heb je aan de luchtschroef gedraaid of gewoon de stationairschroef
heeft die dit altijd gedaan?
kijk eens of je membraam nog echt goed sluit
dus membraam eraf en in de zon houden
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Malaguti RST
wat raar is er is maar een schroef (op de carb) en daar heb ik al een kwartier aan lopen klootten maar het helpt voor geen meter.
Ik heb hem wel zo gekocht.
Ik heb wel een motor monteur gesproken en hij zij dat je hem open moet schroeven en niet er in (is ook gedaan geen effect)
die ene op de buitenkant is wss je luchtschroef jah
maak m is open dan:P
Fototje misschien? Ik heb hetzelfde, namelijk een carb met maar 1 schroef. Dat is dan je stationair schroef. Als hij verder wel rijd moet je die er helemaal indraaien en dan langzaam opendraaien tot hij stationair draait zoals jij dat wilt. Als je hem helemaal opendraait valt hij sowieso uit.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: DNAx
Fototje misschien? Ik heb hetzelfde, namelijk een carb met maar 1 schroef. Dat is dan je stationair schroef. Als hij verder wel rijd moet je die er helemaal indraaien en dan langzaam opendraaien tot hij stationair draait zoals jij dat wilt. Als je hem helemaal opendraait valt hij sowieso uit.
net gedaan zo als je zegt maar dat werkt niet :(
Ik zie nu in eens een 2 de schroef der naast iets dieper in de carb ik weet niet of dat wel de goeie is wat zouw dat kunnen zijn?
je heb 2 schroefen een plate dat is je luchtschroef en een kruiskoppie dat is je stationair en die draai je helemaal in dan start je je brommer en draai je hem rustig uit tot ie helemaal mooi en goed stationair loopt