Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 50/70CC uitlaat?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 917 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #50346 - 50/70CC uitlaat?
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1016 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Dylan 14-6-2008 16:59 Print topicpost

Posts: 136
Hallo,
ik heb een Hondat MT5 met een 70CC erop en een 24mikuni.
nou weet ik niet wat voor een uitlaat erop zit, of het een 50, of een 70cc uitlaat is, hoe kan je dit zien? want voordat ik geld ga uitgeven voor een 70uitlaat, wil ik eerst weten wat de mijne is, want anders heeft het niet zo veel nut. en gaat de brommer normaal veel sneller met een 70uitlaat dan met een 50? of valt dat nog wel mee?

alvast bedankt.

Dylan
 

supermotaaah 14-6-2008 17:00 Print reply
Posts: 3082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dylan
Hallo,
ik heb een Hondat MT5 met een 70CC erop en een 24mikuni.
nou weet ik niet wat voor een uitlaat erop zit, of het een 50, of een 70cc uitlaat is, hoe kan je dit zien? want voordat ik geld ga uitgeven voor een 70uitlaat, wil ik eerst weten wat de mijne is, want anders heeft het niet zo veel nut. en gaat de brommer normaal veel sneller met een 70uitlaat dan met een 50? of valt dat nog wel mee?

alvast bedankt.

Dylan


Als ie zo goed rijd waarom een ander?
En ja je gaat wel harder met een 70cc uitlaat
 
:|
Dylan 14-6-2008 17:03 Print reply

Posts: 136
je hebt wel gelijk, maar ik heb hem voor de cross. en wil hem graag zo snel mogelijk hebben, de top maakt mij niet echt uit, maar het optrekken wel.
Dylan
 
supermotaaah 14-6-2008 17:05 Print reply
Posts: 3082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dylan
je hebt wel gelijk, maar ik heb hem voor de cross. en wil hem graag zo snel mogelijk hebben, de top maakt mij niet echt uit, maar het optrekken wel.
Dylan


kun je dan niet beter wat aan je tandwielverhouding doen?
 
:|
Dylan 14-6-2008 17:24 Print reply

Posts: 136
moet ik ook nog doen idd (beginnen al beetje krom te staan)
bedankt voor de tip!

Dylan
 
supermotaaah 14-6-2008 17:26 Print reply
Posts: 3082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dylan
moet ik ook nog doen idd (beginnen al beetje krom te staan)
bedankt voor de tip!

Dylan


Als ik jou was, zou ik gewoon deze uitlaat houden en alleen er een ander tandwielsetje opzetten, kost minder plus dat je sneller optrekt
 
:|
Nipo_5 14-6-2008 17:26 Print reply
Posts: 193
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: supermotaaah
[...]


kun je dan niet beter wat aan je tandwielverhouding doen?


Wat een lekker nuttige reactie weer...

Ik weet wel dat je het bij een mtx-sh vrij duidelijk kan zien aan de versmalling die ertussen gelast is vlak na je bevestigingspunt aan je cilinder. En een 70cc uitlaat geeft veel meer vermogen dan een 50cc.
 
supermotaaah 14-6-2008 17:28 Print reply
Posts: 3082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nipo_5
[...]


Wat een lekker nuttige reactie weer...

Ik weet wel dat je het bij een mtx-sh vrij duidelijk kan zien aan de versmalling die ertussen gelast is vlak na je bevestigingspunt aan je cilinder. En een 70cc uitlaat geeft veel meer vermogen dan een 50cc.


dat is het zeker, en het gaat hier over een honda mt5 en niet over een mtx sh
 
:|
flip_nsr_80cc 14-6-2008 17:29 Print reply

Posts: 597
ik had een nsr met 12mm keihin 70cc kaio orgienele pijp 70km/h

nieuwe uitlaat :

12mm keihin 70cc kaio tecno pijp 100km

en ik ik trok weg als een gek :P
 
i cant spel, dus zeur niet
Dylan 14-6-2008 17:34 Print reply

Posts: 136
Bedankt voor de reacties allemaal! ik begin wel met het vervangen van mijn tandwielen, als ik er dan niet af vlieg met het optrekken is het goed
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 14-6-2008 17:45 Print reply

Posts: 10560
mt heeft geen speciale 50 of 70 cc uitlaten
je hebt de standaard uitlaat , die knijpt elke cilinder.
je hebt de techno/jamarcol/luhao is zelfde uitlaat werkt op alle mt cilinders redelijk
je hebt de proma , werkt op alle cilinders vrij goed.
en de gianelli die is eigenlijk voor alle cilinders te hoogtoerig
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Dylan 14-6-2008 17:49 Print reply

Posts: 136
zo te zien is alleen het 2e deel van de uitlaat van techno. het eerste deel, dus wat aan de cilynder zit, staat na mijn weten en zover ik kan zien geen merk op, is ook gewoon een zwarte.

Dylan
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 14-6-2008 17:52 Print reply

Posts: 10560

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dylan
zo te zien is alleen het 2e deel van de uitlaat van techno. het eerste deel, dus wat aan de cilynder zit, staat na mijn weten en zover ik kan zien geen merk op, is ook gewoon een zwarte.

Dylan


wss gewoon de techno/jamarcol/luhao

bestaat de bocht direct aan je cilinder uit aan mekaar gelast gevormde platen of uit een buis ?

 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Dylan 14-6-2008 18:01 Print reply

Posts: 136
zo te zien 2 platen aan mekaar gelast begint het mee. daarna eraan vast gelast de bocht.

 
crossgek - Forum en Sales Moderator 14-6-2008 18:15 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dylan
zo te zien 2 platen aan mekaar gelast begint het mee. daarna eraan vast gelast de bocht.




das iig geen origineel.

verwacht dat je gewoon de normale 20 euro mt pijp hebt
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
zijstandaard 14-6-2008 20:27 Print reply

Posts: 1117
50/70 cc uitlaten zijn bij honda mt hetzelfde
 
Stuur pm als je Honda mt/mb onderdelen zoekt

Dit topic is 1016 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved