Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx 50
het is een kymco super 8 het was rubberslagentje
scooter, hmmm dat is kut om tank los te halen.
laat maar zitten
EDIT: tip bij Kymco super8 (het is een 4takt jongens)
gaat orgineel 50 op teller (40 echt)
kan ruim 65 op teller gaan
je moet:
-cdi ontgrendsen, (de roze draad door knippen ---> soms is de kleur anders, hier heb je een schematje)
http://i28.tinypic.com/2drhxsj.gif
-hij wordt af fabriek te arm afgesteld (voor C02 norm en voor verbruik) meestal sproeier 78, maar met sproeier 82 loopt hij veel lekkerder (hetzelfde geld bij een ZIP 4takt, ook hier zit een cdi begrenzer, mochten mensen willen weten waar post ik dat wel ff)
de sproeier is namelijk niet zo kritisch bij 4 takt aangezien ze niet op mengsmering lopen
-vario bus, ipv een vario-ring, een opstaand randje op de variobus, je kunt een 'gladde bus' bestellen voor 10 a 15 euro bij je bromboer.
(VDH-parts heeft ze ook 15 euro, + 5 euro administatiecosten (want minder dan 25 euro) en + 6 euro verzenkosten.
maar! bij mij wouden ze hem wel opsturen voor 17 euro (in een envelop) dus ff een mailtje sturen.
je kunt de orginele bus ook proberen af te draaien, maar er zit ook een klein geultje, dus ik weet niet of dit lukt, op eige risico.
wil je hierna nog sneller gaan, dan moet je aan de 80cc en snelle nok.
dacht dat je het misschien wel wou weten
Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 3-7-2008 om 21:29 uur.