Quote:Oorspronkelijk gepost door: Saknet
ik bedoel als je aan je stationairstel schroef draait tijdens het stationair lopen, hoeveel toeren maakt hij dat hij net niet uitvalt? als dat als zon 1500 is heb je volgens mij een compressie probleem
euhm mijn mb trek ik met gemak op zn achterwiel maar draait stationair ook gewoon rond de 1500 touren hoor??
Quote:Oorspronkelijk gepost door: occ1s
Zit nog steeds de standaard bougie in, staat ook niet op, niet van NGK maar van BOSCH, dus :S.
HEb alles weer afgesteld, de ontsteking en de carburateur *sproeier, nog niet de gasnaald..
M
Bougie is weer koffiebruin ! zo ff kijken of hij nog mooi start..
(net namenlijk ff sproeier 100 erin gedrukt en ontsteking toch iets later)
miss dan toch een andere hittegraad erin of igg ff kijke welke er nu in zit
dan start ie ook makkelijker (ik denk NGK hittegraad 7, die heb ik in mijn mb ook zitten ) kost toch maar een euro of 3/4? oid
miss dan toch een andere hittegraad erin of igg ff kijke welke er nu in zit
dan start ie ook makkelijker (ik denk NGK hittegraad 7, die heb ik in mijn mb ook zitten ) kost toch maar een euro of 3/4? oid
Zal morgen wel ff naar Dijkman rijden en zo'n ding halen (welke 7 moet ik hebben? HS of LS of wat dan ook?)
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
kijk eens of de choke op je carb nog werkt.
en meet de compressie. als die onder de 7-8 bar is krijg je dit soort verschijnselen ook
Choke doet het, wanneer hij al gestart heb en ik zet m dan in de choke, merk je dat hij veel meer benzine krijgt.
Compressie, maar, heeft dat er wel mee te maken? aangezien hij het voor de rest echt wel fijn doet?! trekt lekker op, alleen dipje in de 6, maar dat komt omdat ik een veel te klein achtertandwiel heb... (omdat ze hierzo geen grotere hadden :S)