ideeen daarover?!

Dit bericht is gewijzigd door Banaan op 11-8-2008 om 23:08 uur.


voor rijwielgedeelte moet je cr acchterbrug met twinshock en fatsoenlijke veren. voor een niet usd senda voorvork en senda sm wielen

dat is ietsjes zwaarder maar de wegligging wordt er veeeeeel beter door

en dan zou ik idd 2 blokken opbouwen

maar het is wel zoveel werk en het kost zoveel dat je beter met je mx door kunt gaan

 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
-simon- 11-8-2008 23:13 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Banaan
dat kan ook nog wel ja..

ombouwen is idd wel te doen.

SMvoorvork&achterbrug ben ik nog niet zeker van of dat doorgaat (kijk in -kevin- zn pro voor meer info daarover :P), want ten eerste kost dat weer een 175euro, en ten 2e word t gewicht daar ook weer wat hoger van, en of de wegligging beter word is maar de vraag.

17inch voor en achter wil ik zoiezo..

nu zit ik met het volgende daarover:

MT naven in 17inch velgen laten spaken of niet? het grote nadeel daarvan (vind ik) dat ik dan geen schijfrem heb, (wat ik vooral aan de voorkant erg tof vind). iemand oplossingen/ideeen daarover?!

Dit bericht is gewijzigd door Banaan op 11-8-2008 om 23:08 uur.


je kunt nog altijd een compleet senda voorwiel pakken en alleen achter om laten spaken. maar als je toch alles aan het aanpassen bent is achter schijf ook wel weer leuk.

en net zoals hierboven gezecht wel twinshock houden net als die andere mt op bf met senda velgen. dat ziet er dik uit en toch nog beetje orri.

Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 11-8-2008 om 23:14 uur.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
grasmaaier89 11-8-2008 23:13 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Banaan
dat kan ook nog wel ja..

ombouwen is idd wel te doen.

SMvoorvork&achterbrug ben ik nog niet zeker van of dat doorgaat (kijk in -kevin- zn pro voor meer info daarover :P), want ten eerste kost dat weer een 175euro, en ten 2e word t gewicht daar ook weer wat hoger van, en of de wegligging beter word is maar de vraag.

17inch voor en achter wil ik zoiezo..

nu zit ik met het volgende daarover:

MT naven in 17inch velgen laten spaken of niet? het grote nadeel daarvan (vind ik) dat ik dan geen schijfrem heb, (wat ik vooral aan de voorkant erg tof vind). iemand oplossingen/ideeen daarover?!

Dit bericht is gewijzigd door Banaan op 11-8-2008 om 23:08 uur.



schijfrem erop lassen, en een naaf zien te vinden met een schijf erop die in jou voorvork past
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
Banaan 11-8-2008 23:18 Print reply

Posts: 5725
of een R2 naaf in een 17inch velgrand laten spaken?

en dan als rechteronderpoot een mbpoot gebruiken?
 
flip_nsr_80cc 11-8-2008 23:19 Print reply

Posts: 597
licht er aan

heb je 2 linker hande niet doen,

honda gaat niet zomaar kapot ma heeft wel onderhoud nodig zekker met 70cc enzow

en die ``sprint`` mt zal zekker niet lang optimaal blijve en zal veel stelwerk aan zitten om deze echt op zijn best te laten loope

ma het is geen stome zet want honda brommer rijde ehct SUPER leker

maar hebben zow een beetje onderhouw nodig ma alls zit ehct SUPER simpel in mekaar ff goed kijke en je snaot het zow
 
i cant spel, dus zeur niet

Dit topic is 3254 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved