Quote:Oorspronkelijk gepost door: The Wishmaster
Heb nog een een vraag over de cilinder. Ik weet niet als dit de originele is. Op de cilinder staat GE5 en MT in.
Op mijn mcx cilinder staat ook GE5 maar waar zie jij MT staan? (heb m niet hier liggen namelijk)
Moet haast wel de originele cilinder zijn want voor deze blokken zijn geen andere AC cilinders gemaakt afaik
lijkt kwa poorten heel erg op de ge3g cilinder van mbx. zou je eens een keer een poortmapje willen maken? als tie echt veel op de ge3g lijkt is het wel een goed plan om voorzichtig een beetje in de uitlaat te gaan hakken
Quote:Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
als je dat mcx blok onder je mtx hangt, kun je er gewoon een mtx-sh uitlaat op zetten.
Dat past niet zomaar en bovendien het werkt niet..
Je moet wel 80cc uitlaten voor 80cc blokken hebben en zoals ik al eerder zei moeten van de cilinderkop de linker koelribben afgeslepen zijn om een mtx80r of R2 uitlaat er op te kunnen zetten. Als je de ori R2 uitlaat erop wilt zetten moet je ook de uitlaatophanging op het frame wegslijpen. Als dit gedaan is heb je wel een prachtige laagtoerige set.
Op mijn mcx cilinder staat ook GE5 maar waar zie jij MT staan? (heb m niet hier liggen namelijk)
Moet haast wel de originele cilinder zijn want voor deze blokken zijn geen andere AC cilinders gemaakt afaik
Zal morgen even kijken, weet het zo niet meer. Een bekende van mij heeft nog een mtx-r uitlaat, we gaan binnenkort even kijken hoe dat zit.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: De Schout
lijkt kwa poorten heel erg op de ge3g cilinder van mbx. zou je eens een keer een poortmapje willen maken? als tie echt veel op de ge3g lijkt is het wel een goed plan om voorzichtig een beetje in de uitlaat te gaan hakken