Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - KTM 360 probleem!!!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 611 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #51261 - KTM 360 probleem!!!
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3475 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

StephenOtto 6-8-2008 23:05 Print reply

Posts: 1193
YEAH... 1 video>>> http://nl.youtube.com/watch?v=8mq5AtiaQ_s

sorry van het schuine beeld.. maar het kon niet anders

nog een filmpie
http://nl.youtube.com/watch?v=FByGF8cenLE

Dit bericht is gewijzigd door StephenOtto op 6-8-2008 om 23:19 uur.
 
KTM SX 250!!
kenny77 6-8-2008 23:53 Print reply

Posts: 29286
Ik weet zo niet wat er aan de hand is , maar dat ding maakt wel heel weinig toeren.
Je hoort echt dat die niet door trekt en vreselijk inhoud. (tenminste dat lijkt me, zo te horen, of heb ik dit fout)
 
StephenOtto 6-8-2008 23:57 Print reply

Posts: 1193
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Ik weet zo niet wat er aan de hand is , maar dat ding maakt wel heel weinig toeren.
Je hoort echt dat die niet door trekt en vreselijk inhoud. (tenminste dat lijkt me, zo te horen, of heb ik dit fout)

dat heb je helemaal goed gezegd!!!...
dat is dus mijn probleem

jij een idee wat er aan de hand is?

Dit bericht is gewijzigd door StephenOtto op 7-8-2008 om 0:01 uur.
 
KTM SX 250!!
grasmaaier89 7-8-2008 0:08 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StephenOtto
[...]

dat heb je helemaal goed gezegd!!!...
dat is dus mijn probleem

jij een idee wat er aan de hand is?

Dit bericht is gewijzigd door StephenOtto op 7-8-2008 om 0:01 uur.



tijd voor een blokrevisie
want je maakt geen toeren, als ik heel goed luister slipt je koppeling en trekkracht lijkt wel weg te vloeien, zo klinkt t dan.
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
StephenOtto 7-8-2008 0:09 Print reply

Posts: 1193
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: johnnyboy mtxsh
[...]



tijd voor een blokrevisie
want je maakt geen toeren, als ik heel goed luister slipt je koppeling en trekkracht lijkt wel weg te vloeien, zo klinkt t dan.


de koppeling slipt echt niet .. zal wel door mobiel komen

maar moet ik voor een blokrevisie alles vervangen

Dit bericht is gewijzigd door StephenOtto op 7-8-2008 om 0:10 uur.
 
KTM SX 250!!
Ozz 7-8-2008 0:43 Print reply

Posts: 1259
Mijn broertje had dit ook vandaag snapte er ok geen f*ck van??:?
 
They Wanna Kill Rock and Roll Because they know it's make us Horny, man!!!!
StephenOtto 7-8-2008 0:43 Print reply

Posts: 1193
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ozz
Mijn broertje had dit ook vandaag snapte er ok geen f*ck van??:?


als jullie het weten... wil je mij dan een personal message sturen??? thnx!
 
KTM SX 250!!
mtx-bart 7-8-2008 0:44 Print reply
Posts: 816
Heb je wel compressie?

Blok revisie zou ik alleen krukaslagers en keerringen doen. Ook je cilinder en zuiger nakijken en uiteraard ook je krukas checken.
 
StephenOtto 7-8-2008 0:47 Print reply

Posts: 1193
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-bart
Heb je wel compressie?

Blok revisie zou ik alleen krukaslagers en keerringen doen. Ook je cilinder en zuiger nakijken en uiteraard ook je krukas checken.


ja .. compressie is der wel
 
KTM SX 250!!
mtx-bart 7-8-2008 0:50 Print reply
Posts: 816
ik zou toch ook je koppeling ff nakijken misschien nieuw koppelingsplaten?
 
StephenOtto 7-8-2008 0:52 Print reply

Posts: 1193
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-bart
ik zou toch ook je koppeling ff nakijken misschien nieuw koppelingsplaten?


maar de koppeling slipt totaal niet of hoeft je koppeling niet te slippen als de platen verrot zijn???

Dit bericht is gewijzigd door StephenOtto op 7-8-2008 om 0:52 uur.
 
KTM SX 250!!
Convergence 7-8-2008 0:57 Print reply

Posts: 2192
Je hebt duidelijk last van een versleten blok laten reviseren en alles geod schoonmaken en weer proberen
 
Project 2010 zie project Snowhite
mtx-bart 7-8-2008 1:00 Print reply
Posts: 816
hmm iedereen zegt reviseren dus dan zou ik 'm toch maar laten reviseren... die koppeling moet je maar zo laten als hij slipt na revisie kun je er als nog iets aan doen.
 
StephenOtto 7-8-2008 1:03 Print reply

Posts: 1193
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Convergence
Je hebt duidelijk last van een versleten blok laten reviseren en alles geod schoonmaken en weer proberen


voor revisie moet ik dan dit doen of nog meer???

Blok revisie zou ik alleen krukaslagers en keerringen doen. Ook je cilinder en zuiger nakijken en uiteraard ook je krukas checken.

Edit: wat zullen de kosten zijn om het blok te laten reviseren?

Dit bericht is gewijzigd door StephenOtto op 7-8-2008 om 1:04 uur.
 
KTM SX 250!!
Harold 7-8-2008 1:13 Print reply

Posts: 1052
Revisie is ook wel een beetje kort door de bocht!
Ook met een zuiger die aan vervanging toe is gaat hij niet zoveel langzamer lopen (zal eerder een keer vast lopen dan dat het minder toeren gaat draaien). Keerring lek geeft mooie rookpluimen en veel gesmeer bij de uitlaat (is volgensmij ook niet het geval). En zoveel speling op de lagers dat hij door de trillingen niet meer op toeren kan komen lijkt mij ook vrij onwaarschijnlijk.

Kijk je powervalve gedeelte na! (of wat voor systeem er ook op zo'n ktm zit). Ik weet niet of je er een klepje los kunt halen zodat je hem kunt zien ofzo, maar zorg iigv dat je kunt controleren of hij daadwerkelijk open gaat.

Tot dat hij "smoort" lijkt hij wel aardig te lopen, dus afstelling zal ook nog wel meevallen.

Het is net of hij hem begrensd, en het enigste mechanische wat ik kan bedenken en de zelfde symptonen geeft, is het powervalve systeem.



oja, voordat je begint aan je revisie, ga langs een crosszaak en laat hun er is op rijden. Kan je een hoop geld schelen.

Revisie van zo'n blok kost zo'n beetje:
45 euro pakkingen
160 euro zuiger
50 euro krukaslagers
en voor de rest reken maar op zo'n 15 euro per lager/keerring als je het besteld bij een cross zaak .zelf bestellen bij een lagerfabrikant scheelt erg veel, maar meestal zijn het apparte lagers en keerringen. Als je het zelf doet zul je grofweg op 300 euro komen wil alles een beetje meezitten. zo niet, veel meer.


Dit bericht is gewijzigd door Harold op 7-8-2008 om 1:19 uur.
 

Dit topic is 3475 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved