Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Setup

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 872 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #51087 - Setup
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 954 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jan-dx11 26-7-2008 20:47 Print topicpost

Posts: 4931
Ik heb hier een 74cc italkit en een 80cc polini fluiterpoort liggen. Welke is het meeste geschikt voor het normale straat gebruik??

Wat is een goede bij voorkeur bovenlangse uitlaat?? het is voor een rieju mrx, maar ik beschik wel over de mogelijkheid om bv. een senda of een dt uitlaat passend te maken.

Ik dacht zelf dat er het beste een dolperrace asje er in en c3 lagers. en 21 dellorto.

Kan de orginele ontsteking dit wel hebben?? en wat moet ik nog meer aanpassen??
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.

Royal Club 26-7-2008 20:48 Print reply

Posts: 60390
alle 2 zijn wel geschikt. ik weet dat de italkit super slijtvast is

uitlaat: yasuni cross hm

ontsteking houd het wel
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Derbi Joris 26-7-2008 20:52 Print reply
Posts: 1165
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jan-dx11
Ik heb hier een 74cc italkit en een 80cc polini fluiterpoort liggen. Welke is het meeste geschikt voor het normale straat gebruik??

Wat is een goede bij voorkeur bovenlangse uitlaat?? het is voor een rieju mrx, maar ik beschik wel over de mogelijkheid om bv. een senda of een dt uitlaat passend te maken.

Ik dacht zelf dat er het beste een dolperrace asje er in en c3 lagers. en 21 dellorto.

Kan de orginele ontsteking dit wel hebben?? en wat moet ik nog meer aanpassen??

Eventueel ook nog andere koppeling, meestal voldoet één ringetje achter de veertjes al...
 
jan-dx11 26-7-2008 21:11 Print reply

Posts: 4931
Jah, of mallejossie veertjes voor 5piek
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
falco 26-7-2008 21:12 Print reply

Posts: 3724
op hoeveel mm voorontsteking moet pvl analoog op am6 nou precies??

de zaak waar ik em van kocht zegt 6,5mm en ze zeggen dat am6 rechtsom draait maar das dus ook al niet waar, op internet staat 1,7 maar dat rijd niet zo super verder
 
jan-dx11 26-7-2008 21:17 Print reply

Posts: 4931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
alle 2 zijn wel geschikt. ik weet dat de italkit super slijtvast is

uitlaat: yasuni cross hm

ontsteking houd het wel


maar is die laag toerig dan, want dat moet de italkit toch hebben??
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
Royal Club 26-7-2008 21:18 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jan-dx11
[...]


maar is die laag toerig dan, want dat moet de italkit toch hebben??

italkit wil wel 13k draaien dacht ik.

yasuni cross hm was het zelfde als yasuni hmr2, alleen dan bovenlangs

ik had op mn italkit een hmr2, reed perfect

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 26-7-2008 om 21:27 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
jan-dx11 27-7-2008 14:35 Print reply

Posts: 4931
en een metrakit thrower?? is dat wat??
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
- Han - 27-7-2008 14:37 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jan-dx11
en een metrakit thrower?? is dat wat??


voor een ori 50cc wel. Niet voor een 70/80cc

 
<10.000 posts
jan-dx11 27-7-2008 15:39 Print reply

Posts: 4931
Is toch 70cc uitlaat??


Dit las ik op www.rieju-club.com/forum2

Post hier al je ervaring met uitlaten voor AM6,ik zal beginnen met mijn eigen uitlaat:
Metrakit trowher:

Pluspunten:
-vet geluid
-mooie demper
-redelijke prestaties op orginele cilinder
-niet al te duur
-Makkelijk aan te sluiten
-Geperste uitlaat,dus geen lasnaden
Nadelen:
-Roesten wel redelijk erg
-70 cc uitlaat dus verloop bus nodig

Dit bericht is gewijzigd door jan-dx11 op 27-7-2008 om 15:40 uur.
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
Derbi Joris 27-7-2008 16:23 Print reply
Posts: 1165
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jan-dx11
Is toch 70cc uitlaat??


Dit las ik op www.rieju-club.com/forum2

Post hier al je ervaring met uitlaten voor AM6,ik zal beginnen met mijn eigen uitlaat:
Metrakit trowher:

Pluspunten:
-vet geluid
-mooie demper
-redelijke prestaties op orginele cilinder
-niet al te duur
-Makkelijk aan te sluiten
-Geperste uitlaat,dus geen lasnaden
Nadelen:
-Roesten wel redelijk erg
-70 cc uitlaat dus verloop bus nodig

Dit bericht is gewijzigd door jan-dx11 op 27-7-2008 om 15:40 uur.

Nope gewoon een 50cc uitlaatje...
 
jan-dx11 27-7-2008 16:44 Print reply

Posts: 4931
ow, dat is jammer.
Verder nog iedeen
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
Derbi Joris 27-7-2008 18:00 Print reply
Posts: 1165
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jan-dx11
ow, dat is jammer.
Verder nog iedeen

Bovenlangse pro race, wel hoogtoerige uitlaat, maar doet het ook goed op een italkit... Misschien is het wel intressanter om een 43mm as erin te zetten van italkit in plaat van een doppler as.
 
jan-dx11 28-7-2008 19:23 Print reply

Posts: 4931
heb jij daar een link van??
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.

Dit topic is 954 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved