hallo, ik heb een dt gekocht en er zat een vreemde cilinder op, kijk is aan de zijkant, staat er op dat het 72cc is.
ik dacht dat dit misschien het maximale aantal cc's was wat er op een standaart 50cc blok past?
maar ik dacht ook dat het (vanwege de 5-bak) misschien een 80cc blok was en dat er een een of andere vage cilinder was.
weet iemant of dit waar is of warom het anders 72cc is??
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Arjan-50
hallo, ik heb een dt gekocht en er zat een vreemde cilinder op, kijk is aan de zijkant, staat er op dat het 72cc is.
ik dacht dat dit misschien het maximale aantal cc's was wat er op een standaart 50cc blok past?
maar ik dacht ook dat het (vanwege de 5-bak) misschien een 80cc blok was en dat er een een of andere vage cilinder was.
weet iemant of dit waar is of warom het anders 72cc is??
Mvg Arjan
maak even een foto van de binnekant
edit: als er op de CILINDER 72cc staat, dan is het geen 50cc.
wel willen ze wel eens 50cc zetten op een 70cc cilinder zodat je geen gezeur met de popo's krijgt (dacht ook bij honda ss?)
Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 28-6-2008 om 21:29 uur.
oke, hij moet toch los vanwege poffende koppaking, en helaas staan er bij de uitlaat poort een paar vlinke krassen in de zuigert.
(btw, er is ook iemant op het forum die de zelfde cilinder heeft, het is cker geen veelvorkomende cilinder.
zachte band kan mischien nog wel meer schelen, als je twv al aan de te zware kant is, en hij dan ineens nog meer kracht moet leveren door zachte band/meer weerstand.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: fox-power
zachte band kan mischien nog wel meer schelen, als je twv al aan de te zware kant is, en hij dan ineens nog meer kracht moet leveren door zachte band/meer weerstand.
wat bazel jij nou?
verkeerde topic geantwoord?
je kunt hem verwijderen bij edit en dan rechts boven