Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - setup nsr/uitlaat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 859 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #50038 - setup nsr/uitlaat
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2241 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

corradovr6 29-5-2008 17:46 Print reply
Posts: 828
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


NS1 blok


Zijn volgens mij een beetje moeilijk te vinden
 
Citta92 29-5-2008 17:46 Print reply

Posts: 614
110cc of 125 is leuk.
Ik heb dat zooitje allemaal verkocht.
Ik kon 30km op tank rijden met hpi en 28mm en trekt leuk top is ook wel grappig.
Maar nu weet ik dat met 50cc het ook haalbaar is neem ik dat liever.
Want als je keer op rollerbank moet en je moet hem afgevoert laten zien heb je aardig wat werk met die 110cc/125cc.

mvg
 
corradovr6 29-5-2008 17:49 Print reply
Posts: 828
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Citta92
110cc of 125 is leuk.
Ik heb dat zooitje allemaal verkocht.
Ik kon 30km op tank rijden met hpi en 28mm en trekt leuk top is ook wel grappig.
Maar nu weet ik dat met 50cc het ook haalbaar is neem ik dat liever.
Want als je keer op rollerbank moet en je moet hem afgevoert laten zien heb je aardig wat werk met die 110cc/125cc.

mvg

Gewoon ff ouwe 50blok erop zetten om te laten zien dan, en zodra je thuis bent gooi je die 80blok er weer op
 
Makrolon 29-5-2008 17:51 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: corradovr6
[...]

Gewoon ff ouwe 50blok erop zetten om te laten zien dan, en zodra je thuis bent gooi je die 80blok er weer op

Precies, stuk makkelijker dan een andere cylinder monteren of een ring in je uitlaat maken ofzo
 
KTM 525 EXC Supermoto
Citta92 29-5-2008 18:13 Print reply

Posts: 614
stuk makkelijker?
Ja tuurlijk mensen even snel hpi monteren op die 50cc (geen kabelboom meer natuurlijk)
Even optijd zetten zo gebeurd even afstellen, want brakke afstelling geloven ze ook niet echt.

Makkelijker gezegt dat gedaan , maar zo gaat het altijd in theorie nu nog in praktijk mensen.
 
-Bassie- 29-5-2008 18:17 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Citta92
stuk makkelijker?
Ja tuurlijk mensen even snel hpi monteren op die 50cc (geen kabelboom meer natuurlijk)
Even optijd zetten zo gebeurd even afstellen, want brakke afstelling geloven ze ook niet echt.

Makkelijker gezegt dat gedaan , maar zo gaat het altijd in theorie nu nog in praktijk mensen.


ontstekingen werken ook zonder kabelboom

alleen moet je ff de goede draden nemen.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
Citta92 29-5-2008 18:20 Print reply

Posts: 614
Kijk ik weet wel hoe alles werk.

Maar kijk ligt bij mij ook zo 125cc is leuk gaat snel maar is geen kunst meer.
Dat je met 50cc even die 125 bijhoudt of voorbij rijdt is toch veel mooier.

Hey hoeveel heb jij , ja 125cc ow ik maar 50cc

Nee maar oke even zonder gein mb80 blok is leuk.
Loopt snel, zijn sterk.
maar onthou wel achterbrug mag je wel goeie indoen, mijn heb ik ook moeten verstevigen.
Je trekt alles kapot, tandwielen slijten snel als je veel volgas openhaald en ketting rekt alles gaat zowel verrot.

50cc blok is gewoon nog brommer 80cc blok niet meer, en loopt grappig maar ik vind 50cc toch wat meer hebben.

Niet dat ik iets tegen 80cc blok heb hoor, zijn super fijne blokken, maar ik ben blij dat ik weer overgestapt ben naar 50cc blok om eerlijk te zijn.
 
bart3092 29-5-2008 18:51 Print reply
Posts: 80
ik was ook eigenlijk niet echt van plan om een ander blok te gaan gooien lijkt me ook niet echt nodig dacht ik, want zoveel sneller hoef ik nou ook weer niet 70-80 ongeveer.. en trouwens als je 80 blok hebt heb je toch ook meer vermogen en dan ben je bij de rollebank toch ook harder de lul ook al heb je zelfde snelheid?
 
Citta92 29-5-2008 19:20 Print reply

Posts: 614
ze pakken je niet op kw maar op km/u nu.

80cc blok heeft niet meer vermogen.
Maar heeft gauwer meer vermogen dan 50cc.
Bij 50cc blok moet je alles bewerken om meer vermogen dan 110cc of 125cc te krijgen.
80cc orgineel is erg tam.

Mvg
 
bart3092 30-5-2008 8:47 Print reply
Posts: 80
als ik nou 13 mm cab. houd, en imi 50 cc erop, met orginele uitlaat en orgineel filter , hoe loopt dat?
 
corradovr6 30-5-2008 10:01 Print reply
Posts: 828
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart3092
als ik nou 13 mm cab. houd, en imi 50 cc erop, met orginele uitlaat en orgineel filter , hoe loopt dat?


Mwah, 60/65km/h max denkz en trekt voor geen meter
 
Dargor 30-5-2008 10:14 Print reply

Posts: 1771
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: corradovr6
[...]


Mwah, 60/65km/h max denkz en trekt voor geen meter


en loopt na een half jaar vast

wat mij het beste voor je lijkt;

ge2 of andere snelle cilinder als je geen goeie ge2 kan vinden,
en dan een homoet of proma uitlaatje


 
I'm a Potential Terrorist, And my moped too!
corradovr6 30-5-2008 10:17 Print reply
Posts: 828
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dargor
[...]


en loopt na een half jaar vast

wat mij het beste voor je lijkt;

ge2 of andere snelle cilinder als je geen goeie ge2 kan vinden,
en dan een homoet uitlaatje!




Inderfuckin'daad
 
bart3092 30-5-2008 11:20 Print reply
Posts: 80
kan ik dan wel gwoon ori cab. houden? want zo hard hoef ik ook niet en dan bespaart het ook weer in brandstof dacht ik zo
 
corradovr6 30-5-2008 11:26 Print reply
Posts: 828
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart3092
kan ik dan wel gwoon ori cab. houden? want zo hard hoef ik ook niet en dan bespaart het ook weer in brandstof dacht ik zo

Kan, Maar ben je echt zo bang dat het zoooo veel gaat zuipen?
Iedereen zegt wel 'de mijne rijdt 1:10 of 1:5' maar dat lijkt mij bullshit want ik heb een 70cc met 24mm carb en ik kan makkelijk 1:20 rijden met aardig door gassen.
 

Dit topic is 2241 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved