Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - tandwielverhouding KTM 360

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 904 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #51248 - tandwielverhouding KTM 360
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 3891 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

StephenOtto 6-8-2008 13:02 Print topicpost

Posts: 1193
EDIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HIJ IS GEMAAKT!!!!!!
KIJK VOOR MEER INFO OP DE 2e PAGINA!

een filmpje van de nu goed lopende KTM 360exc!!!

http://www.youtube.com/watch?v=JXLAFfWHhW8

........................................................

hallo,

we zijn net naar de cross zaak geweest en daar zeiden ze dat het membraan niet zo'n heel groot probleem is ... althans... het ligt waarschijnlijk ergens anders aan dat hij slecht loopt

ik heb 2 filmpjes gemaakt en dan wou ik aan jullie laten zien hoe de KTM loopt...


http://nl.youtube.com/watch?v=8mq5AtiaQ_s

sorry van het schuine beeld.. maar het kon niet anders

nog een filmpje
http://nl.youtube.com/watch?v=FByGF8cenLE

het probleem is dus dat hij slecht optrekt en dat het lijkt alsof hij begrenst is (net zoals harold het zei) ... hij komt gewoon niet hoog in zijn toeren...

Btw, we halen het uiterste uit de KTM!!!

bedankt!

Ik heb een paar foto's van de onderdelen gemaakt die ik niet vertrouw!
hier een foto van de uitlaatpoort (ik vind dat gat maar erg klein...volgens mij hoort dat groter)


hier een foto van de ontsteking (daar klopt volgens mij ook weinig van)



De bougie van eventjes rijden:


Membraanplaatje dat een beetje openstaat:


CDI en Bobine:



Paar dingen die in de cilinder zijn gefrased:




Dit bericht is gewijzigd door StephenOtto op 26-11-2008 om 14:49 uur.
 
KTM SX 250!!

steef ts70xk 6-8-2008 13:04 Print reply

Posts: 3244
wat wil je er mee hard wegtrekken of de top?
 
StephenOtto 6-8-2008 13:05 Print reply

Posts: 1193
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx 50
wat wil je er mee hard wegtrekken of de top?


allebij...

want de trekkracht is matig en de top is erg langzaam! maar je moet ook erg snel schakelen (want dan istie op zijn hoogste toeren)

Dit bericht is gewijzigd door StephenOtto op 6-8-2008 om 13:06 uur.
 
KTM SX 250!!
steef ts70xk 6-8-2008 13:07 Print reply

Posts: 3244
doe dan 12/48

Dit bericht is gewijzigd door tsx 50 op 6-8-2008 om 13:08 uur.
 
StephenOtto 6-8-2008 13:09 Print reply

Posts: 1193
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx 50
ddan lijkt me dit wel goed je kan mis 12 voor voor iets harder wegtrekken


dat is jammer dan ... want zijn trekkracht is matig en de top valt erg tegen (tuned suzuki rm125 uit '86 houd ie niet bij ... ook niet met optrekken)

hopelijk komen we snel de oplossing te weten ... we dachten misschien dat de twv niet goed was dat ie daardoor zo reed ...

we hebben nog wat andere dingentjes in gedachten
 
KTM SX 250!!
mtx-bart 6-8-2008 13:10 Print reply
Posts: 816
weet je geen site waar je de originele tandwielverhouding kan vinden misschien een indicatie?
 
steef ts70xk 6-8-2008 13:10 Print reply

Posts: 3244
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StephenOtto
[...]


dat is jammer dan ... want zijn trekkracht is matig en de top valt erg tegen (tuned suzuki rm125 uit '86 houd ie niet bij ... ook niet met optrekken)

hopelijk komen we snel de oplossing te weten ... we dachten misschien dat de twv niet goed was dat ie daardoor zo reed ...

we hebben nog wat andere dingentjes in gedachten

zoals?
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 6-8-2008 13:10 Print reply

Posts: 10560
koop gewoon grootst mogelijke voortandwiel en probeer het eens

 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
steef ts70xk 6-8-2008 13:11 Print reply

Posts: 3244
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
koop gewoon grootst mogelijke voortandwiel en probeer het eens


dan trekt hij al helamaal voor geen meter

 
StephenOtto 6-8-2008 13:12 Print reply

Posts: 1193
@mtxbart
van de KTM 360 is heeeeeel weinig informatie te vinden ... over de 380 is wel wat meer info te vinden maar dat is niet hetzelfde ...

@tsx50
het membraan
miss de bougie (graad 9 is het nu)

@crossgek
idd... dan trekt ie helemaal niet

Edit: we hebben er al een paar sproeiers ingedaan, maar hij liep bij elke sproeier hetzelfde ... daarom denken we dus het membraan

Dit bericht is gewijzigd door StephenOtto op 6-8-2008 om 13:14 uur.
 
KTM SX 250!!
Jozeff - Forum en Sales Moderator 6-8-2008 13:13 Print reply

Posts: 10835
ook als je 'spoed' hebt mag je geen hoofdletters te gebruiken in de topictitel.
let daar in het vervolg op.



Dit bericht is gewijzigd door Jozeff op 6-8-2008 om 13:14 uur.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
steef ts70xk 6-8-2008 13:14 Print reply

Posts: 3244
je ken 7 proberen van bougi
 
StephenOtto 6-8-2008 13:14 Print reply

Posts: 1193
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
ook als je 'spoed' hebt mag je geen hoofdletters te gebruiken in de topictitel.
let daar in het vervolg op.



Dit bericht is gewijzigd door Jozeff op 6-8-2008 om 13:14 uur.


ok.. sorry
....................
we gaan zometeen naar de KTM dealer... kijken wat hij zegt van het membraan en de bougie... het membraan hebben we er al uitgehaald

en als de KTM man het ook niet weet dan maak ik vanavond even een filmpje en dan laat ik zien hoe die rijd

Dit bericht is gewijzigd door StephenOtto op 6-8-2008 om 13:17 uur.
 
KTM SX 250!!
steef ts70xk 6-8-2008 13:17 Print reply

Posts: 3244
haha ann het membraam zla het niet liggen denk

Dit bericht is gewijzigd door tsx 50 op 6-8-2008 om 13:18 uur.
 
StephenOtto 6-8-2008 13:20 Print reply

Posts: 1193
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx 50
haha ann het membraam zla het niet liggen denk

Dit bericht is gewijzigd door tsx 50 op 6-8-2008 om 13:18 uur.


je hoort wel vaker als het membraan niet goed is dat de sproeiers ook niet helpen (dus ook in dit geval)... en er zit ong. aan de bovenkant 1mm - 1,5mm ruimte (een kiertje ... aan de onderkant is dit niet het geval)

Edit... ik heb het over de plaatjes

Dit bericht is gewijzigd door StephenOtto op 6-8-2008 om 13:21 uur.
 
KTM SX 250!!
markhispania3 6-8-2008 14:41 Print reply

Posts: 1971
Het membraam moet helemaal afsluiten anders kan je motor nooit lekker lopen.
 

Dit topic is 3891 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved