stond ie erg schraal afgesteld? wat voor sproeier zat er in?
hoe makkelijk startte hij koud?
Hoe is je cilinderwand nu? Verticale krassen overal?
geen hoonsporen meer zichtbaar? want dan moet je um dus laten honen, omdat nieuwe veren dan gelijk stuk gaan
vreemde plek op uitlaatkant, zal dat door hitte komen?
reinig jij je koelribben wel geregeld en je cilinder vooral aan uitlaatkant is belangrijk en bij de verbrandingskamer
@xp80sm zou best kunnen, ik heb hier een zuiger uit mn malossi liggen,
die is afgebroken rondom bij het begin van de inlaatpoorten bovenaan.
zit ook zon wittige plek bij de uitlaatkant. de drijfstang was
doormidden geknapt daarbij. Loopt ook een barst van onderaf tot in dat witte schrale plekje. Overigens is de zuiger (wat er van over is)
verder op wat diepe krassen na naast de inlaatkant en precies ertegenover op de uitlaatkant, nog als nieuw qua giet/smeed structuur. Zelfs de veren zijn niet geknapt, maar zitten er wel deels vast in
Ik reed namenlijk zonder balansas in de 11500rpm powerband met een goedkope krukas zonder die te hebben nagemeten op fabrieksafwijking..
Het trilde als een kreidler...
Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 17-7-2008 om 16:12 uur.
|