Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Yamaha DT SM

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 736 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #50569 - Yamaha DT SM
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1149 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Roel DT50x 26-6-2008 22:31 Print reply

Posts: 465
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Johan senda
[...]


Ik heb een Yamaha dt sm, een mx is een stukje ouder.


maakt niet uit, is zelfde blok (of misschien kleinere carb?)

en ik had toen 94 dus je kunt wel redelijk goed zitten
 
`Realiteit is een ilusie die ontstaat bij het gebrek aan alcohol`
Johann 26-6-2008 22:35 Print reply

Posts: 1273
Nee gewoon de ori 16mm, moet wel misschien een 97 tandwiel, hij rijd met gemak 90 en lekker veel trekkracht
 
Johann 26-6-2008 22:36 Print reply

Posts: 1273
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Johan senda
Nee gewoon de ori 16mm, moet wel misschien een 97 tandwiel, hij rijd met gemak 90 en lekker veel trekkracht


uhh ik bedoel 97 sproeier
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 26-6-2008 23:15 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Roel DT50x
[...]


maakt niet uit, is zelfde blok (of misschien kleinere carb?)

en ik had toen 94 dus je kunt wel redelijk goed zitten




en yamaha dt50mx had een yamaha blok eronder zitten (slechtste brommerblok ooit)

nieuwe dt50sm heeft gewoon am6
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
b e r t 27-6-2008 16:11 Print reply

Posts: 1855
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: WilGraagHarder
ik had 88 en ree perfect totdat ik andertandwiel erop zette


Dat ligt aan je tandwiel, kan niet aan je afstelling liggen. Misschien dat het merkbaarder was, omdat die minder belast werd. Dan was je afstelling ervoor ook al niet goed.
 

Dit topic is 1149 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved