Quote:
Is het dan zo moeilijk om op een simpele vraag een simpel antwoord te geven? Dit is gelijk de laatste keer dat ik hier post. Als het gelijk zo onprofessioneel gaat hier dan is er voor mij geen leuks aan.
ik probeer gewoon te helpen, en jij bent degene die met hoofdletters en op een zeurige-toon (on proffessioneel) begint te typen.
Quote:
Maar jullie begrijpen het volgens mij niet. het enige wat ik vroeg is of de brommer uit moet vallen als de luchtstelschroef volledig is ingedraaid. Omdat ik wilde checken voor valse lucht. En ik heb al maanden geleden geprobeerd met deo en kon geen plekje vinden.
als niemand je begrijpt, zal het dan aan ons liggen of aan jouw?
Quote: als jij valse lucht hebt beinvloed dat toch de gehele mengselverhouding?
En waar stel je je mengselverhouding o.a. mee af naast gasnaald hoofdsproeier, stationairsproeier? idd. Luchtstelschroef.
Dus het heeft wel degelijk IETS met elkaar te maken. Maar daar ging het niet om dat maken jullie ervan dat ik met de luchtschroef wil checken voor valse lucht oid...
natuurlijk beinvloed valse lucht je afstelling, maar door aan je luchtstelschroef te draaien weet je niet of je hiermee te maken hebt.
ook kunnen we niet zeggen of je brommer hoort uit te vallen als je de luchtschroef helemaal indraaid, want iedere brommer is anders
ik heb ze gezien waarbij hij 3,5 slagen open moest, en maar 0,5.
dus hieruit kun je nix afleiden aan valse lucht.
waarom denk je uberhaupt dat je valse lucht hebt? is je sproeier soms erg groot?
over welke setup praten we?
en wat is het afstel probleem?
als je echt denk dat je valse lucht hebt zul je toch gwn de pakkingen moeten vervangen, en eventueel het spruitstuk als deze scheurtjes heeft
edit: herrinder me net dat PHVA met klem is en PHVB met rubberen spruit.
Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 4-7-2008 om 16:27 uur.
|