Een R2 heeft hetzelfde frame als een 125/200r de verschillen zijn
kappen 4 sleuven ipv 3 bij sh/80r,andere tank en radiateurkappen
ander cocpitje luchtfilterbox en olietank zitten anders.
Een 125/200 heeft alu velgen een R2 chroom.
Dat zijn de verschillen.
en mtx-sh/r/r2 hebben allemaal lange schacht, de mb/t/x hebben korte schacht bougie
mtx-sh is luchtgekoeld origineel en is dus korte schacht.
En niet alle onderdelen van R1 zijn gelijk aan R2. Zo heeft R2 een schijfrem en schuif je de trommelrem achter vast in de achterbrug ipv met een losse stang.
De mooiste R2 uitlaat vind ik de originele.
mtx-sh is luchtgekoeld origineel en is dus korte schacht.
En niet alle onderdelen van R1 zijn gelijk aan R2. Zo heeft R2 een schijfrem en schuif je de trommelrem achter vast in de achterbrug ipv met een losse stang.
De mooiste R2 uitlaat vind ik de originele.