op m'n bike zitten geen contactslot en accu, dus hebben we de autoaccu ff met startkabels aan de motor gehongen, en vervolgens zijn we met de draadjes aan het pielen gegaan.
nou we zijn dus gaan zoeken, en hebben draad gevonden waar stroom vandaan komt, die hebben we met andere draadjes verbonden, PATS BOEM PATS, resultaat: 2 kapotte zekeringen, 1 schakelaar waar rook uit kwam en kapot is (dit was de aan/uit schakelaar van de motor, dus nu moest ik hem uitzetten door aan de bougiekabel te trekken, dit is GEEEEN pretje), kapot vierkant blokje met 4 aansluitpunten (we denken gelijkrichter en foto volgt nog) heeft iemand nog zo'n gelijkrichter?
foto van dat onderdeel, is het een gelijkrichter?
er staat op siper, bij de kleine stekkertjes staat 85 & 86 en bovenop staat 1112 en er staat nog ergens 5j en 12v
Misschien is het een startrelais? het zit als eerste onderdeel aan de accu gesloten.
heeft iemand trouwens nog een 12v accu, een contactslot met 5 stekkers, en zo'n onderdeeltje
|