Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Tunen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 883 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #50529 - Tunen
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4502 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

vantriest 24-6-2008 1:20 Print reply
Posts: 187
130 echte km's, om dat te halen mag je er hard aan trekken
 
Limited '07 #856 :)
b e r t 24-6-2008 7:21 Print reply

Posts: 1855
Bouw er dan een crossmotorblok onder...... Dit is een beetje kansloos.
 
Royal Club 24-6-2008 7:52 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vantriest
130 echte km's, om dat te halen mag je er hard aan trekken


tis laatst nog gedaan door een roze top, dus wat blaat je
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
pk 50-s joris 24-6-2008 11:34 Print reply

Posts: 108
koop gewoon een motor zonder kenteken of met voor dat geld!
 
beter 1 vogel in de hand dan geen hand
Convergence 24-6-2008 11:41 Print reply

Posts: 2192
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pk 50-s joris
koop gewoon een motor zonder kenteken of met voor dat geld!



Beter bemoei jij er niet mee wat er word gekocht. er word niks over motoren gevraagt.
 
Project 2010 zie project Snowhite
-simon- 24-6-2008 11:56 Print reply

Posts: 8211
in plaats van de mk sp pijp zou je ook scr kunnen halen op gearparts24.de die hebben een versie die een sp replica is en een andere die prorace replica is. en op een franse site hebben ze ook yasuni R3 voor iets meer als 200.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
ronaldt 24-6-2008 12:02 Print reply

Posts: 2735
waarom een bidalot krukas geld over ofzo.
Wat voor carb ga/wil je gebruiken
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
Ice Ap rs50 24-6-2008 12:05 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


fucking care. ik maak het je nogmaals duidelijk.

welke debiel gaat er nou 2500euro uitgeven aan een setup.
behalve ik


count me in

Tp schakelwals, doppler bak -> no problems

totaal cost: 500¤
 
GTI - GTD - BMW
Convergence 24-6-2008 12:08 Print reply

Posts: 2192
Weet niet wat voor carb hij erop heeft. hij heeft paar liggen thuis dus keuze genoeg.
 
Project 2010 zie project Snowhite
Ice Ap rs50 24-6-2008 12:09 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Convergence
Weet niet wat voor carb hij erop heeft. hij heeft paar liggen thuis dus keuze genoeg.


neem een 28MM VHST dellie of 28MM keihin

En je setup kan veel beter voor dat geld
 
GTI - GTD - BMW
ronaldt 24-6-2008 12:09 Print reply

Posts: 2735
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Convergence
Weet niet wat voor carb hij erop heeft. hij heeft paar liggen thuis dus keuze genoeg.


Mag ik vragen of je over die setup hebt nagedacht? of heb je gewoon alles zo'n beetje het duurste aangevinkt en wat van horenzeggen goed was gekozen
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
Ice Ap rs50 24-6-2008 12:20 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
[...]


Mag ik vragen of je over die setup hebt nagedacht? of heb je gewoon alles zo'n beetje het duurste aangevinkt en wat van horenzeggen goed was gekozen


agree

bidalot race krukas -> http://www.speed-par...php?products_id=4626

216¤

Polini koppeling is beter want het is 5 plaats, tenzij je het koppelingshuis laat uitdraaien en dan 5 platen van die metrakit carbonnen erin steekt.

http://www.speed-par...php?products_id=5880

Polini ontsteking is zowat het beste voor AM6, die malossi eprom heeft veel te veel storingen.

http://www.easyparts...i-Minarelli-Am6.html

doppler versnellingsbak: 362¤

http://www.opvoeren....&Srtn=Vertanding

een malossi koppelingsveren set heb je absoluut niet nodig

en een bidalot cilinder afknijpen met een SP uitlaat

neem een yasuni r3 kost evenveel, gaat veel beter rijden.

en je hebt geen spruitstuk, waarop wil je je carb zetten?

en het vl 15 membraan is niet zo denderend, neem een V-force met al dat geld dat ik je hier al bespaart heb

das dan al ongeveer dik 600¤ minder
 
GTI - GTD - BMW
ronaldt 24-6-2008 12:25 Print reply

Posts: 2735
ik mis in je 'begroting' het inlaattraject: membraan, spruit, carb en filter/kelk.

edit: wat ice ap zegt lijkt me idd een stuk beter en

haalbaarder

Dit bericht is gewijzigd door ronaldje dt50x op 24-6-2008 om 12:28 uur.
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
Ice Ap rs50 24-6-2008 12:31 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
ik mis in je 'begroting' het inlaattraject: membraan, spruit, carb en filter/kelk.


membraan wil ie een vl 15

hoewel ik zou gaan voor een conti setje

vl15:


conti:


 
GTI - GTD - BMW
Citta92 24-6-2008 12:32 Print reply

Posts: 614
Koop een goedkopere 70cc met veel tuningspotentie.
Laat hem tunen , je ben goedkoper uit en hij gaat sneller.


 

Dit topic is 4502 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved