Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Elektronica Forum - DE begrenser......of niet?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1045 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Heb jij een begrenser op je brommer?
Ja. Werkt top!
Ja maar doet het nog niet echt lekker.
Nee waarom zou ik?
Nee, zou niet weten hoe dat moet.
  Elektronica Forum - Topic #5091 - DE begrenser......of niet?
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1981 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mikey 17-8-2002?14:49 Print reply
Posts: 2392
niks gejat, ik zit daar al een tijdje mee te spelen in me hoofd maar aanegzien ik niet weet ofdat er een trage cdi bestaat zoek ik het ook niet verder uit en laat ik het over aan de verder geevolueerde brommerkenner specialisten
 
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals *
Jan van Elderen 17-8-2002?17:07 Print reply

Posts: 555
Dat idee van martijn is nog zo slecht niet.
Als je het spruitkstuk voor een deel afsluit zal hij niet gaan stotteren, het is hetzelfde als halfgas.

Eens denken.....
Ik heb nog een veel beter idee.

Je bouwt er 2 of meer begrenzers op (Verstelbare sproeier op 20 mikuni externe sproier is ook een mooi begrenzer, ff een slagje draaien)

Als je er dan 1 heeeel duidelijk zichtbaar opz, en die andere begrens je op 60 km.....

Denken ze vast dat je een beginner bent met een snel uitlaatje...
 
*blurk*
zuidholl 17-8-2002?17:31 Print reply
Posts: 8
ik moet ook een brgrenze voor me nsr
maar dat met een lucht klepje ofzo denk niet dat dat gaat lukken
:a
 
moet je wat weten voeg me toe crazypeter16@hotmail.com
verwijderd 17-8-2002?17:35 Print reply
Posts: 4082
kheb geen begrenser :a kzou nie weten hoe dat moet met binnenrotor ff keer na kijken
 
Blukaap 17-8-2002?18:38 Print reply

Posts: 10006
Zelfde als met gewone electronische ontsteking lijkt me, het heeft toch een signaaldraad ?

En een cdi.

[This message is edited by Blukaap on 17-8-2002 18:38]
 
Bastila is lief
Martijn 17-8-2002?18:59 Print reply
Posts: 10000
hahaha symen...dat had ik nou niet van je verwacht...dis echt heel dom...je begrenst toch niet je vliegwiel..dus wat maakt het uit wat voor ontsteking je hebt...zolang het maar geen contactpunten zijn (hahah binnenrotor met contactpunten...)


jippie...eindelijk is iemand het met me eens dat ik een goed id heb.... schuif in inlaat is het zelfde als gasschuif niet voluit...dus das ideale begrenzer...

trekt niet snel op...maakt geen klere herrie door luchtfilter en uitlaat... heeft geen hoge top....prachtig....je moet een smoorklep maken in je olieaansluitng

dat is gewoon de perfecte begrenzer...

tenminste bij suzuki kan dat makkelijk....bij honda geloof ik ook...zit toch op het spruitstuk?? is alleen maar makkelijk...hoppa smoorkleppie van diameter van spruitstuk gat...asje door je olieaansluiting....smoorkleppie van heel dun metaal zodat ie nauwelijks begrenst bij onbegrenzing...en dat als je aan het asje draait dat ie dan de inlaat half afsluit. : prachtig.... alleen moet je op mengsmering rije...en anders maak je gewoon nog een aansluiting....geen gefuck met knopjes en draden....dit is echt DE ideale begrenzer...niet slecht voor je motor enzo....


wat vinden jullie ervan???????

smoorklep moet trouwens niet zo groot als de inlaat...dan begrenst ie iets teveel denk...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Coza_Noztra 17-8-2002?19:54 Print reply
Posts: 257
Vliegwiel begrenzer kan wel, kijk maar naar ouwe 4 takt brommers, en dat werkt goed ook. Ik heb alleen geen idee hoe je een systeem zou kunnen maken dat je zo'n begrenzer aan en uit kan zetten.

 
If you kiss too much ass, you will choke in the shit
SIWWN 17-8-2002?19:56 Print reply
Posts: 7079
hoe werkt een vliegwiel begrenzer dan?
 
barry 17-8-2002?20:43 Print reply

Posts: 7387
JAH BETRAPT MET JE BEGRENSER!!!:



 
He?
NSR JunK 17-8-2002?21:23 Print reply

Posts: 2339
Quote:
Originally posted by: Martijn Ts?...


jippie...eindelijk is iemand het met me eens dat ik een goed id heb.... schuif in inlaat is het zelfde als gasschuif niet voluit...dus das ideale begrenzer...

trekt niet snel op...maakt geen klere herrie door luchtfilter en uitlaat... heeft geen hoge top....prachtig....je moet een smoorklep maken in je olieaansluitng

dat is gewoon de perfecte begrenzer...

tenminste bij suzuki kan dat makkelijk....bij honda geloof ik ook...zit toch op het spruitstuk?? is alleen maar makkelijk...hoppa smoorkleppie van diameter van spruitstuk gat...asje door je olieaansluiting....smoorkleppie van heel dun metaal zodat ie nauwelijks begrenst bij onbegrenzing...en dat als je aan het asje draait dat ie dan de inlaat half afsluit. : prachtig.... alleen moet je op mengsmering rije...en anders maak je gewoon nog een aansluiting....geen gefuck met knopjes en draden....dit is echt DE ideale begrenzer...niet slecht voor je motor enzo....


wat vinden jullie ervan???????

smoorklep moet trouwens niet zo groot als de inlaat...dan begrenst ie iets teveel denk...


wat ik ervan vind? GEWELDIG PLAN!! dit moet lukken maar ik zat te denken..... en heb ff een paar schetsen gemaakt in paint van jouw en mijn idee

Technical Begrenser Building Plans




nou wat vinden jullie ervan? dit moet toch te doen zijn? en als het toch te veel weerstand geeft in onbegrenste toestand dan vijl je je spruitstuk toch wat ruimer......... nu nog ideen om het on opvallend in en uit te schakelen
 
SIWWN 17-8-2002?21:49 Print reply
Posts: 7079


probeer maar
 
NSR JunK 17-8-2002?21:55 Print reply

Posts: 2339
maar ff serieus dit zou toch moeten lukken? ik vind het eigelijk een JLO retestrak plan, als ik bezig ga, ga ik voor mijn idee met de magneet maar die magneet zou je moeten vervangen voor een electro magneet die je uit en in kan schakelen met een schakelaar
 
SIWWN 17-8-2002?21:59 Print reply
Posts: 7079
zal wel lukken lijkt mij,


kijk eens op de dsv puch site
 
NSR JunK 17-8-2002?22:18 Print reply

Posts: 2339
wat dan?? dit is toch nog niet uitgevonden?? tis martijns plan met mijn uitwerking en het is mijn topic DUSS het is mijn plan geintje tnx to martijn
 
Martijn 18-8-2002?01:08 Print reply
Posts: 10000
ik ben eigenlijk wel heel trots op mijn binnen 30 seconden bedachte plannetje...ik bedacht het tijdens het tikken van het topic....

maar als je em gewoon door je olieaansluiting laat gaan dan zet je gewoon een slangetje op die spijker/asje, waardoor je het slangetje gewoon moet draaien...hangt het slangetje los = onbegrensd, hangt het slangetje tussen je koelribben ofzo issie begrensd...zoeits...gewoon creatief zijn...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***

Dit topic is 1981 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved