Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 32

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 918 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #50349 - "kleine vragen" topic - deel 32
Pagina 14 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 78836 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Gary - Forum en Gallery Moderator 17-6-2008 12:14 Print reply

Posts: 12846
Daar zie je niks over maten. Gewoon de maat van je band lezen en daarop zoeken.
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Custers 17-6-2008 12:15 Print reply

Posts: 4747
oké, zal dan ik dat eens proberen thanks mate
 
Ride like the wind.
LEGOMAN 17-6-2008 21:35 Print reply

Posts: 1428
even 2 vragen:

wie weet de lengte van een aprilia tuareg voorvork?

en ik had onlangs problemen met m'n achterrem die zomaar enorm veel druk verloor.. nu heeft ie maar een heel klein beetje druk maar hij lekt niks en blokken zijn ook niet af

kan het nou zijn dat dit zomaar gebeurde omdat het dot 3 en dot 5 ofzo is?


 
honda power of dreams, all other...dream of that power
Mikf 17-6-2008 21:38 Print reply

Posts: 1295
Ben nu bezig met afstellen, gaat steeds beter, maar ik blijf nu hangen.

Setup:

Hebo Manston 50CC
Yasuni Cross HM ontgrenst
Ori 14mm Dellorto
Ori luchtfilter

Er zit nu sproeier 80 in, gaat opzich goed. Ik heb geen stottering meer, wat ik met grotere maten wel had. Maar nu heb ik een dood punt (Had ik ook met grotere sproeiers), het is niet een sputtering van te veel benzine, maar het lijkt net alsof de motor heel veel lucht krijgt en weinig benzine op dat moment.

Het dode punt bevind zich net voor de powerband. Eerst krijgt de brommer wat kracht, daarna komt er een dood punt (Kom je in zn 5 en 6 niet eens overheen) en daarna komt de powerband. Als ik goed schakel, zit ik boven dat dode punt en blaast die em in 1 keer door.

Wat zou dit dode punt kunnen zijn? Iets met de gasschuif?
 
Derbi-Olaf 17-6-2008 21:39 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: LEGOMAN
even 2 vragen:

wie weet de lengte van een aprilia tuareg voorvork?

en ik had onlangs problemen met m'n achterrem die zomaar enorm veel druk verloor.. nu heeft ie maar een heel klein beetje druk maar hij lekt niks en blokken zijn ook niet af

kan het nou zijn dat dit zomaar gebeurde omdat het dot 3 en dot 5 ofzo is?



gewoon eens proberen te ontluchten?
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
LEGOMAN 17-6-2008 21:41 Print reply

Posts: 1428
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fantic303trial type2
[...]

gewoon eens proberen te ontluchten?


juist.. hij heeft het dus altijd goed gedaan ik reed op een kruising af en had toen ineens geen rem meer
 
honda power of dreams, all other...dream of that power
Derbi-Olaf 17-6-2008 21:44 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: LEGOMAN
[...]


juist.. hij heeft het dus altijd goed gedaan ik reed op een kruising af en had toen ineens geen rem meer

Hmmzzz.
En heb je niet gewheelyd o.i.d.? want als je remt met je remreservoir scheef dan pomp je lucht aan (als het te leeg is)
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
LEGOMAN 17-6-2008 21:47 Print reply

Posts: 1428
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fantic303trial type2
[...]

Hmmzzz.
En heb je niet gewheelyd o.i.d.? want als je remt met je remreservoir scheef dan pomp je lucht aan (als het te leeg is)


nope niks haha, hij remde altijd geweldig hoefde er maar even aan te komen of ik stond stil

maar pomp is ook nog helemaal perfect rubbers nog in prima staat
 
honda power of dreams, all other...dream of that power
Derbi-Olaf 17-6-2008 21:49 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: LEGOMAN
[...]


nope niks haha, hij remde altijd geweldig hoefde er maar even aan te komen of ik stond stil

maar pomp is ook nog helemaal perfect rubbers nog in prima staat

tja Ik zou zeggen, probeer gewoon te ontluchten , je hebt niks te verliezen
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
LEGOMAN 17-6-2008 21:51 Print reply

Posts: 1428
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fantic303trial type2
[...]

tja Ik zou zeggen, probeer gewoon te ontluchten , je hebt niks te verliezen


hmm ja zal maar weer eens kijken

 
honda power of dreams, all other...dream of that power
Derbi-Olaf 17-6-2008 21:55 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: LEGOMAN
[...]


hmm ja zal maar weer eens kijken


agja, hobby kost tijd.
helaas soms ook wat ergernis, maar het hoort erbij.
Hydrolische remmen daar rust bij mij zoieso al geen zegen op
Als het bij mij enkel maar iets aan weerstand opleverd doe ik er niks meer aan
veel te slechte ervaringen mee...
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
NSR-Brian 17-6-2008 22:00 Print reply

Posts: 364
YES 1-0
 
DRDLimited 17-6-2008 22:01 Print reply

Posts: 2136
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR-Brian
YES 1-0


andwoord: ik zou gaan zuipen als ik jou was
 
sassy1988 18-6-2008 1:43 Print reply
Posts: 3
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nico HONDA
heb je 1 van de beide remmen wel ingeknepen??
dat is namelijk een beveiliging probeerd dat es

remmen inknijpen en op de startknop drukken

trouwes de lichten doen het vaak pas als de scooter loopt eerder niet!

Groeten nico

Succes!

Dit bericht is gewijzigd door Nico HONDA op 17-6-2008 om 6:58 uur.


werkt ook niet... :-( tog bedankt. ik denk egt dat de accu leeg is hij maakt ook geen geluid en de sleutel stond helemaal naar rechts toen ik um vond is dr geen manier waarop ik um kan opladen of aanzetten zonder electrische start of kickstart?

 
DevilDriver 18-6-2008 15:21 Print reply
Posts: 447
Waar hangt benzine-verbruik nou precies van af? Aantal toeren? Mate waarin je je gashendel opendraait? En wat heeft er allemaal invloed op?
 
Omelette du Fromage.

Dit topic is 78836 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 14 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved