Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - snelle cdi, jaja 10000ste topic al

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1152 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #5004 - snelle cdi, jaja 10000ste topic al
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 9401 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Geckoo 9-8-2002?11:02 Print reply
Posts: 260
ik post dit ff voor zoetermeerdah want hij kan hier niet posten :(

Marcel!!!!! MTX R2 is on the road!!! martijn, ik wil morgen ff naast jou rijden zegt:
zo'n mps300 ding komt van de ouwdere mtx R en af voor zover ik weet, opdie van me broertje zat hij ook. maar mijn ervaring is dat je met een 70 het veel meer merkt omdat die veel meer toeren draaien vergeleken met een 80cc

maar het licht ook aan de ontsteking die je heb, daarom dat bij sommige mensen hij slechter gaat lopen, maar bij mijn eige mtx zat zon shenger ding ofzo en die heb ik vervangen met een mps300 en die standaard 50cc met een 12mm loopt nu 11.000 toeren in ze vrij en ik trek em tot 10.000 door als de koppakking goed is ghehe en bij een maat van mij die had een 70 malossi en toen die mps300 erop gezet

en dat leek wel een kogel
je moet dr wel ff bijzette dat ik en die gast een mtx sh hebben,...die hebben volgens mij een nieuwere onsteking waar die veel meer tot ze recht komt

hij had het getest met een malle ossie 70cc cilinder
 
<BarT> jij kan jezelf nu vergelijken met een popup-ad, net zo irritant
MB50TUNED 9-8-2002?12:05 Print reply
Posts: 1054
cr80 ontsteking heerst

Lekker licht viegwiel en betere cdi

zoek de verschillen



[This message is edited by MB50 TUNED on 9-8-2002 12:06]
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
barry 9-8-2002?12:11 Print reply

Posts: 7387
jah en toch loopt die cr buitenrotor beter op een brommer dan met een binnenrotor, heeft de brommerboer getest hier, hij zij dat die cd80 buitenrotor nog het beste presteerde


 
He?
mikey 9-8-2002?13:03 Print reply
Posts: 2392
valt zo een cr250 ontsteking passend te maken op MT???
 
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals *
barry 9-8-2002?13:48 Print reply

Posts: 7387
dan moet je het vliegwiel uitdraaien, want het past niet zomaar over de krukasheen, van een cr125cc past het in iedergeval niet want daarvoor is de krukas van een mt/b/x/nsr te groot
 
He?
Pingu 9-8-2002?17:08 Print reply
Posts: 1842
best leuk, alleen geen licht, of erop gefikst?
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
meeldaniel 10-8-2002?12:17 Print reply
Posts: 223
Quote:
Originally posted by: mickey?MT-70!!

bij mij reed de shindenger beter dan die mps300, ik kan aan onbegrensde komen voor 150 euro :p maar die passen op elke honda's en zijn volledig onbegrensd


ja zo eentje heb ik op mijn honda wallaroo.
=n zwarte cdi,staat volgens mij nix op.
aansluiting is etzelfde als MB, dus ik wisselde laatst om, mn wallaroo werdt VET begrensd met optrekken (mb heeft schindenger) maar mn mb reed ook minder!weinig toeren enzo
echt heel vaag :(
 
H0ndA MB + WaLLar00 ...:::EEN-CITY:::...
Steve_ZHC 10-8-2002?13:50 Print reply

Posts: 2716
En toch vraag ik me af of je niet zelf een CDI zou kunnen maken die niet begrensd.
Ik denk dat het wel zou moeten lukken, in principe is het niks anders dan kopieren en dat perfectioneren...
 
mikey 10-8-2002?13:59 Print reply
Posts: 2392
maar je moet dan ook begrijoen wat alles doet en voor wat alles dient en wanneer het ene stukje werkt en wanneer het andere enzovoort
 
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals *
Joost 10-8-2002?15:52 Print reply
Posts: 1108
Quote:
Originally posted by: MB50?TUNED

cr80 ontsteking heerst

Lekker licht viegwiel en betere cdi

zoek de verschillen


[This message is edited by MB50 TUNED on 9-8-2002 12:06]


Argg hij wel weer he! :p
 
It is going to be a Endless summer...
barry 10-8-2002?18:54 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Originally posted by: Joost ??

Quote:
Originally posted by: MB50?TUNED

cr80 ontsteking heerst

Lekker licht viegwiel en betere cdi

zoek de verschillen


[This message is edited by MB50 TUNED on 9-8-2002 12:06]


Argg hij wel weer he! :p


en ik ook
 
He?
Blorn 10-8-2002?19:17 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Originally posted by: $-Bill Gates-$ (barry) - tukkertje?

Quote:
Originally posted by: Joost ??

Quote:
Originally posted by: MB50?TUNED

cr80 ontsteking heerst

Lekker licht viegwiel en betere cdi

zoek de verschillen


[This message is edited by MB50 TUNED on 9-8-2002 12:06]


Argg hij wel weer he! :p


en ik ook
flikkers
 
Rudy 10-8-2002?19:04 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: MB50?TUNED

cr80 ontsteking heerst

Lekker licht viegwiel en betere cdi

zoek de verschillen

[IMG][/IMG]

[This message is edited by MB50 TUNED on 9-8-2002 12:06]


Is van redelijk oude cr80 of niet?
ontsteking van nieuwere cr125 is heel erg klein (geen binnen rotor trouwens).
of hij past op mb/nsr ofzo weet ik niet. Voordeel tegen over cr80 ontsteking is dat je er enduro spoelen voor kan kopen en je dan dus wel licht heb (alleen erg duur ongeveer 500 gulden)
Wat ook nog wel een idee is is de ontsteking van b.v. kawasaki crosser(kx),yamaha,suzuki,ktm enz



edit:ff foto erbij

[This message is edited by Rudy on 10-8-2002 19:34]
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Steve_ZHC 11-8-2002?03:04 Print reply

Posts: 2716
die RM250 van die maat van me (ik wil ook 1, maar ja, geen geld voor h? ) heeft ook geen binnenrotor, maar wel een vet klein vliegwiel, is best geinig om te zien...

[This message is edited by MT7 Racer on 11-8-2002 03:06]
 

Dit topic is 9401 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved