ik heb gisteren de 5 bak uit mijn mt8 blok in mijn mt5 blok gelegd en nou zag ik dat de koppeling bij de mt8 4 platen had en bij mt5 3 platen. heeft het nut als ik de 4 plaats in mijn mt5 blokje leg? merk ik dan verschil?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: rabarber
het gaat om een 70cc zeta niet echt extreem dus
4plaats is een leuk hebbedingetje, maar met die set-up denk ik niet echt noodzakelijk
je kan zelf dus kiezen
is trouwens wel weer makkelijker om de 4plaatss er alvast op te zetten.
Als je je blok toch uit elkaar hebt
ikzelf ben niet zo ervaren met tunen dus vijlin d euitlaatpoort zetten? moet ik hem dan breder maken of wat verder naar de cilinderkop toe zetten of wat verder naar het carter?
als je gaat vijlen ok niet te veel eg halen paar mm anders word die veelste groot en loopt die niet lkkr meer is het nieuwe cilinder of het die al wat km erop stitten
mien vrouw zei die brommers de deur uit of ik. soms mis ik haar.
20mm ik moet elke dag 16 km rijden dat wordt een beetje duur qua benzine. nja ik heb altijd puchjes getuned maar een honda mt ligt toch net ff wat anders.
en de zeta i al een keer vastgelopen:P loopt inmiddels echt tegen zijn einde aan de wand begint echt te slijten nu. heb wel een nagenoeg nieuwe 70cc imitatie liggen die zal ik er is op duwen.
Dit bericht is gewijzigd door rabarber op 25-6-2008 om 17:40 uur.