Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - waar moet ik op letten bij aanschaf brommer?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1045 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #51333 - waar moet ik op letten bij aanschaf...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 779 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

timotechniek 10-8-2008 12:50 Print topicpost
Posts: 69
eej allemaal, ik word binnenkort 16 en voordat ik me certificaat heb wil dan een Honda MTX-SH kopen en daar uiteraard op rijden heeft iemand nog tips waar je op moet letten bij de aanschaf? BV: als het motorblok warm is hebben ze hem al laten warmlopen zodat hij beter loopt

 

alwin mtx 10-8-2008 12:57 Print reply

Posts: 505
kijke of de benzine tank niet lekt

geen speling op de wielen

geen speling op het bal hoofd

geen vaage gluiden uit het motorblok.

kijke of hij goed start en goed op het gas reageert enzo

iig sucses


als je hem daar start moet de motor uiteraard helemaal koud zijn dan pas kan kijke of hij goed start

Dit bericht is gewijzigd door alwin mtx op 10-8-2008 om 12:58 uur.
 
-simon- 10-8-2008 12:58 Print reply

Posts: 8211
ook ff met losse handen rijden en kijken of hij niet naar links of recht trekt want dan is er meestal iets krom.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
De Schout 10-8-2008 13:29 Print reply
Posts: 5327
tune tweak fiddle bang bummer
yamaha rd50 mx 10-8-2008 13:35 Print reply

Posts: 748
altijd een proefrit maken kun je het niet zelf dan door iemand anders laten doen kijken of hij lekker schakeld en hoe hij remt
 
On the road again!
wipe-out 10-8-2008 19:13 Print reply

Posts: 7672
Het frame van een MTX-sh heeft tussen het motorblok en het voorwiel een soort Y-splitsing. De uitlaat loopt tussen deze Y-splitsing door.
Dit schijnt een zwak punt te zijn in het frame van een MTX-sh frame. Dit deel van het frame kan weleens rot zijn, volgens mij doordat het nogal bloot staat aan (regen)water dat opgespat wordt door het voorwiel.
 

Dit topic is 779 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved