ik vond gianelli een hele fijne pijp
lekker hoegtoerig en snel en dara hou ik wel van.
dus is een goede keus die te nemen
(en ik vind onderlangs niet mooi)
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Bonomel
ik vond gianelli een hele fijne pijp
lekker hoegtoerig en snel en dara hou ik wel van.
dus is een goede keus die te nemen
(en ik vind onderlangs niet mooi)
ik had van vriend gehoort die heb ook een conti dat die pijp zp snel roest klopt dat maar het is dus wel een goede keus een gianelli conti?
ik had van vriend gehoort die heb ook een conti dat die pijp zp snel roest klopt dat maar het is dus wel een goede keus een gianelli conti?
Die pijpen roesten allemaal, als je ze niet onderhoud
Gewoon met verse olie insmeren. dan blijft die goed. en 1 x in de week ff goed een doekje wd 40 eroverheen halen als die schoon is en goed warm is gereden
Die pijpen roesten allemaal, als je ze niet onderhoud
Gewoon met verse olie insmeren. dan blijft die goed. en 1 x in de week ff goed een doekje wd 40 eroverheen halen als die schoon is en goed warm is gereden
en als je in de regen gereden heb meteen na het rijden droogmaken/schoonmaken, en olie dr op smeren.
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Dennisdrdracing
WAAROVOOR dient die olie dan daardoor woort ie allemaal bruiner
Voor de bescherming van de uitlaat, zodat hij niet gaat roesten. als je er olie op smeert en je doet dat vaker komt er een beschermlaagje op. Dit verdampt wel als je rijd dus als je het goed bijhoud blijft er een laagje op staan en heb je minder kans op roest.
Voor de bescherming van de uitlaat, zodat hij niet gaat roesten. als je er olie op smeert en je doet dat vaker komt er een beschermlaagje op. Dit verdampt wel als je rijd dus als je het goed bijhoud blijft er een laagje op staan en heb je minder kans op roest.
dat vroeg ik niet of vroeg dat je uitlaat dan helemaal vies bruin woordt tog dat wil ik niet
dat vroeg ik niet of vroeg dat je uitlaat dan helemaal vies bruin woordt tog dat wil ik niet
brand mooi bruin in jah.
maar blanke lak is ook niet erg goed.
de olie in een uitlaat komt brand zich dan in de uitlaat en word die vet onder de verf wat er dan van gaat af bladeren.
The way of life is just like the car you drive its good or bad
dat vroeg ik niet of vroeg dat je uitlaat dan helemaal vies bruin woordt tog dat wil ik niet
daardoor word hij wel wat bruin maar dat is eigenlijk bijna alleen maar aan het begin waar hij uit de cilinder komt en dan een stukje. maar wat je het meeste ziet niet echt. daar hoef je ook minder op te doen.
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
daardoor word hij wel wat bruin maar dat is eigenlijk bijna alleen maar aan het begin waar hij uit de cilinder komt en dan een stukje. maar wat je het meeste ziet niet echt. daar hoef je ook minder op te doen.
Vies bruin word die niet. tjek mijn gallery maar. zat een geoliede mhr op = zelfde als gianelli. Maar polijsten en lak zou ik niet doen. je kan wel als de uitlaat binnen komt even een paar lagen extra lak erop zetten. al zit er al wel blanke lak van fabriek af op