Quote: Originally posted by: Hans F.?
Quote: Originally posted by: NSR-TUNER?
als je de heletijd 40 gaat rijden wordt dat ding hardstikke sloom is mijn ervaring,
cilinder blijft evensnel, je poorten blijven immers hetzelfde liggen, je kan hoogstens (bij een giet cilinder)door erg lang weinig toeren te hebben gedraaid een stootrandje krijgen in je cilinder. Inrijden doe je enkel om te zorgen dat niet alles direct vastloopt
die cilinder moet wel een beetje gaan weten waar t gas zit...
Cilinders die iets weten, kunnen die dingen tegenwoordig ook al denken
en je moet de cilinder natuurlijk niet gaan zitten vermoeien, zoals met wind tegen en dan dattie nie lekker door wil, dat je dan gewoon stug gas blijft houden....maargoed
kunnen cilinders tegenwoordig ook al moe worden?
[This message is edited by NSR-TUNER on 13-8-2002 00:44]
Cilinders zijn gewoon stukken metaal zonder gevoel, dus spreek er dan ook in die termen over.
Een luie cilinder kan bijvoorbeeld een dichtgeroete uitlaatpoort hebben, of weinig compressie. Zeg dat dan, wees duidelijk wat je bedoelt!
heej sjaak, heel leuk allemaal, maar ten eerste waren dit geen FEITEN maar mijn ervaringen/meningen...
cilinder blijft evensnel, je poorten blijven immers hetzelfde liggen, je kan hoogstens (bij een giet cilinder)door erg lang weinig toeren te hebben gedraaid een stootrandje krijgen in je cilinder. Inrijden doe je enkel om te zorgen dat niet alles direct vastloopt
[meningmode]zou best kunnen, maar ik denk wel dat de manier van inrijden het uiteindelijke rijgedrag van je brommer/cilinder beinvloed..[/meningmode]
Cilinders die iets weten, kunnen die dingen tegenwoordig ook al denken
kunnen cilinders tegenwoordig ook al moe worden?
kweenie of je een debiel bent ofzo, maar dit was FIGUURLIJK en niet LETTERLIJK
nie meteen zo in de aanval he |