Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - snelle cdi, jaja 10000ste topic al

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 999 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #5004 - snelle cdi, jaja 10000ste topic al
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 9445 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Broske 8-8-2002?18:26 Print reply
Posts: 532
stationair 13500?
 
wepp
de_koen 8-8-2002?18:47 Print reply

Posts: 5595


Kijk ik zeg alleen maar wat ik zelf gezien heb he
we hebben zon digi toerenteller en daar kwam mooi 13.4xx toeren op ofzo.Ik weet ook niet wat de vorige eigenaar met die cilinder heeft gedaan,
maar het is zo.
Trouwens waarom zijn jullie zo zeker dat hij niet zo veel toeren kan draaien?

En dat die bill gates 11500 toeren draait geloven ze wel en dat rudy ofzo met die pocketbike ook iets van 13500 draait hebben jullie ook geen problemen mee...
 
Honda 5-Bak te koop
Blukaap 8-8-2002?18:49 Print reply

Posts: 10006
Veel kortere slag, daar gaat het wel mee.
13500 toeren met een 51mm slag is je zuiger niet echt gek op (op z'n zachtst gezegd).
Hoewel ie het ongetwijfeld wel kan.
 
Bastila is lief
de_koen 8-8-2002?18:57 Print reply

Posts: 5595
Ik weet ook wel dat met zon lange slag alles een beetje warmer word maar het was dus in zen vrij en hij jankte behoorlijk
 
Honda 5-Bak te koop
Rens 8-8-2002?19:20 Print reply

Posts: 6863
tja met zo een laNGE SLAG EEN LUCHTKOELING GAAT DAT GEWOON EEN BEETJE MOIELIJK.
 
achter de maan is alles beter
MB50TUNED 8-8-2002?19:35 Print reply
Posts: 1054
ik draai 1500 rpm stationair, als je meer dan 10000 stationair draait moet je eens je carb gaan afstelen of lek zoeken, dat is echt niet goed!!!!

veel mensen kennen hier het verschil niet tussen ''in zijn vrij'' en stationair
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Joost 8-8-2002?20:06 Print reply
Posts: 1108
Rofl, 10k stationair.... lijkt me nog al briek weg rijden bij het stop licht.

Maar ik ben het helemaal met barry eens, mps-300 is niets beter dan de orginele. Gewoon een andere producent denk ik. Het verhaal dat de standaart cdi begrenst geloof ik ook helemaal niets van. Onze racer heeft er ook geen last van, en die loopt zeker meer dan 11,5K. Soms lijkt het net of dat het aan de onsteking ligt dat ie gaat stoteren maar dat is lang niet altijd zo! Vaak is het gewoon de afstelling. Bij de racer stotterde hij eerst ook altijd rond de 11k en dat lag aan de gasnaald. Eerst hadden we er een ringetje onder gelegt omdat we geen dunnere konden krijgen. Toen we later het ringetje er onderweg haalden en er een dunnere gasnaald in stopte liep perfect. Het lag dus niet aan de onsteking.
 
It is going to be a Endless summer...
MBBBBBB 8-8-2002?20:12 Print reply
Posts: 2340
Quote:
Originally posted by: MB50?TUNED

ik draai 1500 rpm stationair, als je meer dan 10000 stationair draait moet je eens je carb gaan afstelen of lek zoeken, dat is echt niet goed!!!!

veel mensen kennen hier het verschil niet tussen ''in zijn vrij'' en stationair


Whooo :n
Ik denk dat je ff in je cilinder moet kijken hoor! Want dat is echt niet goed!!


 
de_koen 8-8-2002?20:30 Print reply

Posts: 5595
Ja eej jong ik zen wel nen Belg he en als kik in het belgisch klap dan verstade gelle der geen kloten van en daaroem hadde kik da zo gezei omdak ni opt juste neederlandse woord kost kome
oke?
En ik ken wel het verschil tussen stationair en in zen vrij maar bij ons noemt stationair ,ralenti en daarom had ik stationair genomenm met als bedoeling niet rijdend , in neutral dus.
 
Honda 5-Bak te koop
Pingu 8-8-2002?20:58 Print reply
Posts: 1842
ik kan da wel leze hoor, k woon bijna in bels, en heb een vriend in bels wone
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Blukaap 8-8-2002?21:32 Print reply

Posts: 10006
Belgisch is wel geinig
Weet ik meteen weer wat een ralentivijs ook al was .
 
Bastila is lief
Rick 8-8-2002?22:09 Print reply

Posts: 3788
ik trek em met zo'n shindenger dinges ook af en toe gewoon naar de 12/12500 toeren in ze 2/3 hoor alleen ik heb nu alweer me bougie opgeblaze
 
Ride like your ass is on fire!!!
barry 8-8-2002?22:16 Print reply

Posts: 7387
ik denk dat ik mij ff zo'n shindifinger of hoe heet die er op leg, kijken hoe dat rijd, als die niet stotterd ben ik heeeeel blij
 
He?
mikey 8-8-2002?22:21 Print reply
Posts: 2392
bij mij reed de shindenger beter dan die mps300, ik kan aan onbegrensde komen voor 150 euro :p maar die passen op elke honda's en zijn volledig onbegrensd
 
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals *
wipe-out 8-8-2002?23:10 Print reply

Posts: 7672
met mijn 70 zeta kon ik het wel een beetje merken toen ik m'n mps-300 er onder had gezet ipv die shindenger.

dipje voor de powerband werd veel minder, en hij trok ietsjes harder volgens mij (maar dat hij harder trok kan ook bedrog zijn).
 

Dit topic is 9445 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved