Derbi-Olaf |
13-6-2008 10:19 |
Posts: 14999 |
heb je een foto?
En btw , ik heb gelezen dat mbx'jes nooit officieel zijn ingevoerd in nederland, dus heb je kenteken?
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
bosrat |
13-6-2008 10:22 |
Posts: 27 |
nee geen kenteken ben trouwens een belg foto volgt
|
|
ben hier om bij te leren |
|
Derbi-Olaf |
13-6-2008 10:23 |
Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bosrat
nee geen kenteken ben trouwens een belg foto volgt
ah oké, zelf woon ik ook in belgië :P
heb je al eens in de knowledgebase gekeken?
zie net dat er niks staat
maar heb je er dan wel papieren bij (aangezien we hier dus geen kenteken hebben?)
Dit bericht is gewijzigd door Fantic303trial type2 op 13-6-2008 om 10:24 uur.
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
bosrat |
13-6-2008 10:35 |
Posts: 27 |
moet nog naar de flikken bewijs van verlies zien te regelen is voor is voor volgende week zit nog in de gips met rechtervoet
is dus beetje moelijker dan anders
|
|
ben hier om bij te leren |
|
Derbi-Olaf |
13-6-2008 10:39 |
Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bosrat
moet nog naar de flikken bewijs van verlies zien te regelen is voor is voor volgende week zit nog in de gips met rechtervoet
is dus beetje moelijker dan anders
ah oké,
Maar het probleem is, dat als die nooit in belgië is ingevoerd
(ik weet het dus niet of die hier nu wel of niet is ingevoerd)
Maar als die hier dus niet is ingevoerd, dan kan je ook geen papieren krijgen, want met dat bewijs van verlies van papieren moet je naar de importeur in belgië gaan, en die geeft je dan je papieren meen ik?
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
bosrat |
13-6-2008 10:46 |
Posts: 27 |
dacht dat bewijs van verlies alleen genoeg was ,
weet het je volgende week te zeggen en in de na middag volgen de foto's
|
|
ben hier om bij te leren |
|
Derbi-Olaf |
13-6-2008 10:47 |
Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bosrat
dacht dat bewijs van verlies alleen genoeg was ,
weet het je volgende week te zeggen en in de na middag volgen de foto's
is goed ik geloof dat dat bewijs enkel idd genoeg was, maar dan moest je brommer ouder dan 25 jaar zijn (dus oldtimer) en voorzien van trappers (ergens gelezen )
Ag, we zullen wel zien
Ik ga ff mijn spruistukje verder flowen
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
mr200r |
13-6-2008 14:20 |
Posts: 5122 |
Als ik zwitserse mbx50 meeneem beginnen ook met ac03,zijn de 50cc watergekoelde modellen.
|
|
mr200r |
|
bosrat |
14-6-2008 15:37 |
Posts: 27 |
|
|
ben hier om bij te leren |
|
Derbi-Olaf |
14-6-2008 15:41 |
Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bosrat
http://img205.images...1111/p6140011ub1.jpg
hier zie je het type nummer
zoals ik het zie is AC-03 gewoon het type nummer. (na googlen)
en MBX50 het type.
dus als je info wilt zou ik gewoon eens even op MBX50 zoeken?
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
bosrat |
14-6-2008 16:27 |
Posts: 27 |
heb ik gedaan
dan valt er inderdaad meer te vinden
vroeg het me gewoon af hoor
|
|
ben hier om bij te leren |
|
bosrat |
18-6-2008 8:14 |
Posts: 27 |
oke iedereen bedankt voor de reacties
mag nu wel dicht
|
|
ben hier om bij te leren |
|
cmtheman |
18-6-2008 9:50 |
Posts: 2710 |
is ie nu ingevoerd of nie??
|
|
ZAC #802, KNMV #82 |
|
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator |
18-6-2008 10:07 |
Posts: 8591 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: cmtheman
is ie nu ingevoerd of nie??
In Belgie is de 50cc gewoon verkocht geweest. Uiteindelijk is er niet veel verschil met een NSR, maar in Nederland wordt een MBX dus wel scheef bekeken wat papieren betreft, ook omdat er dikwijls geen verschil tussen de 50 en de 80 wordt gemaakt.
In Belgie is het ook relatief eenvoudig een 80cc als motor uit Duitsland te halen.
Trapperhistorie is ook een volledig Nederlands geval.
|
|
Heb je ontsteking ? Ja oorontsteking. |
|
bosrat |
19-6-2008 9:17 |
Posts: 27 |
ga morgen naar de flikken dan weet ik meer
|
|
ben hier om bij te leren |
|