Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Main Forum - Topic #50835 - vrouwenmotor
|
Pagina 2 van 4
|
Dit topic is 9284 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Erik 39 |
11-7-2008 19:44 |
 Posts: 15088 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: supermotaaah
Honda Goldwing natuurlijk
Ja vast 
Die kunnen ze niet houden
|
|
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl |
|
honda_freak |
11-7-2008 19:46 |
 Posts: 7650 |
hoezo vrouwenmotor?
als je vent van een vrouw heb, dan moet je groter dan bij een vrouw van een vent natuurlijk...
prijsklasse?
vermogensklasse?
soort? (race,tour,enduro, etc)
dan kan je van een zxr400 tot een appie pegasus of van een gixxer1000 tot een hypermotard gaan...
|
|
Sig-veranderaars zijn vervelend :| |
|
steef ts70xk |
11-7-2008 19:46 |
 Posts: 3244 |
nee man een bmw r1200 gs
|
|
|
|
JasperHonda |
11-7-2008 19:58 |
 Posts: 658 |

Zoiets?

Dit is ook wel leuk...
Of t bestaat weet ik niet  maar wel vet
|
|
Honda Powah! |
|
Raoul |
11-7-2008 20:00 |
 Posts: 2997 |
yamaha fazer was geloof ik wel gelieft bij de vrouwtjes, waarom weet ik niet
|
|
Aprilia MX (H) |
|
Mopar |
11-7-2008 20:09 |
 Posts: 4772 |
@ Honda MT5 Coureur :
Die eerste heeft wel wat weg van een Buell, gezien de lijnen en het dikke stampende 2 cilinder motorblok.
Zou zomaar een ontwerp van Buell kunnen zijn lijkt me zo
|
|
|
|
gus |
11-7-2008 20:11 |
 Posts: 445 |
is er misschien een site met een overzicht van alle soorten motoren enz.?
|
|
|
|
thunderbird - Forum en Sales Moderator |
11-7-2008 20:13 |
|
Mopar |
11-7-2008 20:15 |
 Posts: 4772 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
[...]
uhm nee, een buell is kort en hoog, niet zoals dit
True, maar de lijnen lijken er wel op, en de dikke V-Twin is kenmerkend voor een Harley, of Buell.
En gezien Buell meer ''futuristisch'' is, zou ik zeggen dat het een ontwerp van Buell is.
|
|
|
|
JasperHonda |
11-7-2008 20:16 |
 Posts: 658 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mopar
@ Honda MT5 Coureur :
Die eerste heeft wel wat weg van een Buell, gezien de lijnen en het dikke stampende 2 cilinder motorblok.
Zou zomaar een ontwerp van Buell kunnen zijn lijkt me zo
ik had op google gewoon op motorbike gezocht, mischien staat daar meer, die 2e stond iets van concept bmw bij ofzo
|
|
Honda Powah! |
|
Mopar |
11-7-2008 20:17 |
 Posts: 4772 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: HondaMT5-coureur
[...]
ik had op google gewoon op motorbike gezocht, mischien staat daar meer, die 2e stond iets van concept bmw bij ofzo
Durf het niet te zeggen maar bij die 2e dacht ik ook meteen aan een BMW na het zien van de kleppendeksels.
*voelt zich goed door zijn superieure motorkennis*  :P
|
|
|
|
gus |
11-7-2008 20:22 |
 Posts: 445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda_freak
hoezo vrouwenmotor?
als je vent van een vrouw heb, dan moet je groter dan bij een vrouw van een vent natuurlijk...
prijsklasse?
vermogensklasse?
soort? (race,tour,enduro, etc)
dan kan je van een zxr400 tot een appie pegasus of van een gixxer1000 tot een hypermotard gaan...
ik bedoel dat de motor wel een beetje charme uitstraalt wat bij een vrouw past.
Het is geen ruige vrouw dus niet een chopper ofzo
|
|
|
|
-simon- |
11-7-2008 20:23 |
 Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: HondaMT5-coureur
[...]
ik had op google gewoon op motorbike gezocht, mischien staat daar meer, die 2e stond iets van concept bmw bij ofzo
lijkt idd wel bmw met de boxer en die rare voorvork.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
Mopar |
11-7-2008 20:28 |
 Posts: 4772 |
Heb hem gevonden :P
Het is een Travertson V-Rex.
hier een stukje wat bij het plaatje zat :
A little over a year ago we mentioned the news that Tim Cameron’s Dreambike was going to take the leap from computer screen to metal and rubber. This week, the Dreambike, now known as the V-Rex, is being shown in Daytona and it looks like it made the jump without any changes, the computer model and the actual prototype look identical. Seeing this design on the computer screen for the first time, it looked amazing but thinking it would actually be built brings up all of the issues of how you actually carry it off. Looks like they did just fine. Power comes from a Harley Davidson Revolution V-Twin engine.
Christian Travert, designer of the Y2K jetbike, is the man behind the V-Rex build and his company, Travertson Motorcycles of Fort Lauderdale, Florida, is also building the VR-2, another of Cameron’s designs.
What’s even more impressive about this project is the V-Rex isn’t going to be a one off show bike, five more have already been sold to customers. Very cool.
En zelfs een filmpje http://www.youtube.com/watch?v=E9DN1ZhoF9M
Zal best een aardig koppel hebben, dikke vette cruiser
|
|
|
|
Royal Club |
11-7-2008 20:35 |
 Posts: 60390 |
Yamaha mt-03
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Dit topic is 9284 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 2 van 4
|
|