Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - jahhhh ben weer terug!!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1051 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #5070 - jahhhh ben weer terug!!
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 793 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sneks 13-8-2002?14:29 Print reply
Posts: 2499
Quote:
Originally posted by: NSR-TUNER?

als je de heletijd 40 gaat rijden wordt dat ding hardstikke sloom is mijn ervaring,

cilinder blijft evensnel, je poorten blijven immers hetzelfde liggen, je kan hoogstens (bij een giet cilinder)door erg lang weinig toeren te hebben gedraaid een stootrandje krijgen in je cilinder. Inrijden doe je enkel om te zorgen dat niet alles direct vastloopt

die cilinder moet wel een beetje gaan weten waar t gas zit...

Cilinders die iets weten, kunnen die dingen tegenwoordig ook al denken


en je moet de cilinder natuurlijk niet gaan zitten vermoeien, zoals met wind tegen en dan dattie nie lekker door wil, dat je dan gewoon stug gas blijft houden....maargoed

kunnen cilinders tegenwoordig ook al moe worden?

[This message is edited by NSR-TUNER on 13-8-2002 00:44]


Cilinders zijn gewoon stukken metaal zonder gevoel, dus spreek er dan ook in die termen over.

Een luie cilinder kan bijvoorbeeld een dichtgeroete uitlaatpoort hebben, of weinig compressie. Zeg dat dan, wees duidelijk wat je bedoelt!
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
NSR-TUNER 13-8-2002?17:26 Print reply
Posts: 128
Quote:
Originally posted by: Hans F.?

Quote:
Originally posted by: NSR-TUNER?

als je de heletijd 40 gaat rijden wordt dat ding hardstikke sloom is mijn ervaring,

cilinder blijft evensnel, je poorten blijven immers hetzelfde liggen, je kan hoogstens (bij een giet cilinder)door erg lang weinig toeren te hebben gedraaid een stootrandje krijgen in je cilinder. Inrijden doe je enkel om te zorgen dat niet alles direct vastloopt

die cilinder moet wel een beetje gaan weten waar t gas zit...

Cilinders die iets weten, kunnen die dingen tegenwoordig ook al denken


en je moet de cilinder natuurlijk niet gaan zitten vermoeien, zoals met wind tegen en dan dattie nie lekker door wil, dat je dan gewoon stug gas blijft houden....maargoed

kunnen cilinders tegenwoordig ook al moe worden?

[This message is edited by NSR-TUNER on 13-8-2002 00:44]


Cilinders zijn gewoon stukken metaal zonder gevoel, dus spreek er dan ook in die termen over.

Een luie cilinder kan bijvoorbeeld een dichtgeroete uitlaatpoort hebben, of weinig compressie. Zeg dat dan, wees duidelijk wat je bedoelt!


heej sjaak, heel leuk allemaal, maar ten eerste waren dit geen FEITEN maar mijn ervaringen/meningen...

cilinder blijft evensnel, je poorten blijven immers hetzelfde liggen, je kan hoogstens (bij een giet cilinder)door erg lang weinig toeren te hebben gedraaid een stootrandje krijgen in je cilinder. Inrijden doe je enkel om te zorgen dat niet alles direct vastloopt

[meningmode]zou best kunnen, maar ik denk wel dat de manier van inrijden het uiteindelijke rijgedrag van je brommer/cilinder beinvloed..[/meningmode]

Cilinders die iets weten, kunnen die dingen tegenwoordig ook al denken

kunnen cilinders tegenwoordig ook al moe worden?

kweenie of je een debiel bent ofzo, maar dit was FIGUURLIJK en niet LETTERLIJK

nie meteen zo in de aanval he
 
Blorn 13-8-2002?18:23 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Originally posted by: NSR-TUNER?

.....
edit:
vandaar dat mn ex-NSR als enige NSR met 70malossi op dit forum 13000-14000 toeren maakt (en NEE, de toerenteller deed t prima)die is gewoon goed ingereden (eerste 10 minuten van zn hele leven meteen de hele toerenteller doorgejankt, was ook nie mijn bedoeling maargoed, dan heb je zo'n leuke broer die ff zegt dat ie m fijn wil afstellen en die dan meteen dat ding alle hoeken van de toerenteller laat zien ) en dat ding loopt nog steeds hard en goed...nooit gezeik mee gehad maargoed das LC

[This message is edited by NSR-TUNER on 13-8-2002 01:13]
hehe, ow yeah baby
 
Ralf 13-8-2002?18:32 Print reply

Posts: 9073
En toen fietste ik door Geldrop en zag ik Blukaap en Alwin nog rijden... maar ik denk ik zwaai maar niet want ze kenne me toch niet
 

Dit topic is 793 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved