Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Tomtom op de brom

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 915 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #51197 - Tomtom op de brom
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1984 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

StephenOtto 4-8-2008 1:02 Print reply

Posts: 1193
maak er een leuk kapje voor (tegen de regen en om de bedrading weg te werken)
 
KTM SX 250!!
Makrolon 4-8-2008 11:55 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: helly
[...]


Mijn beun manier was: metalen klemmetje om de beugels (want die moeten ingedrukt geloof ik, of allemaal aangeraakt). Zo 1 die soms ook je koelvloeistofslag aan je cilinder en blok vast maakt. wat je met een schroefje kleiner kan draaien

en op het bolletje heel simpel een tyrip met draadje eronder en dan dichttrekken..

hoeft geen zekering tussen volgens mij.. was bij mij niet nodig.


let op regen..



T is wel nodig, als jij in die draad van je accu naar de sigarettenaansteker kortsluiting krijgt gaat je accu naar de klote plus dat je misschien wel brand krijgt, ook een zekering in de plug is dus niet voldoende. je moet de zekering vlak na je accu plaatsen. ik vind jouw manier btw erg beun, koop gewoon even zon "stopcontact" Voor de sigarettenaansteker.
 
KTM 525 EXC Supermoto
helly 4-8-2008 12:44 Print reply

Posts: 2424
waarom zou je kortsluiting krijgen?

tis indd erg beun..

en als je het niet beun wil doen moet je gewoon zo'n sigaretten ding aansluiten

maar ik heb meer dan 10 uur zo gereden en er zat een nacht tussen en geen last van gehad dus..
 
veel Aprilia RS 50 OM onderdelen te koop! PM me

Dit topic is 1984 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved