Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - KTM 360 ontsteking op tijd zetten

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 832 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #50246 - KTM 360 ontsteking op tijd zetten
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4512 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ktmstyled 9-6-2008 9:22 Print reply
Posts: 1806
ik denk dat de ontsteking niet eens van tijd af kan gaan omdat ik gok dat hij niet eens verstelbaar is( bij mijn cr500 ook niet zo) omdat die vanaf fabriek standaard goed zijn ik gok eerder op afstelling of bobine/cdi idd
 
going sideways!
StephenOtto 9-6-2008 10:11 Print reply

Posts: 1193
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ktmstyled
ik denk dat de ontsteking niet eens van tijd af kan gaan omdat ik gok dat hij niet eens verstelbaar is( bij mijn cr500 ook niet zo) omdat die vanaf fabriek standaard goed zijn ik gok eerder op afstelling of bobine/cdi idd


je kan hem stellen ... we hebben hem iets anders gezet en rijd ietsje beter ... en ik denk niet dat t aan de bobine of CDI ligt ... hij start namelijk meteen en al zit hij zonder bezine dan gooi je er bezine in hij 1 keer kicken en hij loopt weer...

ik kan het mis hebben hoor!

 
KTM SX 250!!
StephenOtto 9-6-2008 10:12 Print reply

Posts: 1193
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bart-Derbi
nog niks wijzer geworden bij die ktmsite?
probeer ff (cross)motorzaak in de buurt?


idd niks wijzer geworden


we gaan binnenkort naar Meurs ... daar even proberen
 
KTM SX 250!!
Derbi-Olaf 9-6-2008 12:10 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StephenOtto
JONGENS! ik ben de gene die 15 is en niet jullie!
want hier heb ik niks aan!
GRAAG dingen posten waar ik iets aan heb!

Mvg. Stephen

als die wel goed start dan kan je bijna uitsluiten dat het de verzekeringONTSTEKING is (uitzonderingen daargelaten)

Dit bericht is gewijzigd door Fantic303trial type2 op 9-6-2008 om 12:23 uur.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
mtx-motard 9-6-2008 12:12 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fantic303trial type2
[...]

als die wel goed start dan kan je bijna uitsluiten dat het de verzekering is (uitzonderingen daargelaten)


idd is hij wel verzekerd? anders ligt het aan de verzekering.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Derbi-Olaf 9-6-2008 12:22 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
[...]


idd is hij wel verzekerd? anders ligt het aan de verzekering.

Omfg... ik ben er niet bij
Beter post ik niet meer op BF als ik half slaap.., ik bedoelde uiteraard de ontsteking.
Ik edit het ff
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
roelarjen 9-6-2008 17:25 Print reply
Posts: 30
als de motor hoog in toeren pruttelt dan kan het zijn dat je ontsteking te vroeg staat en anders is het de carb afstelling
gewoon proberen met de ontsteking als dit niet lukt zal het de carb afstelling wel zijn
 
het zijn de 7 mooiste dagen vd week WEEKEND!!
StephenOtto 9-6-2008 22:41 Print reply

Posts: 1193
zou het miss ook de zuiger kunnen zijn??? of de zuigerveer?
 
KTM SX 250!!
roelarjen 10-6-2008 11:58 Print reply
Posts: 30
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StephenOtto
zou het miss ook de zuiger kunnen zijn??? of de zuigerveer?


dan zou de motor nog wel goed lopen
en dan hoor je wel een tikkend geluid uit het cilinder
 
het zijn de 7 mooiste dagen vd week WEEKEND!!
Derbi-Olaf 10-6-2008 13:10 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: roelarjen
[...]


dan zou de motor nog wel goed lopen
en dan hoor je wel een tikkend geluid uit het cilinder

of compressie verlies...
Maar meestal start 'ie dan ook slecht.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
StephenOtto 12-6-2008 12:37 Print reply

Posts: 1193
nou nou!

we maakten het klepje open van de powerfall(of hoe je t ook schrijft) open, en wat bleek, er vielen letterlijk onderdelen uit!

dus met een beetje gefriemel hebben we alles weer in elkaar gezet (alles was vern**kt, boutjes etc.).

Wat blijkt!
hij rijd een stuk beter!
nu waarschijnlijk alleen nog het afstelwerk ...

LETS HOPE!
 
KTM SX 250!!
StephenOtto 14-6-2008 22:19 Print reply

Posts: 1193
ok ... ik ben er achter gekomen dat het een KTM 380 is

dus GEEN 360

maar wat ik niet snap ... waarom noemen ze hem KTM 380 terwijl hij 368cc is?

ach ja ...
 
KTM SX 250!!
RowdyCross 14-6-2008 22:22 Print reply

Posts: 3211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StephenOtto
ok ... ik ben er achter gekomen dat het een KTM 380 is

dus GEEN 360

maar wat ik niet snap ... waarom noemen ze hem KTM 380 terwijl hij 368cc is?

ach ja ...


Ga jij ff je motor KTM 368,92832 CC noemen

Is een Powervalve wss wat je bedoelt.
 
sloms heub ick lest ven eun bietje typityvus
StephenOtto 17-6-2008 13:34 Print reply

Posts: 1193
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RowdyCross
[...]


Ga jij ff je motor KTM 368,92832 CC noemen

Is een Powervalve wss wat je bedoelt.


ik zou hem dan 370 noemen

maar het is toch een 360 btw

ja powervalve ja

Dit bericht is gewijzigd door StephenOtto op 17-6-2008 om 15:57 uur.
 
KTM SX 250!!
Henk-88 17-6-2008 13:38 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StephenOtto
[...]


ik zou hem dan 370 noemen

maar het is toch een 360 btw



Ach, bij BMW klopt het ook niet altijd.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'

Dit topic is 4512 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved