StephenOtto |
3-8-2008 22:03 |
Posts: 1193 |
zit er alleen een neutraal tussen 5-6 of zijn er nog meerdere opties om hem in zn vrij te zetten?
|
|
KTM SX 250!! |
|
BSTS |
3-8-2008 22:07 |
Posts: 4241 |
er is maar 1 optie om hem in een neutraal stand te krijgen en dat is tussen de 5 en de 6.
behoorlijk lastig met starten etc, moet je eerst helemaal naar de 1 gaan enzo blablabla.
Weet je waar het aan kan liggen ?
schakelvorken of wals oid ?
|
|
sprintjah |
|
StephenOtto |
3-8-2008 22:12 |
Posts: 1193 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BSTS
er is maar 1 optie om hem in een neutraal stand te krijgen en dat is tussen de 5 en de 6.
behoorlijk lastig met starten etc, moet je eerst helemaal naar de 1 gaan enzo blablabla.
Weet je waar het aan kan liggen ?
schakelvorken of wals oid ?
ik heb echt geen flauw idee
start hem ander in zijn 1 (hou je koppeling in) ... dan hoef je niet helemaal terug te schakelen
maar ik snap wel dat je dat natuurlijk niet wilt, maar voor even is dat wel makkelijk
Dit bericht is gewijzigd door StephenOtto op 3-8-2008 om 22:17 uur.
|
|
KTM SX 250!! |
|
BSTS |
3-8-2008 22:16 |
Posts: 4241 |
dat snap ik zelf ook nog wel dat je na het starten in de 1 de koppeling in moet houden ik ben niet achterlijk.
ik vraag wat de technische reden kan zijn dat de neutraal tussen de 5 en de 6 zit,
|
|
sprintjah |
|
StephenOtto |
3-8-2008 22:17 |
|
zwarte-beuner |
3-8-2008 22:24 |
Posts: 2651 |
schakelbloem verkeerd?
|
|
brommerloos |
|
Makrolon |
3-8-2008 22:26 |
Posts: 6733 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: dtr_fahrer
schakelbloem verkeerd?
Dat is ook mijn 1e gedachte ja, verkeerde schakelbloem dr op?
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|
BSTS |
3-8-2008 23:08 |
Posts: 4241 |
zou kunnen idd
|
|
sprintjah |
|
Joel_koningslust |
3-8-2008 23:10 |
Posts: 14514 |
schakelwals verkeerdom erin. dit heb ik namelijk vaker gehoord. schijnt bij honda's vaker voor te komen na revisie
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
kenny77 |
3-8-2008 23:11 |
Posts: 29286 |
Het kan ook zijn dat je een schakelbloem van een mbx hebt en dat de bak van een mtx is of andersom.
Want een mbx schakeld op zijn kop en een mtx niet.
Ik weet niet of dit kan, maar het is maar een idee.
|
|
|
|
BSTS |
3-8-2008 23:13 |
Posts: 4241 |
het blok moet binnenkort maar eens los voor een inspectie.
bedankt alvast,
|
|
sprintjah |
|
kenny77 |
3-8-2008 23:15 |
Posts: 29286 |
Er is ook een topic , waarin je kunt zien welke schakelbloem je hebt, maar dat ben ik even aan het zoek, mocht ik het vinden dan edit ik deze post even.
Edit gevonden: http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/146
Misschien heb je er wat aan.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 3-8-2008 om 23:16 uur.
|
|
|
|
flip_nsr_80cc |
3-8-2008 23:26 |
Posts: 597 |
ik ben het met de mtx en mbx door mekaar haal theorie eens
had het zelfde idee van andere schakelbloem ofzow
en schakelbloem verkeerd om zetten is bijna onmogelijk ivm de gaatjes die er in zitten
|
|
i cant spel, dus zeur niet |
|
Makrolon |
3-8-2008 23:40 |
Posts: 6733 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Het kan ook zijn dat je een schakelbloem van een mbx hebt en dat de bak van een mtx is of andersom.
Want een mbx schakeld op zijn kop en een mtx niet.
Ik weet niet of dit kan, maar het is maar een idee.
Dan zit niet opeens de vrij tussen den 5 en de 6.
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|
kenny77 |
3-8-2008 23:59 |
Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]
Dan zit niet opeens de vrij tussen den 5 en de 6.
Maar omdat er tussen de 1 en de 2 niks zit dacht ikdat de neutraal positie was veranderd, door uitwisseling van de schakelklok en de schakelbloem van een mbx en mtx.
Maar nogmaals, ik geeft alleen maar een idee, dus heb ook geen idee of dit klopt.
|
|
|
|