Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Airsal 70 of dr 70

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 910 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #50496 - Airsal 70 of dr 70
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 6552 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Tombrom 22-6-2008 22:34 Print reply

Posts: 15925
ja klopt ong

Dit bericht is gewijzigd door tombrom op 22-6-2008 om 22:35 uur.
 
mblover 23-6-2008 14:37 Print reply

Posts: 5391
Koppel is je trekkracht.
Vermogen is hoeveel energie je per seconde producereert (kracht * snelheid, koppel * omega)

Airsall 70 is op am6 wat hoogtoeriger als de zwarte top (zelfde als de DR).
 
bulteman 24-6-2008 20:04 Print reply

Posts: 1956
DR is vele malen beter als airsal, volgens mijn ervaring!! airsal is slecht afgewerkt er slijt op een of andere manier veel zuigers.

DR is snelle cilinder, de 70cc kan 10-12 pk halen, betere koek
 
Als het regent in September, valt kerst in December.
mblover 25-6-2008 9:14 Print reply

Posts: 5391
Zwarte top is niet veel sneller als airsall hoor. Als je een airsall een beetje bijwerkt loopt dat ook best rap en als je er dan een fatsoenlijke zuiger in zet heb je een aardige cilinder voor het geld.

Zwarte top is ietsjes laagtoeriger en is gietijzer dus die kan je honen.

Ik zou voor de airsall gaan en er een leuk zuigertje bij zoeken. Cilinder (laten) afwerken en rijden maar. Dan heb je voor het geld een erg leuk setje.
 
Ice Ap rs50 25-6-2008 11:17 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bulteman
DR is vele malen beter als airsal, volgens mijn ervaring!! airsal is slecht afgewerkt er slijt op een of andere manier veel zuigers.

DR is snelle cilinder, de 70cc kan 10-12 pk halen, betere koek


ja en de airsal 25-35pk


over pk's blaten helpt niet, want dat hangt volledig af van de rest van zen setup en afstelling.


Airsal is sneller, dr70 is slijtvaster
 
GTI - GTD - BMW
bulteman 25-6-2008 19:25 Print reply

Posts: 1956
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]


ja en de airsal 25-35pk


over pk's blaten helpt niet, want dat hangt volledig af van de rest van zen setup en afstelling.


Airsal is sneller, dr70 is slijtvaster



tsss

alleen al met een andere cilinder, dus de dr 70, kan je met de rest alles origineel 10-12 pk halen dat is wat ik wil zeggen tegen hem

als het je niet intresseert, bemoei je er dan even niet mee

misschien vind hij het wel intressant
 
Als het regent in September, valt kerst in December.
-Bassie- 25-6-2008 19:38 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bulteman
[...]



tsss

alleen al met een andere cilinder, dus de dr 70, kan je met de rest alles origineel 10-12 pk halen dat is wat ik wil zeggen tegen hem

als het je niet intresseert, bemoei je er dan even niet mee

misschien vind hij het wel intressant


heb je testbank uit draai dan??

daar hechten wij meer waarde aan dan aan gelul
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
2SLOW4ME 25-6-2008 20:51 Print reply

Posts: 1944
Ik heb deze week mijn DR70 besteld.. gewoon voor dagelijks gebruik omdat mij overal werd verteld dat het een goede, slijtvaste, redelijk snel optrekkende cilinder was..
Ik zal het zien...
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
mblover 27-6-2008 0:32 Print reply

Posts: 5391
Voor dagelijks gebruik best een aardige cilinder, zeker voor wat hij kost. En mocht hij vast of warm lopen dan kun je hem honen.

Is niet al te hoogtoerig, rijd helemaal niet zo verkeerd.

Airsall is iets sneller, hoogtoeriger en agressiever. Is voor het geld ook een mooi cilindertje.

Overigens weet ik dat je met de standaard 16mm tzr carb en een ori luchtfilter achter een airsall lekker kunt rijden met een net verbruik en niet al teveel lawaai.

hmr2 uitlaatje loopt op beide niet verkeerd.

 

Dit topic is 6552 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved