Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - laagtoerige 70/80 cc cilinder?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 655 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #50232 - laagtoerige 70/80 cc cilinder?
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4290 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

rens2 7-6-2008 22:06 Print reply
Posts: 78
ik zou als ik jou was voor een dr70 gaan, een vriend van me had die ook op zijn gpr, rijd lekker en is niet een hele erge toerenbeuker en het is een goedkope cilinder.

airsal 70cc is ook een leuk cilindertje die heb ik zelf een heletijd op mijn gpr gehad, rijd ook lekker en best wel hard (120 op de teller en 92 op de rollerbank) alleen dat is wat meer een toerenjanker

 
Saknet 7-6-2008 22:07 Print reply

Posts: 10355
uh ja

alu:
laten diamantboren = prijzig
nieuwe nicaseal wand = prijzig
nieuwe zuiger is prijzig

gietijzer:
zelf boren/honen = "gratis"
nieuwe zuiger is prijzig




 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Royal Club 7-6-2008 22:08 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
uh ja

alu:
laten diamantboren = prijzig
nieuwe nicaseal wand = prijzig
nieuwe zuiger is prijzig

gietijzer:
zelf boren/honen = "gratis"
nieuwe zuiger is prijzig





nica
wand voor 50cc is 170 euro oid, incl boren. 70cc is dik over de 200
zuiger ervoor is? 50euro ~ 80 euro?

giet
boren is 20euro?
zuiger is 50?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
-Bassie- 7-6-2008 22:09 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rens2
ik zou als ik jou was voor een dr70 gaan, een vriend van me had die ook op zijn gpr, rijd lekker en is niet een hele erge toerenbeuker en het is een goedkope cilinder.

airsal 70cc is ook een leuk cilindertje die heb ik zelf een heletijd op mijn gpr gehad, rijd ook lekker en best wel hard (120 op de teller en 92 op de rollerbank) alleen dat is wat meer een toerenjanker



wat heb je er verder op zetten??
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
gprnick 7-6-2008 22:10 Print reply

Posts: 3360
maar ze hebben alle 2 flink wat koppel want de airsal is dus hoogtoeriger maar heeft ie dan ook meer koppel dan de dr?
 
Tombrom 7-6-2008 22:11 Print reply

Posts: 15925
70 dr/tp pakke of de mhr 80 of polini 80
 
Royal Club 7-6-2008 22:11 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gprnick
maar ze hebben alle 2 flink wat koppel want de airsal is dus hoogtoeriger maar heeft ie dan ook meer koppel dan de dr?


daar zou ik niet vanuit gaan
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
gprnick 7-6-2008 22:13 Print reply

Posts: 3360
ok maar als de airsal een beetje een toerenjager is en de dr wat ruatiger is de dr dan niet wat geschikter aangezien ik hem op @ ori krukas doe?
 
Royal Club 7-6-2008 22:13 Print reply

Posts: 60390
dat zegt iedereen ook.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
gprnick 7-6-2008 22:16 Print reply

Posts: 3360
wat word eigenlijk precies onder laagtoerig tot hoogtoerig veerstaan dus in aantal rpms?
 
rens2 7-6-2008 22:16 Print reply
Posts: 78
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gprnick
ok maar als de airsal een beetje een toerenjager is en de dr wat ruatiger is de dr dan niet wat geschikter aangezien ik hem op @ ori krukas doe?


nee maakt niet uit kan allebei prima op ori krukas
 
Tombrom 7-6-2008 22:17 Print reply

Posts: 15925
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gprnick
wat word eigenlijk precies onder laagtoerig tot hoogtoerig veerstaan dus in aantal rpms?


juist
 
Royal Club 7-6-2008 22:21 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gprnick
wat word eigenlijk precies onder laagtoerig tot hoogtoerig veerstaan dus in aantal rpms?


tot 12000 is laag tot middeltoerig, alles daarboven is hoogtoerig
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Saknet 7-6-2008 22:21 Print reply

Posts: 10355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rens2
[...]


nee maakt niet uit kan allebei prima op ori krukas

en hoe weet jij dat zo zeker? heb jij een partij krukassen van dat type opgemeten? op een richtbank

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 7-6-2008 om 22:22 uur.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Niek de Wildt 8-6-2008 1:40 Print reply
Posts: 7168
bestaat er uberhaupt wel een dr80 voor Derbi (of Am6)?
of is het gwn een 74cc die onder beide namen gaat?

zo jah, wat is het verschil in prijs?

nog andere poorting? of alleen andere boring?
 

Dit topic is 4290 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved