Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Derbi Senda R 2003, Setup Om te Wheeliën.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 854 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #51093 - Derbi Senda R 2003, Setup Om te Whe...
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4291 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

RowdyCross 27-7-2008 20:28 Print reply

Posts: 3211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dimar
Informatie over het optrekken van de opgenoemde * Opgeschreven, SETUP



......................
thx



En met welke cilinder is dat?

Zet er dan binnenrotor en als je nog net ietsje meer optrek kracht wil een powerbox erop.

Maar met die setup wil die wel lekker optrekken ja. als je er nog mooi cilindertje onder gooit.


 
sloms heub ick lest ven eun bietje typityvus
Dimar 27-7-2008 20:28 Print reply

Posts: 298
Gewoon ori cil
mag denk niet van me pa.. lol
heb een beetje genoeg van dit geluid, wil nog iets sneller trekken en nieuwe vtd vandaar man,

Dit bericht is gewijzigd door Dimar op 27-7-2008 om 20:29 uur.
 
Tombrom 27-7-2008 20:35 Print reply

Posts: 15925
kerol verander gewoon niks...

neem vtw 11 ipv ja 15.

dat verander je in 5min en dan rijd je weer gewoon

binnerotor heb je niks aan en powerbox ook niet echt.

zodra je onder de knie hebt met trekken en koppeling etc lukt het wel
 
Dimar 28-7-2008 0:19 Print reply

Posts: 298
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tombrom
kerol verander gewoon niks...

neem vtw 11 ipv ja 15.

dat verander je in 5min en dan rijd je weer gewoon

binnerotor heb je niks aan en powerbox ook niet echt.

zodra je onder de knie hebt met trekken en koppeling etc lukt het wel


Jaa of niet....
Mijn brommer hoeft zichzelf niet op te blazen...
12/70 Was al zeker overtoeren ik ga mij niet naar het nog lagere niveau brengen dan wat ik eerst had. 11/15.... ik vorder liever man.....
Spijt mij voor deze Utter crap talk, maar ik kon het niet laten nadat iemand mij zomaar aanraad om Vtd 11 ipv de huidige 15 tands te plaatsen.

Dimar.

Edit: Thx anyway.....

Dit bericht is gewijzigd door Dimar op 28-7-2008 om 0:20 uur.
 
Tombrom 28-7-2008 0:26 Print reply

Posts: 15925
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dimar
[...]


Jaa of niet....
Mijn brommer hoeft zichzelf niet op te blazen...
12/70 Was al zeker overtoeren ik ga mij niet naar het nog lagere niveau brengen dan wat ik eerst had. 11/15.... ik vorder liever man.....
Spijt mij voor deze Utter crap talk, maar ik kon het niet laten nadat iemand mij zomaar aanraad om Vtd 11 ipv de huidige 15 tands te plaatsen.

Dimar.

Edit: Thx anyway.....

Dit bericht is gewijzigd door Dimar op 28-7-2008 om 0:20 uur.


je gaat wheelye zeg je als je een 11 voorop hebt kan er prima gewheelyd worden. weet niet hoe jij wheely`s maakt maar zoals ik het nu hoor doe je het helemaal fout

 
rubbert 28-7-2008 0:29 Print reply

Posts: 8825
mhr80 erop, met een andere krukas, en andere carb, maakt je vertanding eigenlijk niet meer uit, kan je leuk weeleyen
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 28-7-2008 0:37 Print reply

Posts: 13700
Binnenrotor is kut om te wheelieen, Heeft het vliegwiel minder massa.., gevolg is dat hij je sneller zal afslaan.
 
Dimar 28-7-2008 0:39 Print reply

Posts: 298
Thx iedereen maar dit leidt nergens naar.
ik wil gewoon snel optrekken en mijn brommer gewoon goed houden, ik wil gewoon de snelheid aanhouden (80/85, meer niet.

Dus dan voldoet toch

19,5 del
Leo V6
13/60

OF NIET >????????

Dit bericht is gewijzigd door Dimar op 28-7-2008 om 0:39 uur.
 
Tombrom 28-7-2008 0:41 Print reply

Posts: 15925
ik volg je helemaal niet meer.

komt miss omdat het te laat is.

maar ff duidelijkheid

je wilt alleen wheelye?
je wilt wheelye en op de weg blijven rijden?

je wilt wheelye en op de weg rijden met de zelfde brommer?
 
Raoul 28-7-2008 0:43 Print reply

Posts: 2997
die setup zal idd aardig lekker optrekken,

maar wheely maken doe je toch echt meer met je koppeling en ruk aant stuur geven, eventueel ga je achterop het zadel zitten

leovinci zal zon 85 km/h lopen ja
 
Aprilia MX (H)
Dimar 28-7-2008 0:48 Print reply

Posts: 298
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tombrom
ik volg je helemaal niet meer.

komt miss omdat het te laat is.

maar ff duidelijkheid

je wilt alleen wheelye?
je wilt wheelye en op de weg blijven rijden?

je wilt wheelye en op de weg rijden met de zelfde brommer?



Waarom doe je zo ? als je al mijn vorige replys had gelezen had je mij waarschijnlijk wel begrepen....
Ik leg het wel even uit man'
Ik vind mijn setup niet meer zo leuk, rij er al bijna een jaar mee,
Wil een ander geluid & andere tandwielverhouding, schakelt anders.
ik wil sneller optrekken, top mag niet hoger worden vanwege afspraak met me pa enzevoorts, ik ga ook nog optisch kappen MetalZwart,Blauw Groene Glans spuiten, andere voorkap, andere velgen, andere banden etc. gewoon een complete verandering, motorisch is dus een deel van het process....
weer een heel verhaal, om te concluderen dat je het topic niet helemaal hebt gevolgt..
Ik wil dus gewoon wat ik net zei


Edit : Oohjaa Raoul thx voor je reply, zet me door om het werkelijkheid van te maken.

Dit bericht is gewijzigd door Dimar op 28-7-2008 om 0:51 uur.
 
d.m. 28-7-2008 1:04 Print reply
Posts: 1390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dimar
[...]



Waarom doe je zo ? als je al mijn vorige replys had gelezen had je mij waarschijnlijk wel begrepen....
Ik leg het wel even uit man'
Ik vind mijn setup niet meer zo leuk, rij er al bijna een jaar mee,
Wil een ander geluid & andere tandwielverhouding, schakelt anders.
ik wil sneller optrekken, top mag niet hoger worden vanwege afspraak met me pa enzevoorts, ik ga ook nog optisch kappen MetalZwart,Blauw Groene Glans spuiten, andere voorkap, andere velgen, andere banden etc. gewoon een complete verandering, motorisch is dus een deel van het process....
weer een heel verhaal, om te concluderen dat je het topic niet helemaal hebt gevolgt..
Ik wil dus gewoon wat ik net zei


Edit : Oohjaa Raoul thx voor je reply, zet me door om het werkelijkheid van te maken.

Dit bericht is gewijzigd door Dimar op 28-7-2008 om 0:51 uur.


wat heeft dat dan met wheelyen te maken...?
heb je vorige posts gelezen

en ga je tnt kapppen opnieuw spuiten of ori kappen? plastic primer hecht niet goed op die tnt kappen namelijk


Dit bericht is gewijzigd door d.m. op 28-7-2008 om 1:06 uur.
 
Derbi Senda X-treme Pro
Dimar 28-7-2008 1:11 Print reply

Posts: 298
Ori kappen, Het onderwerp is langzaam van de titel afgezweken man dat weet ik, ori kappen plus snijwerk etc maar ik ga slapen laterzz
 
ronaldt 28-7-2008 9:35 Print reply

Posts: 2735
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dimar
Thx iedereen maar dit leidt nergens naar.
ik wil gewoon snel optrekken en mijn brommer gewoon goed houden, ik wil gewoon de snelheid aanhouden (80/85, meer niet.

Dus dan voldoet toch

19,5 del
Leo V6
13/60

OF NIET >????????

Dit bericht is gewijzigd door Dimar op 28-7-2008 om 0:39 uur.


Dan ga je idd 80/85 échte denkz. Op teller wel 90+ ofzo. Verwacht niet dat j'n bult koppel krijgt waardoor je voorwiel los komt. Dat lukt je misschien in de 1e versnelling. Maar die is zo kort dat je er vrij weinig aan hebt
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
Dimar 28-7-2008 10:55 Print reply

Posts: 298
Oke thx man,
Ik hoop dat je gelijk hebt,
maar wat ik nu wel heb met de brommer dat ie alleen in ze 1é versn
hem op zijn achterwiel trekt maar dan alleen als ik stil sta en dan een wheelie trek, Plus+ dan moet ik ook nog achterop het zadel gaan zitten.
En dan is er geen tijd meer om over te schakelen naar de 2é versn, nou ik ga dat maar ondervinden met die setup, kijken of het daar dan beter mee lukt.. dan moet ik ook even een euro begrenzer bestellen..
Bedankt man

 

Dit topic is 4291 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved