beter ga je dan ook racevonken halen bij de bromboer en je bandenspanning verlagen. Lucht heeft namelijk ook massa en dat merk je duidelijk als je al die lucht moet rondslingeren in het wiel.
Bandenspanning ong. 1 bar verlagen, daardoor krijg je ook meteen meer grip en maak je nog enigszins kans. daarna wel weer goed oppompen anders slijten je banden harder.
als je die vonken gaat halen moet je om de paarse vragen, die zijn goed voor sprintjes. De blauwe zijn voor wat langere duur maar presteren weer wat minder.
Euro 98 tanken, bougiekabel inkorten (niet langer dan noodzakelijk) en je stationair een tikje hoger.
en uiteraard je gewicht zo laag mogelijk maken, dus geen zware rugzak achterop, geen helm onder je buddy (beter is om em op te zetten, maar elke kg scheelt) en de tank niet tot de nok vol, genoeg om te sprinten maar om ook naar het tankstation te rijden.
allemaal kleine dingetjes die in totaal genoeg bijdragen aan een bevredigende winkans
|