Quote: Originally posted by: T_M_C?
RUDY LEES EENS EEN X GOED
heb ik het speciaal voor jou in schuine letters gezet.
En dat lees je er nog overheen.
ik zei dat mijn zusie een puchie had die 50liep
en die moest iets harder.
Wat dus een beetje extreem is geworden.
Maar omdat ze hem niet meer nodig had kreeg ik hem nou.
En ik had al mijn eigen.
je hebt zelf gezien als je goed gelezen had dat de setup anders was.
die heeft 17:5 : 1 (europeese)
mijn Simonini racer heeft 14:1 (europeese)
Ik heb een simonini die andere een leo.
Ik heb zelf contactpunten die andere electri. onst.
ik heb 18/48 (soms 45) ligt er net aan wat ik erop leg.
die andere 17-45
Die van mij loopt 91 met wind stil. (97 was met verkeerde wiel omtrek(kut omrekenen site 17" = 171cm)
die andere loopt net geen 60
Dus rudy.
WIl je please gewoon mij helpen mij problemen oplossen of zeg niets
zo nu ga je het echt heel vaag maken.Je heb hier trouwens ook al van allerlij compressie verhoudingen gepost op puch en kreidler forum dus kan je je enigsinds voorstellen dat je verhalen niet echt geloofwaarig overkomen.
En van die snelheid van je polini oke hij loopt 91 maar dan zou hij met 18-45 11703 toerendraaien en met 18-48 12483 en dat met een orginele cilinder met een timing van
Exhuast Duration : 156 Graden
Tranfser Duration : 102,8 Graden
Tuned Crack Speed : 6100 rpm
lijkt me nogal onzin dus.
En je heb zelf zo vaak van die geweldige verhalen gehad op msn dat je broer op de hts autotechiek (weet niet exact meer waar maar niet in arnhem/apeldoorn dus is het zowizo onzin) heeft gezeten,dus die zou je probleem zo moeten kunnen oplossen. Je heb altijd mooie verhalen over die tuner van je en dat mijn dt cilinder volgens hem nooit goed zou kunnen lopen.
Ik rij er ondertussen trouwens als 3 jaar mee en heb nog nooit echte problemen gehad (krukas lagers enz slijten snel maar dat is verklaarbaar)
edit:ff wat erbij gezet
[This message is edited by Rudy on 10-8-2002 19:58] |