Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Nieuw 80cc setup Honda MT

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1053 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #50115 - Nieuw 80cc setup Honda MT
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 4330 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

guido-honda 11-6-2008 13:09 Print reply
Posts: 621
owkee, wist ik niet...
 
guido-honda 16-7-2008 21:17 Print reply
Posts: 621
MT8 blok inmiddels gevonden!
zit 125cc immi op, maar wil er ori 80 op en dan tunen (goed)
Met 6 bak en 28mm FRC!

Dus nu alleen nog Proma en een 80cc'tje!
Wss ook nog ff reviseren, kan ik er weer een tijdje mee door!
Komt trouwens ook 4 kleps carbon membraan op
 
Niek de Wildt 16-7-2008 21:28 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: guido-honda
MT8 blok inmiddels gevonden!
zit 125cc immi op, maar wil er ori 80 op en dan tunen (goed)
Met 6 bak en 28mm FRC!

Dus nu alleen nog Proma en een 80cc'tje!
Wss ook nog ff reviseren, kan ik er weer een tijdje mee door!
Komt trouwens ook 4 kleps carbon membraan op



heb hier nog een 24mm FRC carb, is dacht dat dat Keihin imitatie was?
of wat?
 
grasmaaier89 16-7-2008 21:32 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: guido-honda
Idd, heb nu 12-45..

Ja, had ik idd al gehoord ja dat ze niet kapot zijn te krijgen,
maar die dingen zijn dus wel redelijk snel, als je ze een beetje bewerkt?



je twv kan je alvast verzetten naar 14/45, want een 80cc, ongeacht welk merk heeft rete-veel koppel
met een licht vertanding maakt tie alleen maar overtoeren, thats it
ik zou persoonlijk zoeken naar origineel, die zijn idd niet kapoet te krijgen
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
Banaan 16-7-2008 22:39 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: guido-honda
MT8 blok inmiddels gevonden!
zit 125cc immi op, maar wil er ori 80 op en dan tunen (goed)
Met 6 bak en 28mm FRC!

Dus nu alleen nog Proma en een 80cc'tje!
Wss ook nog ff reviseren, kan ik er weer een tijdje mee door!
Komt trouwens ook 4 kleps carbon membraan op


Waarom bak je geen opmaatje.. als je toch aan t tunen bent?
 
Markjo 16-7-2008 23:44 Print reply

Posts: 1061
ik heb wel een 80 te ruil als die 125 een beetje te doen is.

't beestje loopt goed, zit nu onder een KX80 gebeunt, check m'n project maar
 
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten
mr200r 17-7-2008 0:35 Print reply
Posts: 5122
Nou nog die 125 en die carb ruilen tegen goed orgineel spul.
Als de 125 cilinder nog perfevt is kun je hem best ruilen tegen orgineel,en er een paar tientjes bijvragen voor een hoonbeurt met nieuwe zuiger.
Dan nog een hm 183 carb met sproeier 105.
Twv 16-38 Als je 16Inch achter hebt.
Dan heb je je oerbetrouwbare blok.
 
mr200r
guido-honda 17-7-2008 9:33 Print reply
Posts: 621
Bedankt allemaal!

Jup, die 28mm ruilen tegen een ori zou wel leuk zijn idd...
Is btw een rondschuif, dus jmmr genoeg geen vlak :P

Opmaat komt er niet onder, kost me teveel
@Markjo, denk er nog ff over na, wacht of ik nog meerdere aangeboden
krijg, en evt gelijk met een Proma 80

Trouwens, het moet wel betrouwbaar zijn, maar geen ouwelullensetup
18mm vind ik wat te klein, heb ik zelf op m'n 70cc, maar op 80cc vind ik het aan de kleine kant....
 
vroembroem 17-7-2008 9:53 Print reply
Posts: 617
als je de cil origineel laat dan is 18mm groot zat.
volgens mij scoor je dan ook niet echt extra vermogen met grotere carb.
maar als je m tuned zou ik ff voor 20mm kijken.
 
guido-honda 17-7-2008 19:50 Print reply
Posts: 621
Dat zeg ik, ori zijn ze niet echt snel schijnt...
Daarom wil ik hem ook tunen (wel goed, dus niet btje bijveilen op de gok), zodatie wat sneller is En dan de 28 erop denk ik... kan net zo goed 24, maarja, heb deze toch liggen En liep goed bij de vorige eigenaar!
 
Markjo 17-7-2008 19:54 Print reply

Posts: 1061
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vroembroem
als je de cil origineel laat dan is 18mm groot zat.
volgens mij scoor je dan ook niet echt extra vermogen met grotere carb.
maar als je m tuned zou ik ff voor 20mm kijken.


ik heb op de kawa een 34mm zitten op de ori 80, en hij komt een stuk beter van z'n plek
 
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten
guido-honda 17-7-2008 20:47 Print reply
Posts: 621
haha, oke
 
guido-honda 12-3-2009 12:17 Print reply
Posts: 621
Trouwens, voor degenen die het nog niet wisten,
het is intussen klaar en het rijd super!

Setup:

80cc, behoorlijk bewerkt
18mm Keihin, wordt wrs nog 20mm Mikuni en miss een 24mm ofzo als ik er toevallig een x aan kan komen
Gianelly uitlaat
5 bak

Loopt heel lekker nu!
 

Dit topic is 4330 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved