Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Koppeling am6

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1008 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #50874 - Koppeling am6
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 3636 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Cindy345 14-7-2008 12:15 Print topicpost
Posts: 125
hey,

ik had een nieuwe koppelingskabel in mijn MH RX gezet en daarna deed hij het niet meer.. Je kan de kopppelingshendel gewoon inknijpen maar dan doet hij niks zegmaar. Ik heb hem gewoon vastgezet bij de koppelingshendel, dan rechts door het frame, door een haakje bij het spruitstuk/membraan, achter de carburateur langs en dan aan de koppelingshevel, ik denk dat hij zo gewoon goed zit??

Alleen die koppelingshevel veert maar 1cm terug, zou het ook aan dat veertje kunnen liggen?

nog iets anders hoe ontlucht je de olie slang

alvast bedankt voor de reacties dan kan ik zo weer verder, hou er ff rekening mee dat ik beginner ben en niet alles weet van brommers..
 

Arjanus 14-7-2008 12:52 Print reply

Posts: 9073
kun je de koppelingskabel niet strakker zetten bij het handvat ?

 
lieber nurburgring als ehering
Leen 14-7-2008 12:54 Print reply

Posts: 26877
strakker zetten denkz.
 
Cindy345 14-7-2008 12:55 Print reply
Posts: 125
Nee kan denk ik niet. of bedoel je inkorten?
 
Leen 14-7-2008 12:56 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cindy345
Nee kan denk ik niet. of bedoel je inkorten?



er zitten wsl stelmoertjes op de koppelingskabel, die kan je zo verdraaien dat de binnenkabel strakker komt te staan.

en dan ontkoppelt ie wsl wel.
 
Cindy345 14-7-2008 12:57 Print reply
Posts: 125
bij de koppelingshendel bedoel je?

kan ik niet echt strakker draaien denk ik.
 
Derbi-Olaf 14-7-2008 12:59 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cindy345
bij de koppelingshendel bedoel je?

kan ik niet echt strakker draaien denk ik.

die stelmoer uitdraaien dus, zodat je kabel strakker komt , gaat dat niet?
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Leen 14-7-2008 12:59 Print reply

Posts: 26877
of bij je blok.
 
Uncatchable 14-7-2008 12:59 Print reply

Posts: 538
nee wat leen zegt er zit een steller op dit zit dicht bij het hendeltje van je koppeling
 
Cindy345 14-7-2008 13:00 Print reply
Posts: 125
had ik zelf al gedaan gister want daarvoor deed hij helemaal niks. hij ging toen niet verder maar probeer vanmiddag anders nog wel ff.
 
- Kevin - 14-7-2008 13:05 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cindy345
had ik zelf al gedaan gister want daarvoor deed hij helemaal niks. hij ging toen niet verder maar probeer vanmiddag anders nog wel ff.


Zit je koppelingskabel door alle ogen heen?
 
Cindy345 14-7-2008 13:09 Print reply
Posts: 125
Ik dnek het wel zie me 1e bericht

Dit bericht is gewijzigd door Cindy345 op 14-7-2008 om 13:09 uur.
 
Arjanus 14-7-2008 13:18 Print reply

Posts: 9073
heb je die hendel bij je koppelingshevel op je blok wel eerst strak gezet voordat je de kabel daar aan vast gemaakt hebt dan
 
lieber nurburgring als ehering
Cindy345 14-7-2008 13:24 Print reply
Posts: 125
hoe?
 
RXBaz 14-7-2008 15:23 Print reply

Posts: 1879
rx heeft vloeistofkoppeling van af t stuur. op blok kun je nog wel stellen.
onluchten doe je door dekseltje eraf te doen van t bakje op t stuur. ontluchtingsnippel openzetten (bij je blok) en doorpompen en eventueel vloeistof bijkiepen, is meestal neit nodig.

suc6
 
I played poker with tarot cards once, i had a full house and three people died........motorrbw in the pocket
TSX.maxi S....... 14-7-2008 21:38 Print reply
Posts: 511
volgens mij heb jij het over de voorrem
 
Is het een man of is het een vrouw, nee het is scooter sjonnie

Dit topic is 3636 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved