Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - uitlaat yamaha dt50r 2008

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1024 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #50159 - uitlaat yamaha dt50r 2008
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1062 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

wessell 3-6-2008 17:44 Print topicpost

Posts: 44
Hallo,

ik wil een ander uitlaatje voor me yamahatje
maar ik ben er nog niet uit welke ik moet nemen
heeft 1 van jullie mischien ervaring met een van de volgende uitlaaten:

Leovince V6 Titanium
Gianelli (conti)
Yasuni Cross
mk trowher

Dit bericht is gewijzigd door wessell op 7-6-2008 om 19:58 uur.
 

broodtrommel 3-6-2008 19:51 Print reply
Posts: 9
Ik heb een yasuni cross ML onder mijn yamaha dt sm. De top ligt rond de 93 en en trekt er ook redelijk flink mee op vanaf 6500 toeren. En het geluid is echt meisterlijk.

 
mtx-motard 3-6-2008 19:52 Print reply

Posts: 14947
ik zou er een opmaat onder doen. die presteren veruit het beste
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
mcdronkz 3-6-2008 19:54 Print reply

Posts: 32777
Toevallig dat je een DT50R hebt. Er is namelijk een zeldzame 50cc crossmotorpijp uit de jaren 80 die precies geschikt is voor wat jij wilt. Royal Club kwam daar laatst mee aanzetten. Ik dacht dat 'ie voor een italiaans crossertje was. Weet niet precies welk type.

Ik zou zeker die pijp kopen, en die anderen gewoon vergeten.

 
Mimll 3-6-2008 19:55 Print reply

Posts: 80
Ik heb de Leovince V6 op mijn Yamaha DT50R uit 2007 zitten. Rijd heerlijk met een top van in de 90. Ook een heerlijk geluidje!
 
mtx-motard 3-6-2008 19:58 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
Toevallig dat je een DT50R hebt. Er is namelijk een zeldzame 50cc crossmotorpijp uit de jaren 80 die precies geschikt is voor wat jij wilt. Royal Club kwam daar laatst mee aanzetten. Ik dacht dat 'ie voor een italiaans crossertje was. Weet niet precies welk type.

Ik zou zeker die pijp kopen, en die anderen gewoon vergeten.



ik heb daar ooit ook iets over gehoord ja. nu je het zegt.

was het niet van een morseca crosser?
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Roel DT50x 3-6-2008 20:04 Print reply

Posts: 465
Ik heb er een tijdje een Yasuni Cross ML op gehad, reed heerlijk, lekker veel koppel enzo en maakte niet te veel toeren.
Nu heb ik de Gianelli Conti, wel een stuk sneller(108 op teller soms) maar rijd niet heel fijn omdat je de hele tijd veel toeren moet maken om vooruit te komen.
Vriend van mij heeft de V6, ziet er wel vet uit en maakt een mooi geluidje, maar rijd niet veel sneller dan ori pijp.
en de turbokit schijnt nogal een herrie te maken en niet vooruit te branden te zijn maar hier heb ik verder geen ervaring mee.
Dus als je snel wilt zijn moet je voor de gianelli gaan, als je een uitlaat wilt die er vet uitziet en een leuk geluidje maakt moet je voor de V6 gaan en als je er een wilt die gewoon heel fijn rijd moet je voor de yasuni cross ML gaan
 
`Realiteit is een ilusie die ontstaat bij het gebrek aan alcohol`

Dit topic is 1062 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved