Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 8 uren cross in buurse

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 938 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #5088 - 8 uren cross in buurse
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4428 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Jan van Elderen 17-8-2002?11:06 Print reply

Posts: 555
ga dan ff naar onz msn commucities site
 
*blurk*
barry 17-8-2002?11:34 Print reply

Posts: 7387
hey ik ga wel naar die community site

de foto's zijn vroeg op de ochtens gemaakt, half uur naar de stad en tijdens de start, maar na 4 uur waren er diepe geulen en zo en kun je je brommer echt helemaal plat gooien en er vol doorheen knallen echt mooi, maar in het begin kan dat dus ook nog niet en dat zie je ook wel, dat ze niet zo diep in de bocht liggen

oh jah wij zijn nummer 13 op de plaatjes
met de t-shirts : joop van ommen catering

mijn kameraad heeft een roze crosshelm en ik een zwart/grijs/witte crosshelm

ik ga nu bezig met de foto's

edit: hier moet je heen voor alle foto's, op het einde van de dag wanneer alles veel harder gaat omdat je dan platter door de bocht kunt en zo zijn ook foto's van maar of fototoestel en niet digitaal

hier de link: [URL[t]]http://groups.msn.com/httpwwwbrommerforumcjbnet/billgatesbarrymtxsh.msnw?Page=1[/t]HIER STAAN DE FOOOTOOO'SSS [/URL]

en wat vinden jullie er van?ik vind het natuurlijk wel mooie foto's

[This message is edited by $-Bill Gates-$ (barry) - tukkertje on 17-8-2002 13:44]
 
He?
Robert Lukkes 17-8-2002?13:56 Print reply
Posts: 1406
Wow :n

Dat ruleert echt.
 
I'm a supersonic highspeed racer
DeAmOnChiLd 17-8-2002?17:08 Print reply
Posts: 875
Ziet er heel leuk uit Bar

echt wel gaaf maarja tis niets voor mij DAT logge lichaam van mij houd et echt geen 8 uur vol


maarja STOER mooie piccies
 
[url=http://www.growyourownshit.com/users/DeAmOnChiLd][b]Wanna grow weed legally? Join growyourownshit.com[/b][/url]
Robert Lukkes 17-8-2002?18:24 Print reply
Posts: 1406
Die SH kun je wat meer over vertellen?

Die watergekoelde SH rulezzz echt man.
 
I'm a supersonic highspeed racer
barry 17-8-2002?18:59 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Originally posted by: Robert?lukkes

Die SH kun je wat meer over vertellen?

Die watergekoelde SH rulezzz echt man.


50FA getunedmet nikasil wand
16keihin carb (normale klasse, 16mm is max)
powerfilter
5bak (6bak was overbodig, hebben we wel liggen )
tdw v 12 - 64
50proma uitlaat
standaard onsteking

volgende brommercross zit de cr80cconsteking er onder, dan gaat ie helemaal hard!!! maar we kregen dat niet meer op tijd voor me kaar, volgende keer dus

[This message is edited by $-Bill Gates-$ (barry) - tukkertje on 17-8-2002 19:02]
 
He?
verwijderd 17-8-2002?19:02 Print reply
Posts: 4082
waarom zo'n lomp lichte vertanding ? :S
 
Blukaap 17-8-2002?19:15 Print reply

Posts: 10008
Wat denk je, hij is voor de cross.
Lijkt me dat er op zo'n baantje niet erg veel ruimte is om gas te geven.

En die 50FA lijkt me niet bepaald veel vermogen hebben onderin.
 
Bastila is lief
Pingu 17-8-2002?19:26 Print reply
Posts: 1842
te licht trekt hij juist minder hard... te vaak schakelen..
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
barry 17-8-2002?19:29 Print reply

Posts: 7387
sommigen reden met een 78 achtertandwiel :n
dit is de ideale verhouding, in elke bocht moeiteloos spinnen met die noppenband, eerst 3 versnellingen ook spinnen, je ziet echt van:

streep - schakel - streep - schakel - streep en dan houd het op, is echt mooi, en knap voor een 50cc vind ik en licht is de tdw v wel, maar voor de rechte stukken trekt anders de 50cc niet hard genoeg om topsnelheid te kunnen halen en daarom moet er ook erg licht op, wij waren 1 van de weinigen met een klein achtertandwiel (als je gaat vergelijken)

maar hij reed perfect, in de 5de versnelling trok hij hem er doorheen en zodra je net in de 5 op top zat moest je weer remmen dus ideaal

er liepen trouwens veel versnellingen bakkenvast :( , die van ons gelukkig niet

[This message is edited by $-Bill Gates-$ (barry) - tukkertje on 17-8-2002 19:34]
 
He?
verwijderd 17-8-2002?20:49 Print reply
Posts: 4082
Quote:
Originally posted by: $-Bill Gates-$ (barry) - tukkertje?

sommigen reden met een 78 achtertandwiel :n
dit is de ideale verhouding, in elke bocht moeiteloos spinnen met die noppenband, eerst 3 versnellingen ook spinnen, ]


hmm, is dat gras zo sterk daar dan ofzo? :S gras blijft allemaal mooi zitten
 
barry 17-8-2002?20:53 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Originally posted by: symen?kalsbeek

Quote:
Originally posted by: $-Bill Gates-$ (barry) - tukkertje?

sommigen reden met een 78 achtertandwiel :n
dit is de ideale verhouding, in elke bocht moeiteloos spinnen met die noppenband, eerst 3 versnellingen ook spinnen, ]


hmm, is dat gras zo sterk daar dan ofzo? :S gras blijft allemaal mooi zitten


hmm moet je toch nog eens teruglezen, heb ik het toch nog uitgelegd...
 
He?
Martijn 18-8-2002?01:00 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Originally posted by: Pingu?

te licht trekt hij juist minder hard... te vaak schakelen..


is idd waar...heb nu best zware verhouding en hij trekt vet hard...als ik er een hele lichte op zou doen schiet ie te hard door zn powerband heen...je verlengt eigenlijk de tijd die je in je powerband zit met een zwaardere twv...maja...na een tijdje is t ook te zwar he..
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
verwijderd 18-8-2002?09:32 Print reply
Posts: 4082
Quote:
Originally posted by: $-Bill Gates-$ (barry) - tukkertje?

Quote:
Originally posted by: symen?kalsbeek

Quote:
Originally posted by: $-Bill Gates-$ (barry) - tukkertje?

sommigen reden met een 78 achtertandwiel :n
dit is de ideale verhouding, in elke bocht moeiteloos spinnen met die noppenband, eerst 3 versnellingen ook spinnen, ]


hmm, is dat gras zo sterk daar dan ofzo? :S gras blijft allemaal mooi zitten


hmm moet je toch nog eens teruglezen, heb ik het toch nog uitgelegd...


kan er nix over vinden, fotos waren al een half uur na de start gemaakt staat er, dan moet het gras allang 10beter naast de bochten liggen
 
barry 18-8-2002?10:55 Print reply

Posts: 7387
het is 50cc he... geen 250cc zoals jij verwacht

die hebben niet zoveel kracht om alle om te woelen en het klopt wel wat jij zij, het gras bleef best wel lang zitten voordat het enigzins kapot ging en er zand kwam
 
He?

Dit topic is 4428 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved