Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 80 cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1109 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #51245 - 80 cilinder
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 512 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jimmy0001 6-8-2008 11:13 Print topicpost

Posts: 103
ik ga een 80cc steken welke carburateur past daarop?
 

Fabio 6-8-2008 11:21 Print reply

Posts: 1737
welke brom en waar ga je het voor gebruiken?
 
jimmy0001 6-8-2008 11:22 Print reply

Posts: 103
honda mtx-r watergekoeld en voor op de openbare weg
 
rabarber 6-8-2008 11:42 Print reply

Posts: 169
18mm of 20mm. je kunt ook groter gaan maar dat zuipt meteen weer veelmeer.
 
BIET 6-8-2008 12:44 Print reply

Posts: 22355
Het best koop je een 18mm Keihin, geen imitatie. Je kan ook een 20mm mikuni kopen, maar die is veel minder fijn om af te stellen. Veel verschil in vermogen merk je ook niet.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
grasmaaier89 6-8-2008 12:47 Print reply

Posts: 14412
ik heb een 23mm, best lastig om af te stellen, maar je top gat vreselijk omhoog
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
BIET 6-8-2008 12:49 Print reply

Posts: 22355
Je carb heeft geen directe invloed op je top, alleen op je trekkracht, maar als je meer trekkracht heb kan je wel weer zwaarder vertanden.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
steef ts70xk 6-8-2008 12:53 Print reply

Posts: 3244
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
Je carb heeft geen directe invloed op je top, alleen op je trekkracht, maar als je meer trekkracht heb kan je wel weer zwaarder vertanden.

als je hem zwaarder vertand gaat hij harder toch?
 
BIET 6-8-2008 12:55 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx 50
[...]

als je hem zwaarder vertand gaat hij harder toch?

Ja, daardoor kan de carb indirect wel invloed hebben op je top, maar niet direct, op het moment dat jij een carb monteerd die groter is en hem goed afsteld trekt ie enkel harder op, ok misg op top 2 a 3 km harder. Op het moment dat je brommer opeens 20kmh harder gaat was je brommer altijd al te zwaar vertand
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
steef ts70xk 6-8-2008 12:58 Print reply

Posts: 3244
okey maar met grotere carb gaat hij ook niet echt sneller volgens mij met een kleinere duurt het langer om top te komen en minder kracht met grotere sneller op top en houd kracht toch
 
BIET 6-8-2008 12:58 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx 50
okey maar met grotere carb gaat hij ook niet echt sneller volgens mij met een kleinere duurt het langer om top te komen en minder kracht met grotere sneller op top en houd kracht toch

Mja dat klopt wel ongeveer ja .
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
steef ts70xk 6-8-2008 12:59 Print reply

Posts: 3244
okey
 
zijstandaard 6-8-2008 13:34 Print reply

Posts: 1117
ik had mijn brommer gekocht met een 18 mm keihin haal ik hem een jaar later los bleek er een 12 milimeter spruitstuk op te zitten dan heeft die 18 mm tog helemaal niet geholpen
 
Stuur pm als je Honda mt/mb onderdelen zoekt
steef ts70xk 6-8-2008 13:48 Print reply

Posts: 3244
dan niet nee
 
BSTS 6-8-2008 13:48 Print reply

Posts: 4241
18 mm keihin is inderdaad een fijne carburateur.
 
sprintjah
Frysk 6-8-2008 14:14 Print reply

Posts: 34928
Als je goed zoekt dan zou ik voor een 18mm van een ns1 gaan verschil merk je wel hebben een andere venturie

moet je trouwens nog een spruitstuk met plastic blokje voor in het membraan ? (18mm)
 
giggitybyte

Dit topic is 512 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved