Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - roet in yamaha dt50mx

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 987 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #50182 - roet in yamaha dt50mx
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1527 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

dirktimmer 6-6-2008 9:30 Print reply

Posts: 1737
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dtr_fahrer
[...]


bij de pomp word tog ook heus wel goed gemengd shell dan he


alleen bij texaco krijg je goede olie. shell, esso allemaal bagger!
 
Custers 6-6-2008 9:31 Print reply

Posts: 4747
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dirktimmer
[...]


alleen bij texaco krijg je goede olie. shell, esso allemaal bagger!


Zal het toch wel aan jou liggen, haal altijd mijn olie bij esso, dat is goed spul hoor

Edit: is een yamaha mint, dan maakt dat toch niet zoveel uit. Bij mijn mtx meng ik het wel zelf

Dit bericht is gewijzigd door The Wishmaster op 6-6-2008 om 9:37 uur.
 
Ride like the wind.
Convergence 6-6-2008 9:57 Print reply

Posts: 2192
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Splendid
Over dat teer spul, er hoort geen rubberen ding tussen je uitlaat en je cilinder..dat smelt..

En in de cilinder, dat komt gewoon door de ontbrandingen, blijft wat hangen in de poorten e.d, is normaal



Dat zit ook ind e gianelli conti die rubber en dat werkt goed hoor. dat dicht goed af
 
Project 2010 zie project Snowhite
Convergence 6-6-2008 9:59 Print reply

Posts: 2192
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dirktimmer
[...]


alleen bij texaco krijg je goede olie. shell, esso allemaal bagger!



Kerel lul niet ik werk bij esso en gebruik die olie en dat is goed spul
 
Project 2010 zie project Snowhite
mtx-motard 6-6-2008 12:20 Print reply

Posts: 14947
natuurlijk stoppen tankstation's er niet castrol tts in
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
mcdronkz 6-6-2008 12:23 Print reply

Posts: 32777
Die roet wordt veroorzaakt door benzine met een te hoog octaangehalte, je hebt nu een te belastende verbranding waardoor ook je olie een roetaanslag geeft in je cilinder. In Duitsland verkopen ze sowieso RON 91, misschien kun je dat over laten komen naar Nederland. Verder is er nog een manier om het octaangehalte enigzins te filteren zodat je Euro 95 kunt kopen, dit is wel een tijdrovende klus en het komt vrij nauwkeurig.
 

Dit topic is 1527 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved