Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - waar zitten de begrenzers in een rieju rr?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 873 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #50915 - waar zitten de begrenzers in een ri...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1120 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

dtracer 16-7-2008 19:50 Print topicpost

Posts: 88
Mijn maat heeft laatst een rieje rr gekocht en nu wil hij graag weten waar de begrenzers zitten. Er is ooit een ander pijpje opgekomen een technigas. Dus wie weet ze allemaal?
 

henk43 16-7-2008 20:17 Print reply

Posts: 916
luchtfilter slang, carbeurateur, achterlicht, tantwielen
 
Nobody said it was easy
jan-dx11 16-7-2008 20:33 Print reply

Posts: 4931
membraam
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
stephan777 16-7-2008 20:35 Print reply

Posts: 7259
als de pijp nog begrenst is dan zit er een prop in.
 
grasmaaier89 16-7-2008 20:35 Print reply

Posts: 14412
membraam, cilinder, carb, luchtfilter, in blok zelf, tandwielverhouding, you name it... alles van die brommers zijn begrensd overal en nerges
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
kees_tsx 17-7-2008 14:49 Print reply

Posts: 551
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk43
luchtfilter slang, carbeurateur, achterlicht, tantwielen


achterlicht?
 
xps80sm 17-7-2008 15:33 Print reply

Posts: 873
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk43
luchtfilter slang, carbeurateur, achterlicht, tantwielen
je vergeet de koelvloeistof slangen
 
please come rate my project:)
Jelmer MX 17-7-2008 15:59 Print reply

Posts: 13514
Ja, die moet je ook lostrekken..

Dan ga je echt hard
 
xps80sm 17-7-2008 16:01 Print reply

Posts: 873
als je niet weet waar je moet beginnen met zoeken naar waar een motor is geknepen is het dan wel verstandig om er zelf aan te gaan prutsen?
 
please come rate my project:)
Custers 17-7-2008 16:44 Print reply

Posts: 4747
je moet het toch een keer leren
 
Ride like the wind.
grasmaaier89 19-7-2008 21:17 Print reply

Posts: 14412
ik zou gewoon beginnen met je prop, knal die eruit met een compressor
of professioneel losmaken dmv uitlaat in 2en zagen ong. bij de prop, prop zoeken, eruit snokken en dichtlassen die hap
gaat tie ook al dik 80 km/h VERGEET NIET EEN GROTERE SPROEIER ERIN TE DOEN!!

daarna komen de andere begrenzers vanzelf wel, op een gegeven moment weet je waar tie zich inhoudt
daarna wat grotere stappen nemen zoals cilinder, krukas, onsteking, snelle uitlaat
en daarna NOG grotere, zoals flowen, uitboren, poorten bewerken en heel die poep dat ik niet snap

en voor je t weet sta sta je in de SOBW te racen
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon

Dit topic is 1120 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved