Quote:Oorspronkelijk gepost door: barry
C5 zit je helemaal veilig.
hij is juist bang dat het te snel slijt, c5 heeft veeeel te veel speling, dit gaat niet lang mooi blijfen , tenzij je een poweroband van 25000-30000 toeren hebt ofzo
c4 is een beetje onzin in een brommer, er bestaan bijna geen getunde brommers waar de temperatuur zo hoog oploopt door het hoge toerental zodat het noodzakelijk is om c4 lagers te plaatsen.
Gewoon c3 plaatsen dus, zit je altijd goed.
Gewoon lagers pakken die er orgineel inhoren geen C3 of C4.
Een C3 lager is niet geschikt voor krukassen.
Zit teveel tolerantie op die lagers C4 nog meer.
Dit bericht is gewijzigd door mr200r op 8-6-2008 om 2:05 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
C3 en C4 lagers worden vaak niet gebruikt omdat de motor zoveel toeren draait, maar om produktie / tolerantie verschillen op te vangen.
Denk hierbij o.a. aan Kreidler waar C 3 lagers in de versnellingsbak zitten.
hoop gebrabbel waar de ts weer geen snars van begrijpt.
@ ts, c3.
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten