Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - c4 lagers

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1023 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #50191 - c4 lagers
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1182 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

rickie-rs2 5-6-2008 9:56 Print topicpost

Posts: 112
Is het slim om met een 80cc koppelgetuned met c4 lagers te gaan rijden, slijten ze dan niet heel snel in de lage toeren?

alvast bedankt

 
rieju rs2 spullen te koop!!

honda fryslan 5-6-2008 10:04 Print reply

Posts: 1914
gewoon c3 of c4 lagers erin dan ist wel goed..
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
Joel_koningslust 5-6-2008 10:08 Print reply

Posts: 14514
gewoon c3. c4 slijt als de tering onder de 16k toeren
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Teunis 5-6-2008 10:40 Print reply

Posts: 1073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
gewoon c3. c4 slijt als de tering onder de 16k toeren


koppelgetuned dus minder dan 16k mag ik aannemen.
dus idd c3 nemen.

aks e zoekt is er nog veel meer info waarom c3 in 99,9% van de gevallen en die 0,1 % c4 is
 
Derbi-Olaf 5-6-2008 12:13 Print reply

Posts: 14999
c3 nemen je zegt zelf dat het een koppelcilindertje is, dus je maakt niet zo geweldig veel toeren.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
barry 5-6-2008 12:20 Print reply

Posts: 7387
C5 zit je helemaal veilig.

 
He?
Derbi-Olaf 5-6-2008 12:22 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry
C5 zit je helemaal veilig.


hij is juist bang dat het te snel slijt, c5 heeft veeeel te veel speling, dit gaat niet lang mooi blijfen , tenzij je een poweroband van 25000-30000 toeren hebt ofzo
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Harold 5-6-2008 13:38 Print reply

Posts: 1052
c4 is een beetje onzin in een brommer, er bestaan bijna geen getunde brommers waar de temperatuur zo hoog oploopt door het hoge toerental zodat het noodzakelijk is om c4 lagers te plaatsen.
Gewoon c3 plaatsen dus, zit je altijd goed.
 
barry 5-6-2008 14:01 Print reply

Posts: 7387
nou ik weet het niet hoor...
 
He?
honda fryslan 5-6-2008 14:01 Print reply

Posts: 1914
komt wel goed.. gewoon c3 erin en rijden
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
barry 5-6-2008 14:43 Print reply

Posts: 7387

 
He?
mr200r 8-6-2008 1:59 Print reply
Posts: 5122
Gewoon lagers pakken die er orgineel inhoren geen C3 of C4.
Een C3 lager is niet geschikt voor krukassen.
Zit teveel tolerantie op die lagers C4 nog meer.


Dit bericht is gewijzigd door mr200r op 8-6-2008 om 2:05 uur.
 
mr200r
PRO TUNING 8-6-2008 10:29 Print reply

Posts: 4000
C3 en C4 lagers worden vaak niet gebruikt omdat de motor zoveel toeren draait, maar om produktie / tolerantie verschillen op te vangen.

Denk hierbij o.a. aan Kreidler waar C 3 lagers in de versnellingsbak zitten.
 
Royal Club 8-6-2008 11:39 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
C3 en C4 lagers worden vaak niet gebruikt omdat de motor zoveel toeren draait, maar om produktie / tolerantie verschillen op te vangen.

Denk hierbij o.a. aan Kreidler waar C 3 lagers in de versnellingsbak zitten.

hoop gebrabbel waar de ts weer geen snars van begrijpt.


@ ts, c3.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten

Dit topic is 1182 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved